Навчально-методичні видання. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні видання. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією за Автор "Похилько, Валерій Іванович"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Age-related features and pathology of blood in children(ФОП Рибалка Д. Л., 2017) Похилько, Валерій Іванович; Цвіренко, Світлана Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Pokhylko, V. I.; Tsvirenko, S. M.; Lysanets, Yu. V.The manual highlights the issues of embryogenesis, age-related features, semiotics of lesion, examination methods and diseases of hemic system in children. The manual is intended for students of higher educational institutions of III-IV accreditation levels, and can be used by medical interns and primary care doctors.Документ Неонатологія з позиції сімейного лікаря(Агентство "Стандарт", 2007) Знаменська, Тетяна Костянтинівна; Ковальова, Олена Михайлівна; Похилько, Валерій Іванович; Жданович, Олексій ІгоровичРекомендовано Центральним методичним кабінетом з вищої медичної освіти МОЗ України як навчально-методичний посібник для студентів вищих медичних навчальних закладів ІV рівня акредитації та лікарів-інтернів (Протокол № 1 від 23.03.2007 р.). У навчально-методичному посібнику викладені особливості виходжування та лікування новонароджених дітей з урахуванням чинних наказів, протоколів і алгоритмів, затверджених Міністерством охорони здоров’я України. Посібник має практичну спрямованість і призначенийнасамперед для лікарів-інтернів, студентів старших курсів, а також для лікарів-курсантів, які спеціалізуються за напрямами «Неонатологія», «Педіатрія», «Загальна практика – сімейна медицина».Документ Розвиток критичного мислення - важлива складова підготовка фахівців на сучасному етапі(Полтавський державний медичний університет, 2025-03-20) Цвіренко, Світлана Миколаївна; Похилько, Валерій Іванович; Чернявська, Юлія Ігорівна; Жук, Людмила Анатоліївна; Соловйова, Галина ОлексіївнаУ статті розглядається поняття «критичне мислення» і обґрунтовується необхідність його формування в студентів закладів вищої медичної освіти як складової їхньої майбутньої професійної компетентності. Визначено методологічні прийоми й роль викладачів у формуванні критичного мислення студентів. The article examines the concept of "critical thinking" and justifies the need for its formation in students of higher medical education institutions as a component of their future professional competence. The methodological techniques and the role of teachers in the formation of students' critical thinking are determined.Документ Шок у новонароджених(ТОВ «ПОЛОСАТКОТ», 2015) Суліма, Олена Григорівна; Знаменська, Тетяна Костянтинівна; Похилько, Валерій ІвановичУ навчальному посібнику висвітлено питання етіології, патогенезу, клініки та лікування шоку у новонароджених. Посібник має практичну спрямованість і призначений насамперед для лікарів-інтернів, лікарів курсантів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації, а також може бути використаний у роботі лікарями неонатологами та дитячими анестезіологами.