Перегляд за Автор "Bobyrov, V. M."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Pharmacology(Vinnytsya : Nova Knyha, 2018) Bobyrov, V. M.; Vazhnicha, O. M.; Devyatkina, T. O.; Devyatkina, N. M.; Бобирьов, Віктор Миколайович; Важнича, Олена Митрофанівна; Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна; Дев'яткіна, Наталія МиколаївнаThe textbook for students of higher medical establishments of the 4th level of accreditation has been written according to Pharmacology syllabusand addressed to English-speaking students.The textbook contains main chapters of Pharmacology, outlines the characteristics of medicinal drugs based on modern data concerning their mechanisms of action and usage. Підручник для студентів вищих медичних навчальних закладів III-ІV рівня акредитації складено згідно з програмою з фармакології та адресовано студентам англомовною формою навчання. В підручнику викладено основні розділи фармакології, наведено характеристику лікарських засобів з урахуванням сучасних поглядів на їх механізми дії та застосування.Документ Pharmacology(Вінниця, Нова книга, 2020) Bobyrov, V. M.; Vazhnicha, O. M.; Devyatkina, T. O.; Devyatkina, N. M.; Бобирьов, Віктор Миколайович; Важнича, Олена Митрофанівна; Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна; Дев'яткіна, Наталія МиколаївнаThe textbook for students of higher education institutions of the Ministry of Health of Ukraine has been written according to Pharmacology syllabus and addressed to English-speaking students. The textbook contains main chapters of Pharmacology, outlines the characteristics of medicinal drugs based on modern data concerning their mechanisms of action and usage.Документ Аналіз досвіду викладання фармакології у кредитно-модульній системі навчання(Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, 2010) Бобирьов, Віктор Миколайович; Колот, Еліна Георгіївна; Торонченко, Ольга Миколаївна; Капустник, Юрій Олексійович; Чикор, Тетяна Олександрівна; Луценко, Руслан Володимирович; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Хміль, Олена Всеволодівна; Рябушко, Микола Миколайович; Бобырев, Виктор Николаевич; Колот, Элина Георгиевна; Торонченко, Ольга Николаевна; Капустник, Юрий Алексеевич; Чикор, Татьяна Александровна; Луценко, Руслан Владимирович; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Рябушко, Николай Николаевич; Bobyrov, V. M.; Kolot, E. G.; Toronchenko, O. M.; Kapustnick, Yu. O.; Chicor, T. O.; Lutsenko, R. V.; Sydorenko, A. G.; Khmil, О. V.; Ryabushko, M. M.У статті «Аналіз досвіду викладання фармакології у кредитно-модульній системі навчання» йдеться проте, що кредитно-модульна система є новою технологією опанування знань студентами, в основі якої знаходиться концепція розвитку пізнавальної активності студентів. При вивченні фармакології ця система зумовлює регулярне відвідування занять і систематичне засвоєння студентами великих об'ємів інформації з мінімальним психоемоційним навантаженням. Для раціонального та ефективного засвоєння матеріалу трьох модулів з фармакології студентам пропонуються методичні вказівки, підготовлені за єдиною стандартизованою структурою, за якою навчальний матеріал практичних занять повторюється в модульних контролях і відповідає програмним матеріалам та матеріалам ліцензійного тестування. Це оптимізує навчання студентів і сприяє раціональному плануванню їх діяльності в часі.Документ Вивчення базисної фармакології в світлі інформаційної згоди між лікарем і пацієнтом(Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, 2009) Бобирьов, Віктор Миколайович; Важнича, Олена Митрофанівна; Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна; Колот, Еліна Георгіївна; Луценко, Руслан Володимирович; Рябушко, Микола Миколайович; Власова, Олена Вікторівна; Петрова, Тамара Аркадіївна; Островська, Галина Юріївна; Бобырев, Виктор Николаевич; Важничая, Елена Митрофановна; Девяткина, Татьяна Алексеевна; Колот, Элина Георгиевна; Луценко, Руслан Владимирович; Рябушко, Николай Николаевич; Власова, Елена Викторовна; Петрова, Тамара Аркадьевна; Островская, Галина Юрьевна; Bobyrov, V. M.; Vazhnycha, O. M.; Devyatkina, T. A.; Kolot, E. G.; Lutsenko, R. V.; Ryabushko, M. M.; Vlasova, O. V.; Petrova, T. A. ; Ostrovskaya, G. Yu.Стаття присвячена можливостям, котрі відкриває вивчення базисної фармакології в сфері інформаційної згоди між лікарем і пацієнтом. Ключові знання з фармакокінетики та фармакодинаміки лікарських засобів – необхідна передумова такої згоди. Знання теоретичних і практичних аспектів побічної дії ліків розглядається як основа згоди між лікарем і пацієнтом на певний ризик, пов'язаний з можливим виникненням ускладнень фармакотерапії.Документ Зоровий спосіб життя – альтернатива застосування ліків-ксенобіотиків(Полтава, 2011) Бобирьов, Віктор Миколайович; Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна; Луценко, Руслан Володимирович; Бобырев, Виктор Николаевич; Девяткина, Татьяна Алексеевна; Луценко, Руслан Владимирович; Bobyrov, V. M.; Devyatkina, T. O.; Lutsenko, R. V.Документ Моніторинг якості вищої освіти (теоретичний аспект)(2016) Ждан, Вячеслав Миколайович; Ждан, Вячеслав Николаевич; Zhdan, V. M.; Бобирьов, Віктор Миколайович; Бобырев, Виктор Николаевич; Bobyrov, V. M.; Білаш, Сергій Михайлович; Билаш, Сергей Михайлович; Bilash, S. M.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.Розглянуто деякі питання, які становлять теоретичну базу моніторингу якості вищої освіти. Значну увагу авторами приділено видам, принципам, завданням і функціям моніторингу. У висновках зазначається, що ефективність розв’язання численних завдань, які нині стоять перед вищою освітою, забезпечується шляхом проведення моніторингових досліджень якості вищої освіти, які є об’єктивною потребою інноваційного розвитку будь-якої освітньої системи і слугують дієвим інструментом управління якістю освітнього процесу у вищій школі; Рассматриваются некоторые вопросы, касающиеся теоретической базы мониторинга качества высшего образования. Значительное внимание авторами уделено видам, принципам, заданиям и функциям мониторинга. В заключении указано, что эффективность решения многочисленных заданий, стоящих перед высшим образованием, может быть обеспечена путём проведения мониторинговых исследований качества высшего образования, являющихся объективной потребностью инновационного развития любой образовательной системы и служащих действенным инструментом управления качеством образовательного процесса в высшей школе; Some questions concerning the theoretical framework for monitoring the quality of higher education are reviewed. Considerable attention is given to the types, principles, tasks and functions of the monitoring process. In conclusions it is pointed out, that the effectiveness of the solution of a number of tasks facing higher education can be achieved through the monitoring research of the quality of higher education, which is an objective necessity of innovative development of any educational system and an effective control tool of the quality of the educational process in high school.Документ Сучасна література – методична основа підготовки студентів(Українська медична стоматологічна академія, 2015) Бобирьов, Віктор Миколайович; Островська, Галина Юріївна; Петрова, Тамара Аркадіївна; Муляр, Лариса Анатоліївна; Капустянська, Анна Анатоліївна; Бобырев, Виктор Николаевич; Островская, Галина Юрьевна; Петрова, Тамара Аркадьевна; Муляр, Лариса Анатольевна; Капустянская, Анна Анатольевна; Bobyrov, V. M.; Ostrovska, G. Yu.; Petrova, T. A.; Mulyar, L. A.; Kapustianska, A. A.Впровадження в учбовий процес оновленої навчальної літератури - важливий напрямок удосконалення підготовки фахівців та методична основа якісної освітиДокумент Фармакотерапія в стоматології(Вінниця : Нова книга, 2011) Бобирьов, Віктор Миколайович; Петрова, Тамара Аркадіївна; Островська, Галина Юріївна; Рябушко, Микола Миколайович; Бобырев, Виктор Николаевич; Петрова, Тамара Аркадьевна; Островская, Галина Юрьевна; Рябушко, Николай Николаевич; Bobyrov, V. M.; Petrova, T. A.; Ostrovska, G. Yu.; Ryabushko, N. N.Представлений навчальний посібник «Фармакотерапія у стоматології» містить основи сучасної фармакології з найважливіших для практичної діяльності лікаря-стоматолога розділів. Розглянуті фармакологічні засоби, які потрібні для підготовки хворого до лікарських маніпуляцій (наркозні, заспокійливі, анальгезуючі засоби, місцеві анестетики); засоби для лікування певних нозологічних форм (антисептики, хіміотерапевтичні та протизапальні засоби); засоби, що сприяють підвищенню резистентності організму (біостимулятори, вітаміни, імуностимулятори, антиоксиданти, ін.).Документ Формування клінічного мислення студентів медичного вузу – провідне завдання в підготовці майбутнього лікаря(Українська медична стоматологічна академія, 2009) Бобирьов, Віктор Миколайович; Капустник, Юрій Олексійович; Власова, Олена Вікторівна; Луценко, Руслан Володимирович; Бобырев, Виктор Николаевич; Капустник, Юрий Алексеевич; Власова, Елена Викторовна; Луценко, Руслан Владимирович; Bobyrov, V. M.; Kapustnick, Yu. O.; Vlasova, O. V.; Lutsenko, R. V.В основу вивчення доказової медицини у вищих навчальних закладах слід покласти принципи системного підходу та безперервності освіти впродовж професійного життя лікаря. Знанням у доказовій медицині є не тільки сукупність конкретної медичної інформації, але й наявність навичок самостійного прийняття обґрунтованих рішень у конкретних клінічних ситуаціях. У практичній роботі лікаря слід використовувати лише ефективних, безпечних і економічно виправданих методів лікування. Втілення в практику принципів доказової медицини ставить перед вищими навчальними закладами нові завдання у визначенні шляхів підготовки лікарів нового покоління. Отже, діяльність сучасного лікаря має будуватися на засадах доказової медицини та застосування на практиці законів логіки.Документ Інтерналізація знань з фармакології за умов кредитно-модульної системи навчання(Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, 2013) Бобирьов, Віктор Миколайович; Дев'яткіна, Тетяна Олексіївна; Важнича, Олена Митрофанівна; Колот, Еліна Георгіївна; Луценко, Руслан Володимирович; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Чечотіна, Світлана Юріївна; Бобырев, Виктор Николаевич; Девяткина, Татьяна Алексеевна; Важничая, Елена Митрофановна; Колот, Элина Георгиевна; Луценко, Руслан Владимирович; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Чечотина, Светлана Юрьевна; Bobyrov, V. M.; Devyatkina, T. O.; Vazhnicha, O. M.; Kolot, E. G.; Lutsenko, R. V.; Sidorenko, A. G.; Chechotina, S. Yu.У статті аналізуються загальні питання, що стосуються інтерналізації, зокрема інтерналізації професійно-орієнтованих знань студентами вищих навчальних закладів. На прикладі вивчення фармакології студентами-медиками автори розкривають системно-стратегічні, змістовно-педагогічні та суб’єктно-особистісні умови інтерналізації знань за умов кредитно-модульної системи навчання. В статье анализируются общие вопросы, касающиеся интернационализации, в частности интернализации профессионально-ориентированных знаний студентами высших учебных заведений. На примере изучения фармакологии студентами-медиками авторы раскрывают системно-стратегические, содержательно-педагогические и субъектно-личностные условия интернализации знаний в условиях кредитно-модульной системы обучения. Some general issues relating to internalization including the internalization of professionally oriented knowledge by the students in higher education are analyzed in the article. The authors use pharmacology teaching to medical students to reveal systematic and strategic, content-pedagogical and subject-personal preconditions to internalization of knowledge under the credit-module system.