Перегляд за Автор "Bychko, M. V."
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Анізотропія фізичних властивостей у нанокристалах(ТОВ "АСМІ", 2013) Бичко, Марина Вікторівна; Бычко, Марина Викторовна; Bychko, M. V.; Сухомлин, В.; Гаврилова, В.; Шурдук, А.Визначено поняття "анізотропія поверхневої енергії, "поверхневий натяг" , "поверхнева напруга", "анізотропія поверхневого натягу". Встановлено залежність та показано вплив анізотропії поверхневого натягу на форму нанокристалів.Документ Ефективність упровадження методики «Професійний кейс майбутнього сімейного лікаря» як однієї з педагогічних умов їхньої підготовки до застосування медичного обладнання в професійній діяльності(Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького, 2020-12) Бичко, Марина Вікторівна; Бычко, Марина Викторовна; Bychko, M. V.Статтю присвячено аналізу впровадження методики «Професійний кейс майбутнього сімейного лікаря» в підготовку майбутніх сімейних лікарів до застосування медичного обладнання в професійній діяльності. Коротко розкрито сутність методики «Професійний кейс майбутнього сімейного лікаря». Наведено критерії та сутнісні характеристики рівнів готовності майбутніх сімейних лікарів до застосування медичного обладнання в професійній діяльності та перераховано спеціальні інструменти, що використовувалися під час дослідження. Представлено результати формувального етапу діагностики рівнів готовності майбутніх сімейних лікарів до застосування медичного обладнання в професійній діяльності; узагальнені дані педагогічного експерименту щодо динаміки змін рівневих характеристик готовності майбутніх сімейних лікарів до застосування медичного обладнання в професійній діяльності а результати педагогічного експерименту на початку та після завершення дослідження.Документ Здатність до конструктивної комунікації як вагома складова професійної готовності майбутнього лікаря(Полтавський національний педагогічний ун-т імені В. Г. Короленка, 2018) Бичко, Марина Вікторівна; Бычко, Марина Викторовна; Bychko, M. V.Аналізується сутність понять «комунікація», «ефективна комунікація» та «конструктивна комунікація». Наведена класифікація та структурні характеристики засобів ефективної комунікації у контексті професійної діяльності лікаря. Обгрунтовується необхідність його підготовки до професійної комунікації під час навчання у вищій школі.Документ Місце компетентнісного підходу у підготовці майбутніх сімейних лікарів(Івано-Франківський національний медичний університет, 2022-09-23) Бичко, Марина Вікторівна; Bychko, M. V.У тезах висловлені особисті міркування про місце компетентнісного підходу у підготовці майбутніх сімейних лікарів. Коротко описаний процес підготовки майбутніх сімейних лікарів на принципах компетентнісного підходу.Документ Педагогічні засади підготовки сімейного лікаря до успішного використання в професійній діяльності медичного обладнання(Суми, 2019) Бичко, Марина Вікторівна; Бычко, М. В.; Bychko, M. V.У статті розглядається проблема підготовки майбутнього сімейного лікаря до використання медичного обладнання. Аналізуються об'єктивні й суб'єктивні аспекти цього процесу. Обґрунтовуються положення, що для ефективного використання медичного обладнання в майбутнього сімейного лікаря повинні бути сформовані відповідні мотиваційні, змістові та процесуальні засади. Так, він має знати та розуміти фізичні закономірності роботи приладів, що застосовуються в медичній практиці; правильно обирати відповідне медичне обладнання як для діагностики, так і для терапевтичних впливів; уміти грамотно, з професійної точки зору, і вчасно застосовувати його у професійній діяльності; правильно інтерпретувати отриману вихідну інформацію. Лікар повинен завжди бути в курсі розвитку сучасної медичної техніки і прагнути постійно збагачувати свій професійний арсенал шляхом її застосування, що також має бути закладено в процесі його професійної підготовки.Документ Професіоналізуюча функція комунікативного середовища вищого медичного закладу освіти(Могилевский институт МВД, 2018) Бичко, Марина Вікторівна; Бычко, Марина Викторовна; Bychko, M. V.У статті розглянуто проблему формування комунікативної компетентності майбутнього лікаря як одного із складників його професіоналЬації в контексті комунікативного середовища закладу вищої освіти. Проаналізовано феномен середовища в його різнобічному науковому висвітленні та притаманні йому властивості щодо впливу на особистість майбутнього фахівця. Розкрито основні компоненти структури комунікативної компетентності, визначено роль та місце комунікативної компетентності у формуванні професіоналізму майбутнього лікаря.Документ Процес професійного становлення майбутніх лікарів в умовах воєнного стану(Харківський національний медичний університет, 2022-11-15) Бичко, Марина Вікторівна; Bychko, M. V.Описано процес професійного становлення майбутнього лікаря; визначено етапи цього процесу. Визначено роль особистих якості здобувача вищої освіти в процесі професійного становлення. Коротко сформульовано роль особистісного підходу у формуванні готовності майбутніх лікарів до здійснення професійної діяльності.Документ Розвиток комунікативної компетентності майбутнього лікаря як складника його професійної готовності(2018) Бичко, Марина Вікторівна; Бычко, Марина Викторовна; Bychko, M. V.Розглянуто сутність комунікативної компетентності майбутнього лікаря як одного із важливих складників його професійної готовності. З’ясовано можливості її розвитку в процесі навчальної та позанавчальної діяльності студента медичного ЗВО з позицій середовищного підходу, окреслено актуальні напрями дослідження цього явища.Документ Самоосвіта майбутніх лікарів та її забезпечення в умовах воєнного стану(Харківський національний медичний університет, 2022-11-15) Бичко, Марина Вікторівна; Bychko, M. V.Визначено роль самоосвіти майбутніх лікарів та розглянуто можливі елементи самоосвітньої діяльності майбутніх лікарів в умовах воєнного стану. Визначено роль викладача у процесі самоосвіти майбутніх лікарів. Описано механізм введення елементів самоосвіти до освітнього процесу майбутніх лікарів. Вказані продуктивні напрямки залучення майбутніх лікарів до самоосвітньої діяльності.Документ Теоретичний аналіз поняття «педагогічні умови» в контексті підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності(Видавничий дім "Гельветика", 2019-10) Бичко, Марина Вікторівна; Бычко, Марина Викторовна; Bychko, M. V.У статті здійснюється теоретичний огляд поняття "педагогічні умови" та дотичних до нього понять. Досліджуються етапи формування поняття у контексті праць дослідників, що займалися даною проблематикою. Викремлені рівні педагогічних умов. Визначене місце та роль педагогічних умов в процесі підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності.Документ Шляхи та принципи вдосконалення процесу підготовки майбутніх лікарів до професійної діяльності в умовах воєнного стану(Вінниця: Едельвейс, 2023-04-07) Бичко, Марина Вікторівна; Bychko, M. V.Описані шляхів та принципи вдосконалення інформаційно-освітнього компонента середовища медичного закладу вищої освіти. Виділено основний принцип щодо укладання навчальних ресурсів. Описано вплив вдосконалення інформаційно-освітнього компонента освітнього середовища медичного закладу вищої освіти на мотивацію майбутніх лікарів до навчання. Виокремлено знання та вміння, які необхідні викладачам у процесі підготовки здобувачів вищої освіти медичних закладів вищої освіти до здійснення професійної діяльності.Документ Інновації в системі сучасної освіти: термінологічні та класифікаційні розбіжності(Сумський ДПУ ім. А.С. Макаренка, 2019-09) Бичко, Марина Вікторівна; Бычко, Марина Викторовна; Bychko, M. V.У статті здійснюється теоретичне обгрунтування понять "нововведення", "педагогічні інновації", "освітні інновації", "наукова інноватика", "інноваційне навчання". Визначено місце освітніх інновацій в системі освіти, її структурі, освітніх процесах, що в ній відбуваються. Обгрунтовано та визначено класифікацію ієрархії новизни.