Перегляд за Автор "Daszykowska-Tobiasz, Jadwiga"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Wspomaganie rozwoju dziecka z zespolem downa w przedszkolu -aspekty metodyczne i prawne(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Daszykowska-Tobiasz, JadwigaДитина з порушеннями й вадами розвитку має право на гідне життя і повагу, а також на здорових і повноцінних однолітків. Обмеження в розвитку не визначають його/її як людину. Дитина з синдромом Дауна має особливі освітні потреби. Завдання польської державної установи - дати можливість якомога раніше розпочати підтримку її розвитку, забезпечити доступ до освіти, медичних послуг і соціальної допомоги. Виявляється, що незважаючи на безліч правових рішень у сфері підтримки розвитку дитини, на практиці багато питань залишаються невирішеними. До найбільш значущих належать: покращення міжвідомчої співпраці між Міністерством народної освіти і Міністерством охорони здоров’я, забезпечення впорядкованої роботи з дитиною в дитячому садку (а не поза ним), скорочення часу очікування на спеціалістів або збільшення фінансових ресурсів на реабілітацію і терапію дітей.Документ Wyzwania szkoły wyższej – organizacji uczącej się challenges of a university – a learning organization(Полтавський державний медичний університет, 2021) Daszykowska-Tobiasz, JadwigaSzkole jako organizacji uczącej się przypisuje się miano „szkoły jakości”. Określenie to jest nobilitujące, jednak pociąga za sobą również wiele wyzwań. Szkoła wyższa na miarę XXI wieku powinna podążać z duchem czasu, wychodzić poza dotychczasowe skostniałe struktury, otwierać sale wykładowe (wykorzystując nowe technologie), nie rezygnując przy tym z podmiotowej relacji: mistrz-uczeń, znosić bariery w dostępie do wiedzy dla wszystkich chcących się uczyć, włączać ich we współtworzenie indywidualnego toku kształcenia i przygotować na wyzwania przyszłości. Szkoła wyższa chcąc realizować najwyższe standardy akademickie jest zobowiązana do troski o mistrzostwo w wypełnianiu jej misji oraz realizacji wartości będących gwarantem humanistycznej wizji człowieka.