Перегляд за Автор "Gerasimenco, A. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація якісного викладання дисциплін під час дистанційного навчання за освітньо-професійною програмою фармація(Київський медичний науковий центр, 2021-12) Куценко, Наталія Петрівна; Герасименко, Алла Миколаївна; Kutsenko, N. P.; Gerasimenco, A. M.; Куценко, Наталия Петровна; Герасименко, Алла НиколаевнаКонкурентноспроможність будь-якої держави на світовому ринку та якість життя її населення напряму залежить від рівня професійної підготовки кадрів. Якісне викладання дисциплін в умовах дистанційного навчання стало одним із викликів сьогодення для педагогічного колективу коледжу. Основне завдання, яке стоїть перед закладом освіти – це провадження освітньої діяльності на високому рівні, з метою здобуття здобувачами освіти фахової передвищої освіти загальних та фахових компетентностей за обраною освітньо-професійною програмою.Документ Проблеми змісту підготовки фахівців фармації відповідно до сучасних вимог ринку праці(Житомирський базовий фармацевтичний фаховий коледж Житомирської обласної ради, 2022-03-17) Герасименко, Алла Миколаївна; Караташ, Андрій Вячеславович; Герасименко, Алла Николаевна; Караташ, Андрей Вячеславович; Gerasimenco, A. M.; Karatash, AndrijРеалії сучасного життя є такими, що прийти в аптеку набагато легше, ніж потрапити на прийом в поліклініку, де необхідно підлаштовуватися під час прийому фахівця і чекати своєї черги. Зараз аптека стала найбільш доступним (а іноді і єдиним доступним) для пересічного громадянина закладом охорони здоров’я, внаслідок чого роль фармацевта все більше концентрується на фармацевтичній допомозі та полягає у забезпеченні ефективної фармакотерапії, яка включає індивідуальний підхід до кожного пацієнта та дуже важливі заходи моніторингу стану хворого. Для виконання цієї нової ролі, яка поєднує традиційну фармацевтичну науку з клінічними аспектами надання допомоги пацієнтові, фармацевти повинні отримувати якісно нові знання та навички. Коли фармацевти проводять оцінку потреб хворого, вони повинні враховувати всі фактори, пов'язані з пацієнтом та лікарськими засобами, які можуть сприяти виникненню проблем від запропонованої фармакотерапії.