Перегляд за Автор "Gladka, T."
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Державна політика України в галузі охорони здоров’я: проблеми та нові орієнтири розвитку(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2015-10) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаВисвітлено проблеми державної політики в галузі охорони здоров’я України. Наведено стратегічні завдання політики держави щодо запровадження європейських стандартів права громадян на медичну допомогу. ; Problems of state policy in the sphere of healthcare of Ukraine are enlightened. Strategical tasks of state policy concerning introduction of European standards of the right of citizen for medical aid are given.Документ Державне управління інноваційним розвитком освіти в Україні(ТОВ “Фірма “Техсервіс”., 2011) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаУ дисертаційній роботі науково обґрунтовано теоретичні положення та сформульовано практичні рекомендації щодо удосконалення державного управління інноваційним розвитком освіти в Україні. На підставі проведеного аналізу українських і зарубіжних наукових джерел уточнено зміст понять «інноваційний розвиток освіти» та «державне управління інноваційним розвитком освіти». Розроблено функціональну модель державного управління інноваційним розвитком освіти, якою визначено логічні етапи, що в сукупності дозволяють здійснювати цілеспрямований, послідовний і системний вплив органів державного управління на процеси в освіті з метою забезпечення її інноваційного розвитку та підвищення конкурентоспроможності в глобальному освітньому середовищі. Досліджено чинну нормативно-правову базу, що стосується державного управління інноваційним розвитком освіти в Україні та надано пропозиції для її вдосконалення. Здійснено періодизацію етапів розвитку державного управління інноваційним розвитком освіти в Україні за роки незалежності. Узагальнено досвід інноваційної освітньої політики в провідних країнах світу (на прикладі США та ФРН), виявлено переваги та ризики процесів децентралізації управління інноваційним розвитком освіти. Запропоновано концептуальні положення щодо перспектив розвитку державного управління інноваційним розвитком освіти в Україні. ; Theoretical statements are scientifically substantiated and practical recommendations concerning improvement of public administration of innovative education development in Ukraine are formulated in the dissertation. Content of notions “innovative education development” and “public administration of innovative education development” is specified on the basis of carried out analysis of Ukrainian and foreign scientific sources. The functional model of public administration of innovative education development is worked up which determines logical stages allowing bodies of public administration to perform purposeful, consistent, system influence on processes in education for the purpose of ensuring its innovative development and increasing competitiveness in global educational surrounding. The valid normative legal basis concerning public administration of innovative education development in Ukraine is researched and suggestions about its improvement are submitted. The periodization of stages of development of public administration of innovative education development in Ukraine during years of Independence is carried out. The experience of innovative education policy in the leading world countries (using as examples the USA and Germany) is summed up, advantages and risks of decentralization processes of administration of innovative education development are revealed. Conceptual statements concerning prospects of development of public administration of innovative education development in Ukraine are suggested. ; В диссертационной работе исследуются теоретические положения и формулируются практические рекомендации по совершенствованию государственного управления инновационным развитием образования в Украине. На основании проведенного анализа украинских и зарубежных научных источников уточняется содержание понятий «инновационное развитие образования» и «государственное управление инновационным развитием образования». В контексте рассмотрения этих понятий осмысливается сущность «образовательной инновации», «инновационного процесса», «инновационной образовательной деятельности». Обосновываются концептуальные положения, которые касаются формирования государственного управления инновационным развитием образования, выявляются малоисследованные его теоретические и прикладные аспекты. Получено вывод о том, что в настоящее время фактически отсутствует теоретико-методологическая модель макроуровня государственного управления инновационным развитием образования, а инновационные процессы в образовании происходят замедленно и несколько хаотично. Проанализировано нормативно-правовую базу, где легитимизируется государственное управление инновационным развитием образования в Украине, определены неточности, расхождения и пробелы в действующих законодательных документах, представлены предложения относительно их устранения. Произведен анализ современного состояния государственного управления инновационным развитием образования в Украине, систематизированы его основные проблемы. Анализ свидетельствует о несогласованности действий органов исполнительной власти при реализации научно-технологических и инновационных приоритетов государства, что ставит под сомнение саму возможность осуществления последовательной государственной инновационной политики в сфере образования. Осуществлена периодизация этапов развития государственного управления инновационным развитием образования в Украине за годы независимости. Обобщен опыт инновационной образовательной политики в ведущих странах мира (на примере США и ФРГ), выявлены преимущества и риски децентрализации управления инновационным развитием образования. На основе зарубежного опыта регулирования инновационных процессов и проведенного анализа отечественного состояния государственной инновационной политики в сфере образования предложено функциональную модель государственного управления инновационным развитием образования, позволяющую осуществлять целенаправленное, последовательное и системное влияние органов государственного управления на процессы в образовании с целью обеспечения его инновационного развития и повышения конкурентоспособности в глобальной образовательной среде. Изложены концептуальные положения, которые связаны с перспективами развития государственного управления инновациями в сфере образования в Украине и даны рекомендации по их реализации.Документ Децентралізація влади в Україні як засіб посилення демократії та підвищення її стабільності(Електронне наукове фахове видання з питань державного управління. Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2015-12) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.У статті проаналізовано теоретичні аспекти децентралізації як основи в утвердженні демократичної моделі управління. Доводиться важливість запровадження реформи з децентралізації влади на шляху розвитку України як демократичної правової держави. Аналізується законодавча база для проведення реформи з децентралізації влади. Автор досліджує проблеми децентралізації в Україні, визначає переваги децентралізованого управління та можливі ризики. Робиться висновок, що впровадження децентралізаційних процесів сприятиме посиленню демократії в державіі та підвищенню її стабільності; Theoretical aspects of decentralization as foundation of establishment of democratic model of governance are analyzed in the article. Importance of implementation of the reform of decentralization of power for development of Ukraine as democratic constitutional state is proved. The legislative framework for implementation of the reform of decentralization of power is analyzed. The author investigates the problems of decentralization in Ukraine, determines advantages of decentralized management and possible risks. A conclusion is drawn that implementation of processes of decentralization will facilitate strengthening democracy and increasing its stability.Документ Децентралізація управління в освіті:переваги та ризики(Національна академія державного управління при Президентові України, м.Київ., 2009-05) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаАктуальність проблеми децентралізованого управління освітою викликана розгортанням демократичних процесів у суспільстві. Але формування моделі децентралізованого управління потребує зваженого підходу, так як воно має не тільки переваги, а й свої недоліки. Українська освіта потребує адекватної вимогам часу моделі управління, яка б забезпечувала чіткі орієнтири інноваційного розвитку та конкурентоспроможності національної освіти в глобальному освітньому середовищі.Документ Законодавче та нормативно-правове забезпечення інноваційного розвитку освіти в Україні(Харківський регіональний інститут Національної академії державного управління при Президентові України, 2010) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаПроаналізовано законодавче та нормативно-правове забезпечення інноваційного розвитку освіти в Україні; Legislative and normative legal ensuring of the innovation development of the education in Ukraine is analyzed in the article.Документ Кримськотатарське питання в контексті державної етнонаціональної політики України(Академія муніципального управління м.Київ, 2014-12) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.У статті розглядається проблема визначення правового статусу кримськотатарського народу як корінного народу України. .Досліджено сучасний стан законодавчої бази щодо регулювання кримськотатарського питання. Акцентується увага на створенні правових основ для регулювання та реалізації державної політики щодо забезпечення права кримськотатарського народу як корінного народу України. ; The article deals with the issue of determination of the legal status of Crimean Tatar people as indigenous people of Ukraine. The current state of the legislative base concerning the regulation of Crimean Tatar issue is researched. Attention is paid to the creation of the legal base for regulation and implementation of the state policy in ensuring the right of Crimean Tatar people as indigenous people of Ukraine.Документ Освіта під маркою «Made in USA», або що рухає американську освіту(2009) Гладка, Таміла Іванівна; Гладка, Тамила Ивановна; Gladka, T.У статті зосереджується увага на особливостях американської системи освіти та визначаються основні чинники, які впливають на її розвиток.Документ Основні засади державної освітньої політики в контексті інноваційних змін сучасного суспільства(Харківський регіональний інститут Національної академії державного управління при Президентові України, 2010-03) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаУ статті зазначається, що освіта в добу високих інноваційних технологій ідентифікує себе уже не як стійка, консервативна, а як відкрита, динамічна система. Об’єктом державного управління має стати не система освіти, а її інноваційний розвиток. Державне управління інноваційним розвитком повинно фокусуватися на прогнозуванні, координуванні й моніторингу інноваційних процесів. Також автор виділяє головні завдання державної освітньої політики в Україні.Документ Особливості управління навчальним процесом у сучасному ВНЗ(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2014-03) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаУ статті акцентується увага на особливостях управління навчальним процесом у сучасному вищому навчальному закладі в умовах інноваційних змін суспільства, визначається специфіка управління інноваціями та подаються автоматизовані системи управління навчальним процесом.Документ Проблеми управління науково-дослідною роботою студентів у ВНЗ(Полтавська державна аграрна академія, м. Полтава, 2013) Гладка, Таміла Іванівна; Гладкая, Тамила Ивановна; Gladka, T.Автор наголошує на важливості науково-дослідної роботи у ВНЗ, визначає проблеми в управлінні науково-дослідною роботою студентів, зокрема, організації курсової роботи та пропонує шляхи їх вирішення.Документ Проблемні аспекти державно-правового регулювання системи охорони здоров’я в Україні(Одеський національний політехнічний університет, 2016-06) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.Автором розглядаються окремі проблемні питання державно-правового регулювання системи охорони здоров’я в Україні, наголошується на необхідності реформування галузі, приведення національного законодавства у відповідність до стандартів права ЄС та формування державно-управлінських механізмів забезпечення конституційного права громадян України на охорону здоров’я; The author considers some problematic issues of state legal regulation of system of health care in Ukraine. Emphasis is laid on necessity to reform the branch, coordination of national law with law standards of EU, and formation of the state management mechanism of guarantee of the constitutional right of citizens of Ukraine to health protection.Документ Розвиток галузі охорони здоров’я України в умовах децентралізації влади(Одеський національний політехнічний університет. Видавництво "Каравела"., 2017-06) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.Розглядаються питання розвитку галузі охорони здоров’я України в контексті запровадження реформ з децентралізації влади. Автор визначає проблеми сучасної системи охорони здоров’я та основні засади реформування системи охорони здоров’я в Україні, акцентує увагу на нормативно-правовому забезпеченні реформ, окреслює повноваження органів місцевого самоврядування та можливості територіальних громад щодо організації надання якісної медичної допомоги на місцевому рівні. ; Questions of development of the sphere of health protection of Ukraine in the context of implementation of reforms of power decentralization are considered. The author determines the problems of modern system of health protection and main foundations of reforming system of health protection in Ukraine, emphasizes normative legal assurance of reforms, outlines full powers of bodies of local self-governance and possibilities of territorial communities concerning organization of providing quality health care at the local level.Документ Роль політологічних знань у формуванні особистості майбутнього лікаря(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2015-03) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаСтаття присвячена дослідженню ролі політологічних знань у становленні особистості майбутнього лікаря. Автор окреслює значимість навчальної дисципліни «Політологія» у системі вищої медичної освітиДокумент Стратегічні цілі освітньої політики США(Одеський регіональний інститут Національної академії державного управління при Президентові України, 2010) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.У статті розглядаються стратегічні пріоритети сучасної освітньої політики США. Аналізуються основні законодавчі акти на підтримку інноваційних реформ в освіті. Визначаються особливості та головні принципи американської освіти.Документ Сучасні підходи до викладання дисципліни «Управління інноваціями» для майбутніх менеджерів(Полтавська державна аграрна академія, м. Полтава, 2013-05) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаУ статті висвітлюються сучасні підходи до викладання у вищій школі навчальної дисципліни "Управління інноваціями". Автор наголошує, що використання новітніх технологій та методів навчання сприяє підвищенню мотивації до навчання, прагненню до набуття нових знань, формуванню у майбутніх менеджерів професійних компетенцій, необхідних в управлінні інноваціями на підприємстві.Документ Формування нової системи вищої школи в Україні: проблеми та перспективи(Класичний приватний університет м.Запоріжжя, 2016-12) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаРозглядаються проблеми сучасної вищої школи. Автор зазначає, що нову систему вищої освіти сформувати можна тоді, коли студент, як споживач освітніх послуг, стане активним учасником реформ, визначатиме коло освітніх проблем, пропонуватиме шляхи вдосконалення навчального процесу. Також наголошується, що реалізація нової освітньої політики, орієнтованої на розвиток автономії вищих навчальних закладів, введення європейських стандартів та принципів якості освіти, подолання корупції забезпечить підготовку майбутнього конкурентоспроможного фахівця, який відповідатиме викликам часу.Документ Функціональна модель державного управління інноваційним розвитком освіти(Рада по вивченню продуктивних сил України Національної академії наук України, ТОВ "ДКС Центр", м. Київ, 2010-10) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.; Гладкая, Тамила ИвановнаУ статті окреслено основні проблеми державного управління інноваційним розвитком освіти в Україні. На підставі проведеного аналізу вітчизняних і зарубіжних наукових джерел запропоновано функціональну модель державного управління інноваційним розвитком освіти, якою визначено послідовні етапи впливу державного управління на стан процесів в освіті з метою забезпечення її інноваційного розвитку. ; Main problems of public administration of innovative education development in Ukraine are traced in the article. On ground of made analysis of domestic and foreign scientific sources the functional model of public administration of innovative education development is offered determining consequent stages of public administration influence on the state of processes in education with the purpose of ensuring of its innovative development.Документ Інноваційна діяльність і гуманізація освіти: філософський аспект(Дніпропетровський університет, 2007) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.У статті аналізується філософський аспект співвідношення процесів інноваційної освітньої діяльності й гуманізації освіти. Акцентується увага на проблемах здійснення інноваційної діяльності в системі освіти. Автор вдається до спроби визначити основні орієнтири сучасної інноваційно-гуманістичної моделі освіти. ; Article analyses philosophical aspect of the correlation between innovative educational process and education humanization. Special attention is paid to problems of innovative activities in the system of education. Author tries to definite main points of modern innovative and humanistic school model.Документ Інноваційний розвиток освіти як об’єкт державного управління(Академія муніципального управління м.Київ, 2010) Гладка, Таміла Іванівна; Gladka, T.У статті інноваційний розвиток освіти розглядається як об’єкт державного управління. Досліджується сутність поняття «інноваційний розвиток освіти» та розкриваються його ознаки. Визначаються основні функції державного управління інноваційним розвитком освіти; The innovation development of education is considered as the object of the state management in the article. The essence of the notion "the innovation development of education" is researched and its characteristic features are elucidated. The main functions of the state management of the innovation development of education are determined.