Перегляд за Автор "Honcharova, Y. Y."
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні аспекти взаємодії викладача і студентів у процесі проведення консультацій з метою активізації засвоєння професійно-орієнтованого іншомовного мовлення(2019) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.У статті розглядаються теоретичні та практичні засади організації та проведення консультацій на диференційній основі у процесі навчання професійно-орієнтованого іншомовного мовлення. Дається характеристика системи взаємообумовлених дій викладача та студентів в аспекті реалізації методів активізації та корекції дій студентів щодо засвоєння навчального матеріалу. Досліджується використання дидактичних впливів в ході надання допомоги суб’єктам навчального процесу стосовно їх освітніх проблем; The paper presents theoretical and practical approaches to organization and conduct of differentiation-based tutorials in teaching professional-oriented foreign language. The contribution of domestic and foreign scientists to the study of the identified problem has been analyzed. The relevance of the combination of individual approach and group work in educational process based on differentiation in the context of the implementation of the humanistic paradigm of the educational system has been substantiated. The necessity of introduction of differentiated approach to the process of teaching professional- oriented foreign language has been proved, since it facilitates learning of less successful students and develops learning potential in more successful students, creating favorable conditions for knowledge acquisition according to their skills, capabilities and individual-psychological features. The specificity of the system of teacher-students interaction in implementation of methods for acceleration and correction of students’ actions to acquire learning material has been given. The tutorial is defined as an organized interaction between the teacher and students, aimed at providing the latter with assistance in acquisition of professional-oriented learning material and developing the ability to put into practice the acquired knowledge, skills and abilities. The importance of the motivational-stimulating activity of an educator, which provides unity of cognition and communication by creating a positive emotional background for educational activities, equality of relations between the participants of the educational process, students' interest in individual work, organization of joint activities in different types of learning, taking into account the needs and requests of participants, encouraging students to self-control and self-regulation of their learning, has been revealed. The peculiarities of the use of didactic impacts in assisting the subjects of the educational process with regard to their educational problems in the process of organizing and conducting tutorials have been determined.Документ Взаємодія викладача і студентів у процесі консультування стосовно навчання професійно-орієнтованого іншомовного мовлення(2018) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.Стаття присвячена питанню організації консультування на диференційованій основі в процесі навчання професійно-орієнтованого іншомовного мовлення. Розглядається система взаємообумовлених дій викладача та студентів під час проведення консультацій. Досліджується використання дидактичних впливів із метою активізації засвоєння професійно значущого навчального матеріалу; The paper considers the issue of differential approach to the tutorial management during the process of professionally-oriented foreign language speaking. The system of the interrelated “teacher-students” activities during the tutorials is elucidated. The use of didactic impacts to intensify the acquisition of the professional meaningful learning material is investigated; Статья посвящается вопросу организации консультирования на основе дифференциации в процессе обучения профессионально-ориентированной иноязычной разговорной речи. Рассматривается система взаимообусловленных действий преподавтеля и студентов во время проведения консультаций. Исследуется использование дидактических воздействий с целью активизации усвоения профессионально значимого учебного материала.Документ Генезис розвитку проблеми індивідуалізації і диференціації навчання у загальноосвітніх і вищих педагогічних навчальних закладах XVIII – початку XX ст.(2006) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.В статті розглядається історичний аспект вивчення проблеми індивідуалізації і диференціації навчання у загальноосвітніх і вищих педагогічних навчальних закладах XVIII – поч. XX ст; В статье рассматривается исторический аспект изучения проблемы индивидуализации и дифференциации обучения в общеобразовательных и высших педагогических учебных заведениях XVIII – нач. XX ст.Документ Диференціація навчання як шлях до розвитку духовного та інтелектуального потенціалу(2003) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.Документ Диференціація навчання – як один з напрямків гуманізації освіти у вищій школі(2003) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.Документ Диференційований підхід у навчанні студентів іноземній мові як засіб формування творчого мислення(2006) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.Документ Диференційований підхід як невід’ємна складова педагогічної майстерності(2007) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.Об’єктом дослідження є диференціація навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. Подається типологія диференційованих вправ для індивідуалізації процесу навчання іноземної мови в залежності від рівня підготовки студентів; The object of the author’s investigation is the differentiation of teaching foreign language process at higher school. The author presents the typology of differentiated exercises for the individualization of the process of teaching foreign language depending on the level of student’s knowledge.Документ Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти(2004) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.Об’єктом дослідження автора є диференціація процесу навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів: В основі диференціації є врахування ступеня сформованості у студента інтересу до професії. Автор подає типологію диференційованих вправ для індивідуалізації процесу навчання іноземної мови в залежності від рівня підготовки студентів.Документ Досвід формування соціально-професійної зрілості студентів засобами іноземної мови(2008) Шепелєва, Валентина Іванівна; Шепелева, Валентина Ивановна; Shepelyeva, V. Y.; Дмитренко, Раіса Іванівна; Дмитренко, Раиса Ивановна; Dmytrenko, R. Y.; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.Документ Застосування інтерактивних методів як шлях активізації пізнавальної активності студентів на заняттях з іноземної мови(2007) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.Документ Особливості організації взаємодії студента і викладача в умовах дистанційного навчання(2013) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.Документ Проблемы внедрения дифференциации обучения в высших педагогических учебных заведениях Украины(2013) Гончарова, Евгения Евгеньевна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Honcharova, Y. Y.Документ Роль мотивации в разработке оптимального варианта организации дифференциации обучения будущих учителей иностранного языка(2013) Гончарова, Евгения Евгеньевна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Honcharova, Y. Y.Объектом исследования автора является дифференцированное обучение будущих учителей иностранного языка в высших педагогических учебных заведениях. На основе теоретического исследования научной литературы автор анализирует роль мотивации в организации диффренциации обучения иностранного языка; The object of the author’s investigation is the differentiation of teaching foreign language process at higher school. On the basis of theoretical generalization of scientific literature the author points out the role of motivation in differentiated teaching of foreign language.Документ Теоретичні засади диференціації навчання студентів іноземним мовам(2009) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.Документ Формування навичок самоконтролю і саморегуляції студентів у вищих медичних навчальних закладах(2018) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.Проаналізовано шляхи формування позитивної мотивації студентів до процесу навчання іноземної мови. Акцентується увага на організації чіткого контролю досягнень студентів і становленні навичок самоконтролю та саморегуляції; The article presents the analysis of the ways of creating a positive students’ motivation in learning foreign language. Organization of the efficient monitoring of the students’ achievements and the development of skills of self-monitoring and self-regulation is highlighted.Документ Цілі навчання – провідний компонент проектування диференційованого підходу до навчання майбутніх учителів іноземної мови(2008) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.