Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kostenko, V."

Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    A linguistic analysis of zero derivation in krok 1 medical exam tests
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Znamenska, I.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Slipchenko, L.; Honcharova, Ye.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Гончарова, Олена Олегівна
    Ukraine designed to assess fundamental medical knowledge in English. The investigation of instances of nominalization, verbalization, adjective-to-noun zero derivation, and prepositional phrase substitution reveals how zero derivation enhances the conciseness, clarity, and scientific precision of medical test questions. У цьому дослідженні аналізується роль конверсії в тестах стандартизованого іспиту КРОК 1 англійською в Україні. Дослідження випадків номіналізації, вербалізації, нульової деривації прикметників та іменників, а також прийменникової заміни словосполучень показує, як конверсія сприяє стислості, ясності та науковій точності фахових тестових запитань.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Allusions in dental commercial advertisement targeting dentists as сonsumers
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Kostenko, V.; Костенко, Вікторія Геннадіївна
  • Ескіз недоступний
    Документ
    COVID-19: the time for reconsidering and improving on-line learning in the context of medical education in Ukraine
    (2020) Loban’, G.; Faustova, M.; Ananieva, M.; Kostenko, V.; Лобань, Галина Андріївна; Фаустова, Марія Олексіївна; Ананьєва, Майя Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна
    The purpose of this review article is to highlight peculiarities of distance learning and methodology of its implementation and improvement at the Department of Microbiology, Virology and Immunology, Ukrainian Medical Stomatological Academy under the quarantine during the COVID-19 pandemic. Current paper highlights the main differences of distance learning from traditional classroom education in Ukraine. Moreover, we emphasise methods and forms of distance learning and some difficulties, which we faced in the state of COVID-19 emergency. However, transition from the traditional, in-person, learning to distance learning in the Ukrainian Medical Stomatological Academy during the COVID-19 pandemic was successful.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Current approaches to developing L2 academic writing skills of post-graduate dental students
    (Гнозис, 2015) Kostenko, V.; Solohor, I.; Znamenskaya, I.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина Миколаївна
    The development of academic writing as a mechanism and practice for knowledge production and exchange is one of urgent issues in teaching English for Special Purposes and English for Academic Purposes. This article is aimed to elucidate current approaches intended for developing academic writing expertise and the ways to adapt them to meet the demands of Ukrainian post-graduate dental students. We have highlighted peculiarities of the approaches, specified the characteristics of dental discourse, which demonstrating biomedical cognitive dominants, incorporates features of some other institutional discourses, analyzed post-graduates’ linguistic needs, which have a vital role in the process of designing and carrying out any language training activities; Розвиток академічного письма як засобу та способу поширення знань та їхнього обміну є одним з нагальних питань викладання англійської мови для професійних цілей та англійської мови для академічних цілей. Метою статті було висвітлити сучасні напрямки, спрямовані на розвиток навичок академічного письма, а також способи їх адаптування до потреб українських аспірантів стоматологічних спеціальностей. Ми окреслили особливості цих підходів, описали характерні риси дискурсу стоматології, котрий, побудований на біомедичних когнітивних домінантах, включає також різнорівневі елементи інших інституційних дискурсів; проаналізували мовні потреби аспірантів, що є визначальними при розробці та впровадженні різних методик навчання іноземній мові; Развитие академического письма как средства и способа распространения знаний и их обмена является одним из актуальных вопросов преподавания английского языка для профессиональных целей и английского языка для академических целей. В статье освещены современные походы, направленные на развитие навыков академического письмаб а ткаже способы их адаптации к потребностям украинских аспирантов стоматологических специальностей. Мы определили особенности этих подходов, описали характерные черты дискурса стоматологии, который, опираясь на биомедицинские когнитивные доминанты, включает также разноуровневые элементы других институциональных дискурсов; проанализировали языковые потребности аспирантов, которые являются определяющими при разработке и внедрении различных методик обучения иностранному языку.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Dentist-patient communication in dental settings of Ukraine: common trends and challenges
    (Полтавський державний медичний університет, 2023-05) Barkovska, A.; Kostenko, V.; Костенко, Вікторія Геннадіївна
    The aim of this study is to assess patients’ comprehension of dental information provided by dentists, and to investigate the impact of unfamiliar technical vocabulary on patient-doctor communication among Ukrainians aged 20-39. The study involved 200 participants (151 women and 49 men), who completed an anonymous questionnaire. The findings reveal that dental anxiety is prevalent in almost half of the adult population of Ukraine, with a higher prevalence among those aged 20-29 and women. Notably, dental terminology provokes more anxiety than trust or fear. As individuals age, they tend to believe that medical terminology has no impact on further communication between dentist and patient. Based on these findings, dentists can be recommended to avoid using complex technical terms that contain Greek-Latin components or are borrowed from English, and instead opt for Ukrainian equivalents or provide an explanation of the terminology. It is also important for dentists to ensure that the information they provide to their patients is fully understood in order to prevent misrepresentation and increased dental anxiety.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Enhancing grammatical collocation proficiency in ESP (dentistry) through authentic clinical documents
    (Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка, 2024) Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Kostenko, V.; Solohor, I.
    Authentic clinical documents serve as valuable teaching tools for dental students, aiding in language acquisition and cultural understanding. However, mastering collocations within these documents poses challenges, particularly for non-native speakers. Our study focuses on revealing grammatical collocations within informed consent templates for dental procedures and incorporating them in various in-class activities to enhance students' comprehension of collocation structures. Автентичні клінічні документи слугують цінним навчальним матеріалом для студентів-стоматологів, допомагаючи у вивченні мови та розумінні культурних нюансів. Засвоєння колокацій у цих документах має все ж певні труднощі, особливо для студентів, які не є носіями англійської мови. Дослідження зосереджене на виявленні граматичних словосполучень у формах інформованої згоди на стоматологічні процедури та внесенні їх до аудиторних вправ для покращення розуміння студентами різноманітних структур граматичних колокацій.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Hedging in informed consent templates for dental treatment
    (Харківський національний університет імені В. Каразіна, 2023-02-03) Kostenko, V.; Костенко, Вікторія Геннадіївна
    Changing clinical behavior because of hedged words creating spurious associations due to truthiness from proven factual tenants diminishes outcomes and puts patients at increased risk.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    How can we encourage adult learners to keep going and boost their confidence while studying english?
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Slipchenko, L.; Bieliaieva, O.; Lysanets, Yu.; Kostenko, V.; Znamenska, I.; Goncharova, Ye.; Vardanian, A.; Rozhenko, I.; Сліпченко, Лариса Борисівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Варданян, Анаіт Оганесівна; Роженко, Інеса Віталіївна
    In Ukraine, there is a significant increase in demand for improving English language skills as a means of interaction, exchange of experience, and learning. This applies not only to academics but also to society as a whole. PSMU plays an important role in developing and supporting initiatives and programs aimed not only at improving the current Eng lish language skills of teachers and students, but also at having a long-term, positive and sustainable impact on the teaching of English in the education system. This article explores the peculiarities of the teaching/learning process and provides practical advice on adult learning. В Україні спостерігається значне зростання попиту на вдосконалення навичок володіння англійською мовою як засобу взаємодії, обміну досвідом та навчання. Це стосується не тільки науковців, а також суспільства в цілому. ПДМУ відіграє важливу роль у розробці та підтримці ініціатив і програм, спрямованих не лише на покращення поточних навичок володіння англійською мовою викладачами та здобувачами вищої освіти, але й на довготривалий, позитивний та сталий вплив на викладання англійської мови в системі освіти. В даній статті було досліджено особливості процесу викладання/навчання та надання практичних порад щодо навчання дорослих.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Independent study strategies for mastering a foreign language for professional purposes
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Solohor, I.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Znamenska, I.; Slipchenko, L.; Rozhenko, I.; Taran, Z.; Сологор, Ірина Миколаївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Роженко, Інеса Віталіївна; Таран, Зінаїда Михайлівна
    У статті розглядаються ключові аспекти планування, організації, мотивації та оцінювання самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Висвітлюється роль самостійної роботи у розвитку креативного мислення, дослідницьких навичок і професійних компетентно стей, наголошуючи на необхідності ефективного керівництва, мотивації та оцінювання з боку викладачів. The article examines key aspects of planning, organising, motivating, and evaluating students' independent work in learning foreign languages for professional purposes. It highlights the role of independent work in developing creative thinking, research skills, and professional competences, emphasising the need for effective guidance, motivation, and assessment by instructors.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Linguistic means for rational impact in dental printed commercial advertisements
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Minkovska, D.; Kostenko, V.; Костенко, Вікторія Геннадіївна
    This study aims at investigating the linguistic means employed in printed commercial advertisements to produce a rational impact on dental professionals as target audience. Through the strategic integration of industry specific terminology, action verbs emphasizing effectiveness and efficiency thus resonating with the dentist's focus on results, quantifiable language tools for enhanced specificity, objectivity, and persuasiveness, as well as certain syntax patterns, dental advertisements can create messages tailored to the rational sensibilities of dentistry professional community. The focus should be on clear communication, technical accuracy, and showcasing how the product addresses their specific needs and challenges. Мета запропонованого дослідження – виявити та проаналізувати лінгвістичні засоби раціонального впливу, які використовуються в друкованій комерційній рекламі, спрямованій на лікарів стоматологів як цільову аудиторію. Застосування галузевої термінології, дієслів дії, що підкреслюють ефективність та економічність продукту, кількісних показників для досягнення чіткості, об'єктивності та переконливості, а також певних синтаксичних моделей дозволяє стоматологічній рекламі створювати повідомлення, які відповідають раціональному сприйняттю стоматологічної спільноти. У досліджуваних рекламних текстах слід підкреслити чіткість комунікації, технічну точність та відповідність продукту конкретним потребам і викликам цільової аудиторії.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Reading skills in the course of preparing medical students to the English language proficiency test: KROK 1. Medicine
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Znamenska, I.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Efendiieva, S.; Rozhenko, I.; Slipchenko, L.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Роженко, Інеса Віталіївна; Сліпченко, Лариса Борисівна
    Стаття присвячена удосконаленню навичок читання під час підготовки до єдиного державного іспиту «Крок 1. Медицина» англійською мовою. У роботі представлені різні типи практичних завдань і тренувальних вправ, які сприяють ефективному засвоєнню медичної термінології та полегшують розуміння необхідного лексичного матеріалу. This paper is devoted to the improvement of reading skills in preparation for the English Language Proficiency Test: Krok 1. Medicine. The work presents a variety of practical tasks and training exercises that facilitate the effective learning of medical terminology and the understanding of the necessary lexical material.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Syntax patterns of headlines in printed commercial advertisements promoting dental products to dental professionals
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Kostenko, V.; Znamenska, I.; Solohor, I.; Trusova, L.; Honcharova, Ye.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Трусова, Людмила Василівна; Гончарова, Євгенія Євгенівна
    This article provides the analysis of syntactic patterns in headlines of printed commercial advertisements in the dentistry targeted to dental professionals. These headlines, typically short, concise, and imperative sentences, often begin with action verbs that urge immediate action. Strategically positioned at the top of the advertisement for maximum impact, they highlight product benefits and user outcomes, and often enhanced by complementary images for visual appeal. У запропонованій статті проаналізовані синтаксичні моделі заголовків друкованої комерційної реклами у сфері стоматології, орієнтованої на фахівців у зазначеній галузі. Досліджені заголовки, зазвичай короткі, лаконічні та наказові речення, часто починаються з дієслів, що спонукають до негайної дії. Стратегічно розміщені на початку рекламного повідомлення для максимального впливу, вони підкреслюють переваги продукту та результати його використання для користувача. Заголовки часто супроводжуються додатковими зображеннями для візуальної привабливості.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Врахування основних переваг і недоліків тестів при застосуванні їх у контролювальних діях
    (Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2024) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Приходько, Яніна Миколаївна; Honcharova, Ye.; Bieliaieva, O.; Slipchenko, L.; Kostenko, V.; Prykhodko, Ya.
    У статті розглянуто необхідність оптимального вибору методів та інструментів контролю, що має забезпечувати економію часу, який витрачається на перевірку, бути мобільним, надійним і неупередженим. Детально проаналізовано переваги та недоліки застосування тестів як найбільш прийнятного інструмента контролю якості навчальних досягнень здобувачів вищої освіти. The growing demands for the professional competence of modern graduates of higher education institutions have created the need to intensify and improve the educational process. Dynamic processes of development and complication of the essence of professions raise the requirements for the intellectualization of professional activity to a new, higher level. Therefore, there is a need for constant updating, steady growth of the content, and thoughtful improvement of the structure of professionally relevant information required for the assimilation and processing of higher education students. Higher education institutions are faced with the task of ensuring a high-quality level of teaching disciplines aimed at improving the quality of theoretical and practical training of future specialists. The organization of the educational process in each particular higher education institution should be characterized by purposefulness, clear planning depending on the goal, stable management and control of the process. The success in solving the problem of forming the personality of future specialists, among other things, depends on the quality of teaching the professionally relevant educational material required for processing, as well as on prompt and impartial monitoring of compliance with the defined criteria of the volume and quality of mastering this material by higher education students. The optimal choice of control methods and tools saves time spent on testing, which allows the increasing of the amount of educational material offered by the teacher in the classroom. The most acceptable option for controlling and assessing learning achievements is reasonably determined by modern scholars and practitioners as a testing method. A detailed analysis of the advantages and disadvantages of tests as a control tool helps to solve the problem of choosing a method of conducting control actions between traditional oral or written questioning and testing, depending on the purpose of the audit and the amount of material to be controlled.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Оvercoming language anxiety in english learning among higher education students
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Rozhenko, I.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Znamenska, I.; Slipchenko, L.; Vardanian, A.; Роженко, Інеса Віталіївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Варданян, Анаіт Оганесівна
    Language anxiety significantly impacts the ability of university students to learn English effectively. The paper ex plores the causes, manifestations and consequences of language anxiety, as well as strategies to mitigate it in higher educational establishments. By analyzing theoretical frameworks and empirical studies, the paper provides actionable recommendations for educators, institutions and students to create a supportive learning environment that fos ters confidence and proficiency. Мовна тривога значно впливає на здатність студентів університетів ефективно вивчати англійську мову. У статті розглядаються причини, прояви та наслідки мовної тривоги, а також стратегії з її подолання у контексті вищої освіти. Аналіз теоретичних концепцій та емпіричних досліджень дозволяє окреслити практичні рекомендації для виклада
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Семантичний аналіз лексики в навчанні англійської мови
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Таран, Зінаїда Михайлівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Kostenko, V.; Taran, Z.; Bieliaieva, O.; Znamenska, I.; Solohor, I.; Honcharova, Ye.
    У статті розглядається важливість семантичного аналізу слів у навчанні англійської мови. Така робота допомагає здобувачам освіти не лише запам’ятовувати слова, але й розуміти варіативність їхніх значень та правильно використовувати їх у контексті. Це сприяє розвитку аналітичного мислення, культурної свідомості й спонукає до фективного спілкування. The article examines the importance of semantic analysis of words in teaching English. Such work helps students not only memorize words but also understand the variability of their meanings and correctly use them in context. This contributes to the development of analytical thinking, cultural awareness, and encourages effective communication.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Формування адаптації студентів-першокурсників до освітнього середовища закладів вищої освіти
    (Дрогобицький державний педагогічний університет, 2023) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Honcharova, Ye.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Efendiieva, S.
    У статті окреслюються шляхи та передумови формування адаптації студентів-першокурсників до навчання у закладах вищої освіти з урахуванням спрямування сучасної педагогіки на особистісно-орієнтований підхід до кожного суб’єкта навчального процесу. На підставі дослідження та аналізу особливостей процесу адаптації студентів-першокурсників до навчання у закладах вищої освіти обґрунтовується інтеграційна сутність вищевказаного процесу.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок