Перегляд за Автор "Kundiy, Zh."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Досвід підготовки медичних кадрів у медичному коледжі академії(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2011-10-06) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh.; Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.Медичний коледж академії - один із престижних навчальних закладів м. Полтави. Історія медичного коледжу почалась з 3 лютого 2004 року, коли на підставі Статуту академії, рішення ректорату, наказу ректора академії №22 від 03.02.2004 року медсестринський факультет та зуботехнічне відділення були реорганізовані в медичний коледж Української медичної стоматологічної академії. До цього часу на медсестринському факультеті вже було 14 груп, на зуботехнічному відділенні - 7 груп, загальною чисельністю 200 осіб. Сьогодні контингент студентів - це 210 молодих осіб з різних країн світу. В 2008 році було відкрите і успішно функціонує фармацевтичне відділення.Документ Методологічні проблеми оптимізації навчання і професійної підготовки медичних сестер(Асоціація медичних сестер Полтавської області, 2015) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh.; Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.У сучасних умовах сфера функцій і діяльності молодшого медичного персоналу містить у собі не тільки відповідну систему інформативності, а й систему цінностей, методологічних принципів. Відповідно до мети професійної діяльності норми та принципи, що регулюють взаємовідносини медичного персоналу і хворих, набувають особливого, конкретного змісту. Престиж професії медичної сестри неможливий як без глибоких теоретичних, фундаментальних медичних знань, грунтовної практичної підготовки, так і без сумлінного виконання професійного обов’язку, без свідомого підпорядкування своєї праці трудовій дисципліні, медсестринській справі.Документ Становлення та розвиток педагогічних поглядів Миколи Скліфосовського(Полтавський педагогічний національний університет ім. В. Г. Короленка, 2015) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh.Проаналізовано становлення педагогічних поглядів Миколи Скліфосовського, визначено його вклад в історію світової медицини і методики викладання медичних дисциплін у вищих навчальних закладах. Здійснено оцінку впливу суспільно-політичної ситуації в Росії та країнах Європи на ґенезу педагогічних поглядів видатного хірурга-практика та педагога-новатора.; Проанализированы становления педагогических взглядов Николая Склифосовского, определено его вклад в историю мировой медициныи методики преподавания медицинских дисциплин в высших учебных заведениях. Осуществлена оценка влияния общественно-политической ситуации в России и странах Европы на генезис педагогических взглядов выдающегося хирурга-практика и педагога-новатора.; The formation of Mykola Sklifosovsky`s educational views is analyzed; his contribution to history of the world medicine and teaching methods of medical disciplines in higher educational establishments is defined. The impact of socio-political situation in Russia and European countries on the genesis of educational views of the famous practicing surgeon and innovator is assessed.Документ Інтерпретація педагогічних поглядів вітчизняних лікарів кінця XIX - початку XX століття на проблеми сучасної медичної освіти(Черкаський національний університет, 2015) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh.Обґрунтовано педагогічні погляди відомих вітчизняних лікарів кінця ХІХ – початку ХХ століття та здійснена їх інтерпретація на проблеми сучасної медичної освіти. Особливу увагу звернено на ті освітні традиції, що мали позитивний результат у процесі підготовки медичних кадрів та відіграють неабияку роль для розвитку сучасної педагогіки.; Research actuality is caused by modern requirements to the level of quality of training of specialists with higher medical education; health care reform; development of innovative technologies and evidential medicine; the industry requirements to train physicians for primary medical care. The development of innovative pedagogical approaches, the search for optimal solutions to scientific problems, reinterpretation of goals, norms and values of modern education, discussions on effective educational models require an appeal to the traditions of national pedagogy. So, pedagogical heritage of past philosophical ideas of representatives of the educational field and their experience is an important object of knowledge and critical thinking. Appeal to the views and educational activities of the plead of Ukrainian physicians of the late 19 th and early 20th century caused by their significant contribution not only to the development of world science, but also in various areas of public life, including education.Документ Історія дослідження проблеми вищої жіночої медичної освіти (кінець XIX – початок XX ст.)(Педагогіка і психологія професійної освіти, 2015, № 1-2, 2015) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh.В статье на основе анализа литературных источников и архивных материалов определены ведущие направления генезиса становления и развития высшего женского медицинского образования в конце XIX – начале ХХ века, раскрыты экономические, политические, психологические и социальные факторы этого процесса. Автор обращает внимание на то, что именно в конце ХІХ века произошел значительный подъем общественной инициативы по развитию женского медицинского дела, связанный, в первую очередь, с потребностью общества в медицинской помощи населению. Кроме этого важным фактором становления и развития женского медицинского образования следует признать формирование общественного женского движения, которое представляет собой совокупность многочисленных, разнообразных по направлениям и формам деятельности объединений, союзов, целью которых было повышение статуса женщины в обществе, защита прав и интересов, становление личностного и общественного самоутверждения женщины. Также в статье обосновано, что система высшего женского медицинского образования прошла сложный путь, где главными препятствиями были политика государства и социальное неприятие женщины как полноценного члена общества.; On the basis of the analysis of literature and archival materials the author identifies the major areas of the genesis of the formation and development of the female higher medical education in the late 19 th- early 20 th century and clarifies the economic, political, psychological and social factors of the process. The author notes that the end of the 19 th century marked a significant increase in public initiatives for the development of female medical work related, primarily, with society’s need for medical care. In addition, an important factor in the formation and development of women’s medical education should recognize the formation of public women’s movement, which is an aggregate of many, a variety of directions and forms of activity of associations, unions, the aim of which was to improve the status of women in society, protection of rights and interests, the development of personal and public self-affirmation of women. The article proved that the system of higher female medical education has passed a difficult path where the main obstacles were the state policy and social rejection of women as full members of society.