Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Leshchii, N. P."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Features of the physical and psycho-emotional state of children with complex developmental disorders
    (Полтавський державний медичний університет, 2021) Leshchii, N. P.; Pakhomova, N. G.; Baranets, I. V.; Kulbida, S. V.; Yanovskaya, T. A.; Sheremet, M. K.; Suprun, M. O.; Лещій, Наталія Петрівна; Пахомова, Наталія Георгіївна; Баранець, Інна Володимирівна; Кульбіда, Світлана Вікторівна; Яновська, Тамара Анатоліївна; Шеремет, Марія Купріянівна; Супрун, Микола Олексійович
    The article presents the results of a comprehensive study of the physical and psycho-emotional state of children of primary school age with complex developmental disorders, namely children with sensorineural hearing loss in combination with a mild degree of mental retardation. The purpose of the study was to check the indicators of physical condition, physical health, psycho-emotional development of children of a certain category. This study lasted during 2013-2020, during which a comprehensive diagnosis of physical and psycho-emotional state of 249 primary school students with complex developmental disorders and 340 peers with normative development was carried out. As a result of the study, it was found that the most characteristic manifestations were observed in the physical development of children with complex disorders: the vital index was significantly lower in 7-year-old children with complex developmental disorders compared with those, who did not have it, by 15.37 % (p<0.001), the strength index – by 15.11 % (p<0.001), Stange’s test – by 9.59 seconds (p<0.001), Genchi’s test – by 5.98 seconds (p<0.001), Ruffier’s test – by 6.99 c.u. (p<0.001), Skibinski’s index – by 4.79 c.u. (p<0.001); in 8-year-olds – by 17.42 % (p<0.001), 17.44 % (p<0.001), 12.11 seconds (p<0.001), 3.98 seconds (p<0.05), 8.10 c.u. (p<0.001), 6.04 c.u. (p<0.001), respectively; in 9-year-olds – by 17.90 % (p<0.001), 16.83 % (p<0.001), 13.10 seconds (p<0.01), 5.06 seconds (p<0.05), 6.89 c.u. (p<0.01), 7.16 c.u. (p<0.001) respectively; in 10-year-olds – by 18.87 % (p<0.001), 17.49 % (p<0.001), 16.09 seconds (p<0.01), 5.58 seconds (p<0.05), 6.42 c.u. (p<0.001), 6.84 c.u. (p<0.001), respectively. У статті представлені результати комплексного дослідження особливостей фізичного та психоемоційного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку, а саме дітей із нейросенсорною глухотою у поєднанні з легким ступенем розумової відсталостї. Метою дослідження була перевірка показників фізичного стану, соматичного здоров’я, психоемоційного розвитку дітей озчначеної категорії. Дане дослідження тривало протягом 2013-2020 рр., в ході якого проведено комплексну діагностику фізичного та психоемоційного стану 249 молодшим школярам із складними порушеннями розвитку та 340 дітям-одноліткам із нормотиповим розвитком. В результаті дослідження було встановлено, що найбільш характерні прояви відмічені у фізичному розвитку дітей зі складними порушеннями: показник життєвого індексу був достовірно нижчим у 7 річних дітей, що мали складні порушеня розвитку порівняно з тими, що не мали на 15,37 % (р<0,001), силового індексу – на 15,11% (р<0,001), проби Штанге – на 9,59 с (р<0,001), проби Генчі – на 5,98 с (р<0,001), індексу Руф’є – на 6,99 у.о. (р<0,001), індексу Скібінського – на4,79 у.о. (р<0,001); у 8 річних – на 17,42 % (р<0,001), 17,44% (р<0,001), 12,11 с (р<0,001), 3,98 с (р<0,05), 8,10 у.о. (р<0,001), 6,04 у.о. (р<0,001) відповідно; у 9 річних – на 17,90 % (р<0,001), 16,83% (р<0,001), 13,10 с (р<0,01), 5,06 с (р<0,05), 6,89 у.о. (р<0,01), 7,16 у.о. (р<0,001) відповідно; у 10 річних – на 18,87 % (р<0,001), 17,49% (р<0,001), 16,09 с (р<0,01), 5,58 с (р<0,05), 6,42 у.о. (р<0,001), 6,84 у.о. (р<0,001) відповідно.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Сomprehensive rehabilitation of children with sensory and intellectual disorders
    (Полтавський державний медичний університет, 2022) Pakhomova, N. G.; Baranets, I. V.; Lukianenkо, A. V.; Leshchii, N. P.; Kachurovska, O. B.; Berezan, O. I.; Olefir, O. I.; Пахомова, Наталія Георгіївна; Баранець, Інна Володимирівна; Лук’яненко, Анна; Лещій, Наталія Петрівна; Качуровська, Оксана Борисівна; Березан, Олексій Іванович; Олефір, Ольга Іванівна
    The article presents the results of comprehensive rehabilitation of primary school children with sensory and intellectual disabilities, namely children with sensorineural deafness combined with mild mental etardation. The purpose of the study was to test the effectiveness of a comprehensive, differentiated system of correctional and health work with children of primary school age with complex developmental disorders. This study lasted during 2013–2021, during which a comprehensive rehabilitation of 100 children of primary school age (7–10 years) with severe developmental disabilities, including 53 girls and 47 boys, was carried out. It was found that after a comprehensive corrective and health work in girls of the experimental group of 7–10 years, the repeated indices of the vital index were probably better compared to CG girls of 7–10 years by 4.87 %, strength index – by 3.24 %, Stange's test – by 3.78 seconds, Genchi's test – by 4.69 seconds, Ruffier's test – by 3.26 c.u., Skibinski's index – by 2.32 c.u. At the same time, there was a positive trend in EG boys aged 7–10 years, where recurrent vital signs were probably better than in CG boys aged 7–10 years by 3.00 %, strength index – by 3.97 %, Stange's test – by 6.98 seconds, Genchi's test – by 2.02 seconds, Ruffier's test – by 3.14 c.u., Skibinski's index – by 2.33 c.u. The study's results confirmed their practical significance in the implementation of medical, psychological and pedagogical rehabilitation of this category of children. У статті представлені результати комплексної реабілітації дітей молодшого шкільного віку із сенсорними та інтелектуальними порушеннями, а саме дітей із нейросенсорною глухотою у поєднанні з легкою розумовою відсталістю. Метою дослідження була перевірка ефективності комплексної, диференційованої системи організації корекційно-оздоровчої роботи з дітьми молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку. Дане дослідження тривало протягом 2013–2021 рр., в ході якого проведено комплексну реабілітацію 100 дітей молодшого шкільного віку (7–10 років) зі складними порушеннями розвитку, з них 53 дівчат та 47 хлопців. В результаті дослідження було встановлено, що після проведення комплексної корекційно-оздоровчої роботи у дівчат експериментальної групи 7–10 років повторні показники життєвого індексу були вірогідно кращі порівняно з дівчатами КГ 7–10 років на 4,87 %, силового індексу – на 3,24 %, проби Штанге – на 3,78 с, Генчі – на 4,69 с, індексу Руфʼє – на 3,26 у.о., індексу Скібінського – на 2,32 у.о. Поряд з цим відмічена позитивна динаміка у хлопчиків ЕГ 7–10 років, де повторні показники життєвого індексу були вірогідно кращі порівняно з хлопчиками КГ 7–10 років на 3,00 %, силового індексу – на 3,97 %, проби Штанге – на 6,98 с, Генчі – 2,02 с, індексу Руфʼє – на 3,14 у.о., індексу Скібінського – на 2,33 у.о. Отримані результати дослідження підтвердили їх практичне значення у здійсненні медичної і психолого-педагогічної реабілітації означеної категорії дітей.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок