Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Lobach, Nataliia"

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Development of logical thinking of future doctors with the application of logical tasks
    (2025-03) Lobach, Nataliia; Isychko, Liudmyla; Kirianova, Marina; Лобач, Наталія Вячеславівна; Ісичко, Людмила Володимирівна; Кір'янова, Марина Сергіївна
    This article presents the outcomes of a pedagogical experiment conducted to assess the efficacy of incorporating experimental logical tasks and exercises within the curriculum of the discipline “Medical Informatics” as a means to foster the development of logical thinking among future medical professionals. The study emerged from the observation of deficient logical reasoning skills among medical students, prompting an investigation into the role of logical thinking in the diagnostic process of physicians. The research involved diverse groups, including medical students, experienced doctors, and educators. The following methods of research were used to achieve the goal of the experiment: Theoretical, in particular, modeling method to identify pedagogical conditions and develop the technology of forming logical thinking of future doctors; empirical, in particular, pedagogical experiment, which allowed to check the effectiveness of technology and developed methodological support of the formation of logical thinking of future doctors and statistical methods of research for quantitative processing of research results and confirmation of their authenticity. The analysis of the results of the pedagogical experiment revealed a decrease in the number of students at a low level and an increase in the number of students at satisfactory and high levels of logical thinking development. The results of statistical data confirm the effectiveness of pedagogical technology in introducing a system of tasks aimed at the development of logical thinking in future doctors.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Disadvantages and Advantages of Implementing Distance Learning in Higher Institutions of Medical Education
    (Adam Marszałek, 2022) Lobach, Nataliia; Saenko, Marina; Isychko, Liudmyla; Лобач, Наталія Вячеславівна; Саєнко, Марина Сергіївна; Ісичко, Людмила Володимирівна
    У статті розглянуто переваги та недоліки впровадження дистанційного навчання для навчання студентів-медиків в умовах карантину. Проаналізовано питання використання методів електронного навчання в дистанційному навчанні. Метою статті є з’ясування поняття дистанційного навчання, виявлення суттєвих відмінностей між поняттями «дистанційне навчання» та «електронне навчання», аналіз проблем і недосконалості цієї форми навчання та визначення доцільності його виконання. Проаналізовано сучасні педагогічні дослідження української та зарубіжної школи та наведено результати аналізу думок студентів і викладачів щодо впровадження дистанційного навчання в навчальний процес. Наведено результати впровадження дистанційної освіти в навчальний процес Української медичної стоматологічної академії з дисциплін «Медична фізика» та «Медична інформатика». Результати дослідження довели, що дистанційне навчання має лише теоретичні переваги. На практиці виникає багато проблем, які потребують вирішення.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Modern digital learning and simulation technologies in higher medical education: definitions, innovative potential
    (Amazonia Investiga, 2022-12-30) Yuriy, Rayisa; Huzchenko, Serhii; Lobach, Nataliia; Karbovanets, Olena; Bokova, Svitlana; Isychko, Liudmyla; Лобач, Наталія Вячеславівна; Ісичко, Людмила Володимирівна
    Digital and simulative learning technologies have become especially popular and are being implemented in medicine. Consequently, this article aims to investigate the main digital learning and simulation technologies that are used in higher medical education. For this purpose, general scientific methods of research were used: analysis and synthesis. Based on the predictive method, the possible ways of solving some problems in digital medical education were demonstrated. Of separate importance was the use of content analysis, based on which the basic information materials concerning this problem were investigated in detail. In the results peculiarities of interpretation of digital and simulative technologies were defined, the problem of using digital technologies in modern medical education was characterized, the significance of simulative technologies in the system of training of future medics was indicated, the main stages of simulative training were investigated. It is noted that the key stage of simulation training is debriefing, where the analysis of basic errors takes place. In the conclusion, it is noted that the combination of digital and simulation technologies contributes to the improvement of the educational process as a whole.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Moodle Innovation Learning Technology for Medical Education: From Theory to Practice
    (British Journal of Pharmaceutical Research, 2021-12-16) Lobach, Nataliia; Isychko, Liudmyla; Dymar, Nataliia; Vakaliuk, Ivanna; Yuryk, Olha; Bokova, Svitlana; Лобач, Наталія Вячеславівна; Ісичко, Людмила Володимирівна; Димар, Наталія Михайлівна; Вакалюк, Іванна Володимирівна; Бокова, Світлана Іванівна; Юрик, Ольга Єфремівна
    COVID-19 pandemic has affected the medical and pharmaceutical education globally by disrupting traditional educational practices such as classroom-based teaching. This necessitated implementation of a distance learning via online platforms by medical and pharmacy schools around the world, including Ukraine. The short review aims at studying the global experience on use of innovative e-learning platform Moodle for distant medical and pharmaceutical education, figuring out its advantages and disadvantages for teaching medical/pharmacy students and healthcare professionals, and working out some recommendations for its further implementation in Ukrainian medical schools. For this short review, the authors relied only on accredited and peer-reviewed resources with free access articles available, such as Pubmed. The searches identified 32 full-textual content articles, of which 19 had been included in this paper and submitted to a narrative review.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Вплив науково-дослідніцької діяльності здобувачів освіти на формування професійної особистості майбутнього лікаря
    (Полтавський державний медичний університет, 2024-03) Лобач, Наталія Вячеславівна; Ісичко, Людмила Володимирівна; Сілкова, Олена Вікторівна; Ваценко, Анжела Володимирівна; Lobach, Nataliia; Isychko, Liudmyla; Silkova, Olena; Vatsenko, Anzhela
    У статті розглядається важливість формування висококваліфікованих медичних фахівців з глибокими знаннями, професійними навичками та відповідальністю, акцентуючи на те, що дослідницька активність у вищих навчальних закладах відіграє ключову роль у підготовці студентів до майбутньої кар’єри лікаря.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Мислення та сприйняття: логічне та кліпове мислення майбутніх фахівців.
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2023-04) Лобач, Наталія Вячеславівна; Lobach, Nataliia
    У статті розглядається актуальна проблематика, яка виникає зараз, в епоху інформаційного суспільства, такі як інформаційне перевантаження, зменшення уваги та концентрації, залежність від технологій та інші. Ці проблеми вимагають вирішення, а одним з можливих варіантів є  розвиток навичок логічного мислення. Також важливо зберігати баланс між використанням технологій і реальним життям та звернути увагу на освіту й виховання молодого покоління. Розвиток інформаційного суспільства призводить до змін у способі комунікації та мислення людини, що породило новий тип мислення - «кліпове». Вирішення проблем, пов'язаних з цим, є надзвичайно важливим завданням для сучасного суспільства. Визначено, що кліпове мислення характеризується більш інтуїтивним та емоційним підходом до розв’язання проблем, використанням багатьох сенсорних каналів сприйняття, швидкою обробкою інформації та захопленням загального змісту. Логічне мислення базується на аналізі, системності та послідовності мислення, використанні логічних операцій, стратегій та аналізі деталей та доказів. Розглядається питання про роль різних підходів до мислення в навчанні та їх вплив на розвиток критичного мислення у студентів. Зауважується, що логічне мислення формує здатність абстрагуватись від конкретної ситуації та аналізувати предмет або явище узагальнено, критично оцінювати матеріал та робити обґрунтовані висновки. З іншого боку, кліпове мислення дозволяє швидко розуміти та оцінювати ситуації, що виникають миттєво, та зосереджуватися тільки на найважливіших елементах. Відзначається, що залежно від контексту та завдання, можна використовувати різні підходи до розвитку мислення (критичне, творче, системне, саморозвиток, моделювання). Розвиток логічного мислення та здатності до аналізу є ключовими у сучасному світі та може бути корисними в будь-якій професії. У контексті студентів медиків, логічне мислення є надзвичайно важливим, оскільки вони повинні мати повну картину про те, що вони вивчають і здатні критично мислити про матеріал. З іншого боку, кліпове мислення може бути небезпечним для майбутніх лікарів, оскільки воно обмежує їх здатність абстрагуватися та узагальнювати інформацію. Тому важливо розвивати логічне мислення студентів медиків, щоб вони могли зрозуміти та аналізувати складну інформацію та застосовувати її на практиці.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Симуляційні комп’ютерні технології як ефективний засіб якості підготовки здобувачів вищої медичної освіти
    (2023-06-21) Лобач, Наталія Вячеславівна; Саєнко, Марина Сергіївна; Lobach, Nataliia; Saienko, Maryna
    У статті розглядається важливість практичних навичок здобувачів вищої освіти та проблеми їх отримання за умови традиційного навчального середовища. Можливим варіантом вирішення цих проблем розглядається використання технологій інтерактивного навчання та комп’ютерних симуляційних технологій. У статті стверджується, що комп’ютерне моделювання може забезпечити реалістичний та інтерактивний досвід навчання, який точно імітує реальні життєві ситуації, дозволяючи здобувачам освіти розвивати практичні навички в контрольованому середовищі. Також пропонується використовувати електронні підручники і мультимедійні ресурси як ефективний спосіб доповнення теоретичних навчальних матеріалів. У статті розглянуто можливості використання технологій комп’ютерної симуляції для підвищення якості освіти та доступності практичного навчання майбутніх лікарів.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок