Перегляд за Автор "Lutsenko, O. A."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Main aspects of student’s mental health(Національний університет «Полтавська політехніка ім. Юрія Кондратюка», 2020) Луценко, Руслан Володимирович; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Луценко, Ольга Анатоліївна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Луценко, Руслан Владимирович; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Луценко, Ольга Анатольевна; Гаврильева, Ксения Григорьевна; Lutsenko, R. V.; Sydorenko, A. H.; Lutsenko, O. A.; Havrylieva, K. H.Документ The effect of 2-oxoindoline-3-glyoxylic acid derivatives on animals’ behavioral and autonomic reactions in the open field test(Taylor & Francis, 2023) Lutsenko, R. V.; Storozhenko, O. V.; Sydorenko, A. H.; Chechotina, S. Yu.; Lutsenko, O. A.; Луценко, Руслан Володимирович; Стороженко, Олексій Володимирович; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Чечотіна, Світлана Юріївна; Луценко, Ольга АнатоліївнаScreening research on the effect of 2-oxoindoline-3-glyoxylic acid derivatives on the emotional and behavioral responses of rats in the open field test was performed. 2-oxoindoline derivatives were suspended in the injection water using the Tween-80 emulsifier (one drop with 25 mg of test substance) and intraperitoneally administered at a dose of 12 mg/kg 1 hour before the first test. Diazepam was administered in the dosage of 2 mg/kg and in the same way as the investigated compounds. Neuroethological indicators have been studied including the latent period of the first movement, ambulation (horizontal activity), number of upright postures (vertical activity), the number of times animals moved to the center, autonomic balance indicators such as the number of grooming acts and defecation acts calculated by the number of fecal balls (boluses). It was found that most 2-oxoindoline derivatives suppressed or did not affect animals’ orienting and investigatory responses in the open field test. Under these conditions, the compounds suppressed emotionality manifested as a reduced number of fecal balls and grooming acts indicating a decrease in anxiety and fear in a stressful situation caused by the novelty of the open field test. Based on the analysis, it can be argued that 2-oxoindoline derivatives can modify the psychophysiological features of intact rats, i.e. their neuropsychotropic properties.Документ Аналіз результатів складання ліцензійного інтегрованого іспиту КРОК в Українській медичній стоматологічній академії студентами медичного факультету №1(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Луценко, Руслан Володимирович; Рябушко, Микола Миколайович; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Чечотіна, Світлана Юріївна; Луценко, Ольга Анатоліївна; Луценко, Руслан Владимирович; Рябушко, Николай Николаевич; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Чечотина, Светлана Юрьевна; Луценко, Ольга Анатольевна; Lutsenko, R. V.; Riabushko, M. M.; Sydorenko, A. H.; Chechotina, S. Yu.; Lutsenko, O. A.Першочерговим завданням Української медичної стоматологічної академії є інтеграція до європейської освітньої системи. Цей процес можливий лише за умов стратегічного реформування та покращення підготовки майбутніх лікарів, підвищення якості викладання та навчання. Мета роботи – проаналізувати результати складання ЗНО та ліцензованих інтегрованих іспитів «Крок 1. Загальна лікарська підготовка» і «Крок 2. Загальна лікарська підготовка» у студентів медичного факультету №1 Української медичної стоматологічної академії, що були зараховані студентами в навчальний заклад у 2013 році. Встановлено, що студенти, які мали низький % за результатами складання «Крок 1» вірогідно гірше склали ЗНО з української мови, біології та предмету на вибір (хімія/фізика). Недостатні знання, які показали студенти з цих предметів можуть призвести до труднощів при складанні «Крок 2. Загальна лікарська підготовка». Більший відсоток при складанні субтестів «Крок 1» у студентів з низьким рівнем при складанні «Крок 2» може свідчити, що недостатній рівень знань при складанні ліцензійних іспитів показують різні студенти. Студенти, які мали низькі результати при складанні «Крок 1», склали субтести терапію на 13,4% гірше (р<0,001) порівняно з результатами на всьому курсі. Ці студенти склали хірургію та педіатрію всередньому на 17,7% (р<0,001) нижче порівняно з усіма студентами. Ця категорія студентів характеризувалась вірогідно нижчими результатами складання субтестів акушерство та гінекологія і гігієна. Встановлено, що студенти які мали низькі результати при складанні ЗНО є у групі ризику, щодо можливо не успішного складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок» у вузі. Тому після вступу до навчального закладу необхідно виділяти групу студентів з нижчими показниками за результатами складання ЗНО і додатково поетапно працювати з ними на окремих кафедрах.Документ Дослідження впливу 2-гідрокси-n-нафтален-1-іл-2-(2-oксо-1,2-дигідро-індол-3-іліден)-ацетаміду на процеси пероксидації при експериментальній нефропатії(2020) Луценко, Руслан Володимирович; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Луценко, Ольга Анатоліївна; Луценко, Руслан Владимирович; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Луценко, Ольга Анатольевна; Lutsenko, R. V.; Sydorenko, A. G.; Lutsenko, O. A.Мета роботи – вивчити вплив сполуки 18 на перебіг процесів пероксидації при гострому гліцероловому ураженні нирок. Встановлена здатність 2-гідрокси-N-нафтален-1-іл-2-(2-oксо-1,2-дигідро-індол-3-іліден)-ацетаміду підтримувати знижену активність каталази при токсичному ураженні нирок.Документ Застосування інтерактивних методів у викладанні фармакології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Луценко, Руслан Володимирович; Чечотіна, Світлана Юріївна; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Луценко, Ольга Анатоліївна; Луценко, Руслан Владимирович; Чечотина, Светлана Юрьевна; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Луценко, Ольга Анатольевна; Lutsenko, R. V.; Chechotіna, S. Yu.; Sydorenko, A. H.; Lutsenko, O. A.В основі інтерактивних методів навчання лежить співпраця викладача і студентів, де викладач виконує роль організатора процесу. Така діяльність стимулює самостійну роботу і творчу діяльність студентів і дозволяє формувати їхню готовність до динамічних змін.Документ Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»(Тернопільський національний медичний університет, 2021) Луценко, Ольга Анатоліївна; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Луценко, Руслан Володимирович; Lutsenko, O. A.; Sydorenko, A. H.; Lutsenko, R. V.У статті встановлено фактори, що впливають на успішність складання ліцензованих інтегрованих іспитів «Крок 1. Загальна лікарська підготовка» і «Крок 2. Загальна лікарська підготовка» у здобувачів освіти медичного факультету № 1 Української медичної стоматологічної академії, що вступили до ЗВО у 2013 р. Встановлено, що у всій сукупності студентів % ЗНО рівною мірою кореляційно залежав від усіх 3 предметів. Показано першочергову значимість таких трьох освітніх компонентів з циклу загальнонаукових дисциплін, як патологічна анатомія, патологічна фізіологія, фармакологія, в успішному складанні «Крок 2. Загальна лікарська підготовка». При цьому інші фундаментальні дисципліни, які входять до складу тестового екзамену «Крок 1», мали меншу вагомість для успішного складання «Крок 2». Це демонструє, що для засвоєння професійно-орієнтованих дисциплін має немале значення рівень знань з основних фундаментальних дисциплін, а саме патологічної фізіології, патологічної анатомії і фармакології. Серед професійно-орієнтованих дисциплін, що входять до складу «Крок 2», найбільше кореляцій налічував терапевтичний профіль, який міцно корелював з усіма предметами в межах «Крок 2» і патологічною анатомією, патологічною фізіологією та фармакологією. Хірургічний профіль вірогідно корелював з акушерством та гінекологією і педіатричним профілем. При цьому гiгiєна та органiзацiя охорони здоров’я не утворювала сильних кореляційних зв’язків із предметами, що входять до складу «Крок 1». Рівень оволодіння професійно-орієнтованими дисциплінами залежить один від одного, окрім гiгiєни та органiзацiї охорони здоров’я.Документ Реалії й перспективи викладання фармакології студентам-медикам за умов дистанційної форми навчання(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Чечотіна, Світлана Юріївна; Луценко, Руслан Володимирович; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Колот, Еліна Георгіївна; Луценко, Ольга Анатоліївна; Chechotina, S. Yu.; Lutsenko, R. V.; Sydorenko, A. G.; Kolot, E. G.; Lutsenko, O. A.Висвітлено особливості викладання фармакології студентам-медикам за умов дистанційної форми навчання.Документ Формування позитивної мотивації до навчання у здобувачів освіти під час дистанційного навчання(2021) Сидоренко, Антоніна Григорівна; Луценко, Руслан Володимирович; Чечотіна, Світлана Юріївна; Луценко, Ольга Анатоліївна; Капустник, Юрій Олексійович; Sydorenko, A. G.; Lutsenko, R. V.; Chechotina, S. Yu.; Lutsenko, O. A.; Kapustnick, Yu. O.Таким чином, дистанційна форма навчання потребує високої кваліфікації викладача, який організовує, координує та контролює процес навчання у групі в цілому і кожного окремого студента. За умов сьогодення потрібно розвивати різні варіанти максимально індивідуалізованого «змішаного навчання» та «гнучкого навчання», які здатні зацікавити предметом та розвивати позитивну навчальну мотивацію у здобувачів освіти.Документ Холецистокінінова система головного мозку при невротичній патології(Полтавський державний медичний університет, 2023) Луценко, Руслан Володимирович; Вахненко, Андрій Вікторович; Островська, Галина Юріївна; Моісєєва, Наталія Віталіївна; Луценко, Ольга Анатоліївна; Lutsenko, R. V.; Vakhnenko, A. V.; Ostrovska, G. Yu.; Moiseieva, N. V.; Lutsenko, O. A.