Перегляд за Автор "Marchenko, V. Yu."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Переваги проблемно-орієнтованого навчання студентів-іноземців при вивченні одонтопатології(«Укрмедкнига», 2014) Марченко, Ірина Ярославівна; Марченко, Валерій Юрійович; Буря, Лілія Володимирівна; Петрушанко, Володимир Миколайович; Marchenko, I. Ya.; Marchenko, V. Yu.; Burya, L. V.; Petrushanko, V. M.В статті наводяться переваги проблемно-орієнтованого навчання студентів-іноземців при вивченні одонгопатології в порівнянні з догматичним та пояснювально-ілюстративним навчаннями. Проблемне навчання відповідає соціально-педагогічним цілям і змісту сучасної медичної освіти та закономірностям пізнавальної діяльності і розвитку тих, кого навчають. У ньому найпослідовніше реалізовано принцип проблемності, який базується на використання об’єктивної суперечливості досліджуваного, організацію на цій основі пошуку знань, застосування способів педагогічного керівництва, які дають змогу керувати інтелектуальною діяльністю й розвитком тих, кого навчають; The article presents the advantages of problem-based teaching foreign students at studing of odontopathology in comparison dogmatic and explanatory-illustrative teaching. Problem-based teaching meets the social and educational objectives and content of modem medical education and patterns of cognitive activity and development of trainees. It is implemented most consistently problematic principle, which is based at using of objective contradictions investigated, the organization on this basis the knowledge search, application the methods of teaching guides that given opportunity to manage the intellectual activities and development of trainees.Документ Післядипломна освіта лікарів сімейної медицини зі спеціальності «Онкологія»(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2015) Ждан, Вячеслав Миколайович; Шелешко, Петро Венедиктович; Баштан, Володимир Петрович; Муковоз, Оксана Євгенівна; Марченко, Валерій Юрійович; Литвиненко, Віктор Євгенович; Корнєєв, Олег Вітольдович; Ждан, Вячеслав Николаевич; Шелешко, Петр Венедиктович; Баштан, Владимир Петрович; Муковоз, Оксана Евгеньевна; Марченко, Валерий Юрьевич; Литвиненко, Виктор Евгеньевич; Корнеев, Олег Витольдович; Zhdan, V. M.; Sheleshko, P. V.; Bashtan, V. P.; Mukovoz, O. E.; Marchenko, V. Yu.; Litvinenko, V. E.; Korneev, O. V.З урахуванням сучасних вимог і завдань, що вирішуютьсясімейними лікарями, зі своєчасної діагностики онко)логічних захворювань, а також подальшого спостереженняза хворими після проведеного лікування, у статті запропо)новані дані, якими повинні керуватися сімейні лікарі у своїйпрактичній роботі. З метою надання інформації сімейнимлікарям для вирішення питань, з якими вони стикаються усвоїй щоденній роботі при наданні допомоги онкологічнимхворим, авторами даної статті виданий підручник «Онко)логія сімейного лікаря» відповідно до програми підготовкилікарів за фахом «Загальна практика–сімейна медицина», затвердженої Міністерством охорони здоров’я України; С учетом современных требований и задач, решаемых семейнымиврачами, по своевременной диагностике онкологических заболеваний, а также последующего наблюдения за больными после проведенного лечения, излагаются данные, которыми должны руководствоваться семейные врачи в своей практической работе. С целью оказания помощи семейным врачам при решении вопросов, с которыми они сталкиваются в своей ежедневной работе при оказании помощи онкологическим больным, авторами данной статьи издан учебник «Онкология семейного врача» в соответствии с программой подготовки врачей по специальности «Общая практика–семейная медицина», утвержденной Министерством здравоохранения Украины; Taking into account the modern requirements and tasks, decided bydomestic doctors on timely diagnostics of oncologic diseases, and alsosubsequent watching patients after the conducted treatment datadomestic doctors must that follow in the practical work are expound1ed. With the purpose of helping to the domestic doctors at the decisionof questions with that they clash in the everyday job at helping to theoncologic patients the authors of this article are publish a textbook«Oncology of domestic doctor» in accordance with the program ofpreparation of doctors on speciality «General practice is domesticmedicine» ratified by Ministry of health of Ukraine.Документ Роль антропометричних показників черепа при виборі лікування гангліонітів вушного вузла(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2015) Горбаченко, Олег Борисович; Швець, Анатолій Іванович; Половик, Олександр Юрійович; Рожнов, Валерій Георгійович; Марченко, Валерій Юрійович; Горбаченко, Олег Борисович; Швец, Анатолий Иванович; Половик, Александр Юрьевич; Рожнов, Валерий Георгиевич; Марченко, Валерий Юрьевич; Gorbachenko, O. B.; Shvez, A. I.; Polovyk, O. Yu.; Rozhrtov, V. G.; Marchenko, V. Yu.За допомогою загальноклінічних та спеціальних методів діагностики проведено дослідження захворюваності на гангліоніти у щелепно – лицевій ділянці, визначена ефективність проведеного лікування гангліонтів з урахуванням особливостей розташування вузлів у залежності від типу будови черепа. В результаті проведених досліджень виявлено, що раціональне лікування гангліонітів залежить від правильного проведення блокади, із урахуванням локалізації вегетативних вузлів, що пов’язано з типом будови черепа. Застосування цієї методики дозволяє досягти кращих результатів в лікуванні запалень вегетативних вузлів голови; С помощью общеклинических и специальных методов диагностики проведено исследование заболеваемости ганглионитами в челюстно-лицевой области. Определена эффективность проведенного лечения ганглионитов с учетом особенностей расположения узлов в зависимости от формы черепа. В результате проведенных исследований выявлено, что рациональное лечение ганглионитов зависит от правильно проведеной блокады, с учетом локализации вегетативных узлов в зависимости от типа строения черепа. Применение этой методики позволяет достичь лучших результатов в лечении заболеваний вегетативных узлов головы; Autonomic ganglions of the head, i.e., sphenopalatine, otic, submandibular and sublingual, are crucial in providing of innervations of mucous membrane of nasal and oral cavities, salivary glands. In the clinical conditions inflammations of autonomic ganglions of the head, called ganglionitis, occur. Clinical course of inflammation greatly depends on specific features of topography of this or that ganglion and availability of its interactions with other autonomic ganglions of the head. Disorders of the autonomic ganglions of the head account for 75% of cases among existing pathological syndromes of the face. The clinical picture of autonomic ganglionitis is different. It is reasoned by the fact that autonomic ganglions, nerves and plexuses are located on the large area and functionally interconnected with each other and superior cervical sympathetic ganglion. In ganglionitis of autonomic ganglions of the head the pain is often of the paroxysmal nature: attacks were observed during hours and sometimes even weeks. Specifically, the pain wave goes beyond the borders of areas of anatomical innervations of trigeminal nerve branches. The affection of autonomic ganglion of the head is often manifested by the edemas of facial soft tissues, mucous membrane of tongue and oral mucosa. The study revealed specific availability of typical secretory impairments: in affection of sphenopalatine ganglion lacrimation, drooling and rhinorrhea was observed and in affection of otic, submandibular and sublingual ganglions hypersalivation was typical. The blockade was carried out according to the ganglionitis location, type of skull structure of the patient and probable topographic anatomical ganglion. In treatment of sphenopalatine ganglion the most effective is the modified way of Vaisblat’s infratemporal-sphenopalatine anaesthesia in sphenopalatine fossa. Modification consists in extra tilt of needle up or down by 10°, stipulating by the type of scull of a patient and location of sphenopalatine ganglion in sphenopalatine fossa. According to Rybalko T.I., in people with brachycephalic type of scull the ganglion is located closer to posterior wall of the fossa and, consequently, it is more precise to introduce the needle into the superior parts. In individuals with dolichocephalic shape of the head the ganglion is located closer to anterior wall; therefore it is more precise to introduce the needle into the inferior parts of sphenopalatine fossa. During the introduction of the needle the main focus was the lateral lamina of pterygoid process, and point of injection was the median tragoorbital line. As for the otic autonomic ganglion, it has two locations relative to oval lumen and submabdibular nerve. In individuals with dolichocephalic shape of the head and chemoprosophilic face form, otic ganglion is of posterosuperior location; in dolichocephalic people with leptoprosophilic face form it is of anteroinferior location. Therefore, to introduce the needle with maximal precision to the otic autonomic ganglion, the modification of Vaisblat’s central anaesthesia of mandibular nerve in infratemporal fossa should be applied. The modification consists in extra tilt of needle up or down by 10° according to the type of scull of a patient and ganglion location. In affection of sublingual and submandibular autonomic ganglions the injection was made at the level of last molar under mucosa of sublingual area into the deepest part of mandibulolingual groove, as the ganglion is located on the lateral surface of sublingual salivary gland above the lingual nerve. In treatment of ganglionitis the efficacy was higher when the type of scull shape was considered. Consequently, the effective, rational treatment of ganglionitis depends on correct performance of blockade, taking into account the localization of autonomic ganglions according to the scull shape. Application of such technique benefits to achieving the better success in treatment of impairments of autonomic ganglions of the head.Документ Симуляційні тренінги, як базова платформа сучасної освіти(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Жукова, Тетяна Олександрівна; Васько, Лариса Миколаївна; Почерняєва, Вікторія Федорівна; Марченко, Валерій Юрійович; Удальцова-Гродзинська, Кристина Олександрівна; Жукова, Татьяна Александровна; Васько, Лариса Николаевна; Почерняева, Виктория Федоровна; Марченко, Валерий Юрьевич; Удальцова-Гродзинская, Кристина Александровна; Zhukova, T. O.; Vasko, L. M.; Pochernyaeva, V. F.; Marchenko, V. Yu.; Udaltsova-Grodzinska, K. O.Освіта – це постійний та різноманітний спектр стимуляції мислення, це та константа, яка формує гостроту та ясність мислення, інтелект. Сучасні освітні програми неможливі без використання симуляційних технологій та методів. Сьогодення України надає широкі можливості керуватися впровадженнями у навчально-методичний процес нових методик, приймати участь у грантах, користуватись надбаннями іноземних колег. Сучасні умови змінюють оцінку практичної підготовки майбутнього лікаря. Розвиток мотиваційної відповідності професійної діяльності є нагальною складовою формування всебічного навчального процесу, розробка якого дозволить поглибити специфіку, спрямованість та структуру навчання. Стимулювання клінічного та профілактичного мислення у студентів, використовуючи ефективні методи та прийоми засвоєння матеріалу підвищує результативність навчання і забезпечує опанування величезним масивом знань. Цей процес особливий своїм міждисциплінарним підходом при опануванні професійних навичок. Гнучкість студентів, викладачів і лікарів при створенні нових проектів навчального процесу, розвиток професіоналізму, починається зі створення умов для освіти, використанням дистанційної освіти, створення освітніх комплексів, оснащених стимуляторами та тестовими завданнями різних рівнів. Таким чином, сучасні освітні програми неможливі без використання симуляційних технологій та методів. При дотриманні грамотного підходу та правил можна сформувати у студентів та викладачів професійні компетенції, що відповідають стандартам та, в той же час, креативності мислення, надання медичної допомоги, удосконалення особистих та і командних навичок, підвищення готовності до реальної практичної діяльності. Всі основні цілі ґрунтуються на інтегруванні знань з базовими дисциплінами.Документ Формування та розвиток клінічного мислення іноземних студентів при вивченні радіології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Марченко, Валерій Юрійович; Марченко, Ірина Ярославівна; Бойко, Віктор Володимирович; Жукова, Тетяна Олександрівна; Муковоз, Оксана Євгенівна; Марченко, Валерий Юрьевич; Марченко, Ирина Ярославовна; Бойко, Виктор Владимирович; Муковоз, Оксана Евгеньевна; Marchenko, V. Yu.; Marchenko, I. Ya.; Boyko, V. V.; Zhukova, T. O.; Mukovoz, O. E.В статті обговорюється питання складності формування і розвитку клінічного мислення студентів – іноземців, пов’язане з певними факторами: недосконалим володінням мовою, складністю у спілкуванні з пацієнтами, обмеженим часом, що відводиться на діагностику та лікування хворого на амбулаторному прийомі. Найбільш досконалим ступенем лікарського діагнозу є «діагноз хворого», у якому відзначаються особливості захворювання в конкретного хворого, що залежать від його індивідуальної реактивності, конституції, віку, умов життя. Але для статистичного вивчення загальних закономірностей, динаміки структури захворюваності і смертності в основу документального оформлення захворювань у клінічній практиці покладений клінічний «діагноз хвороби». Він складається з нозологічної форми, що позначає сутність хвороби в термінах, передбаченою прийнятою міжнародною класифікацією і номенклатурою хвороб (Міжнародна класифікація хвороб – Женева, 1998 р.) та затвердженими на території України класифікаціями. Причому, іноземним студентам важливо співставляти різні назви одних і тих же форм захворювань, якими різняться вище вказані класифікації. Оскільки невідомо, яка класифікація використовується в країні подальшого працевлаштування майбутнього спеціаліста. Велике значення в цьому має розуміння патоморфологічних процесів, що лежать в основі патологічного процесу. Кожний лікар при визначенні діагнозу діє за певною схемою, якої він був навчений або розробив сам у процесі своєї практичної діяльності. Хоча більшості лікарям здається, що вони ставлять діагноз інтуїтивно, спираючись на своє «внутрішнє почуття». Але інтуїція найчастіше базується на глибоких знаннях і великому досвіді роботи. Тому, в усіх випадках після відповідного аналізу, можна досить детально відтворити «шлях» до діагнозу – всі дії і послідовність роздуму лікаря, які він виконує в процесі встановлення діагнозу. Рекомендується індивідуальний підхід кожного викладача медичного вузу до студентів-іноземців з урахуванням їх когнітивних стилів, що забезпечить формування клінічного мислення майбутніх лікарів та підвищення якості підготовки фахівців-рентгенологів.