Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Martirosyan, L."

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Image as a presentation of a university teacher
    (Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2020) Vashak, О.; Martirosyan, L.; Fedorenko, Yu.; Мартиросян, Людмила Іванівна
    The article studies the problem of the image as a presentation of university teacher. The categorical apparatus of the research and scientific works, where the problem of the teacher’s image is discussed, are analyzed. The role of personal qualities in forming the professional image is determined. Emphasis is placed on the requirements for educators put forward by the modern society. The importance of creating an image, constantly improving oneself in order to meet the requirements of the society is substantiated. Emphasis is placed on the emergence of such new scientific trends as the professional imageology, pedagogical imageology, etc., which study the problem of a professional’s image, which makes it possible to study the main aspects of this problem, reflected in scientific works. The article states that the image and self-presentation of a teacher play an important role not only in the professional activity and the formation of professional culture, but also in achieving success in the professional career. The elements of formation of the teacher’s peda-gogical image as the main criterion of professional success in teaching are charac-terized. It is emphasized that the perception of the teacher’s image has changed over the last decades, and what was previously considered inadmissible is commonplace now. Therefore, both the personal image and pedagogical image and requirements for them have changed significantly. It is accentuated that the image of the whole higher education institution will depend on the level of professional image of teachers ‒ professional competence, scientific innovations knowledge, the newest methods, information and communication technologies, elements of external and internal tech-niques. The importance of the psychology of clothing, which considers the appearance as multidimensional information about the person, is a significant factor for crea-ting pedagogical image. The peculiarities and components of the image are ana-lyzed, the factors and regularities of the image formation as a presentation of the university teacher are studied.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Актуальные проблемы сопоставительной семантики: сходства и отличия отдельных фрагментов родственных языков
    (ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2010) Мартиросян, Людмила Іванівна; Martirosyan, L.
    В статье рассматриваются контрастивные исследования в области современной лексической семантики, сориентированные на изучение межъязыковых контактов, взаимосвязей и взаимовлияния близкородственных языков: украинского и русского, что является особенно актуальным в разработке наиболее эффективной методики для определения основных единиц, принципов, критериев и параметров сопоставительной лексической семантики; The comparative researches in the areas of modern lexical semantics, orientated on the study of interlingual contacts, intercommunications and influence of the closely-related languages like Ukrainian and Russian, that is especially actual in development of the most effective methods for determination of basic units, principles, criterias and parameters of comparable lexical semantics are examined in the article.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Народознавство як невід’ємна частина народної педагогіки у процесі формування професійної компетентності майбутніх педагогів
    (Publishing House “Baltija Publishing", 2020) Vashak, O.; Martirosyan, L.; Вашак, Оксана Олексіївна; Мартиросян, Людмила Іванівна
    Головною проблемою реформування сучасної національної освіти є залучення молоді до вивчення надбань народної педагогіки. Тому сьогодні висуваються високі вимоги до професійної компетентності майбутніх педагогів. Основою функціонування безперервної системи освіти в Україні є дотримання принципів народності, культуровідповідності, етнізації та природовідповідності. Ці вимоги зазначені Ефективність такої роботи багато в чому буде залежати від рівня майстерності майбутніх педагогів інтегрувати свої народознавчі знання з професійними уміннями та навичками в сучасному освітньому просторі. Адже дуже часто педагоги, дотримуючись програмових вимог та завдань виховання й розвитку молодого покоління, не враховують особливостей народознавчого підходу, обмежуючись у використанні загальних засобів розвитку. Для виконання ж більш широкого спектру завдань з розвитку та виховання особистісних якостей у молодого покоління педагогам потрібні не лише високий рівень теоретичної підготовленості та практичні вміння, а й украй необхідні знання з народознавства, народної педагогіки, етнології, етнопедагогіки. Серед українських педагогів-класиків великого значення проблемі національного виховання молодого покоління надавали С. Русова, М. Грушевський, О. Воропай, М. Стельмахович та інші.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Реалізація принципу міжкультурної орієнтації в контексті вивчення німецької мови у вищій школі
    (Видавничий дім «Гельветика», 2022) Бондар, Наталія Василівна; Мартиросян, Людмила Іванівна; Bondar, N.; Martirosyan, L.
    У статті висвітлено методичні шляхи забезпечення принципу міжкультурної орієнтації під час вивчення німецької мови у вищих навчальних закладах. Подано сучасне потрактування поняття «міжкультурна комунікація» в контексті освітнього дискурсу. Доведено, що надзавдання викладача німецької мови як іноземної – всіляко сприяти реалізації принципу міжкультурної орієнтації задля безконфліктної міжкультурної взаємодії і водночас – реалізації всіх інтенцій під час усного й писемного спілкування, оскільки результативність навчання німецької мови базується на діалозі іноземної та рідної культур, інтегрованому вивченні культури й мови Німеччини та знаннях про Батьківщину. Оприявлено способи реалізації принципу міжкультурної орієнтації на заняттях з німецької мови. Акцентовано увагу на аспектах розширення форм, методів викладання іноземної мови, що передбачають вмонтованість мовленнєвої діяльності у культурні соціальні контексти, а також результативності послуговування ними в освітніх інституціях. Зауважено значущу роль техногенного сьогодення, яке, надаючи величезну базу для роботи над формуванням міжкультурної орієнтації, спрощує й уможливлює ґрунтовне вивчення чужоземних реалій, створення соціологічного портрета пересічних представників українського та німецького народів. Обґрунтовано раціональність і доцільність використання на заняттях із дисципліни «Німецька мова» у вищій школі таких способів реалізації принципу міжкультурної орієнтації: роботу з автентичними текстами, дослідження німецького фольклору, підготовку і презентацію проєктів, аналіз відеоматеріалів та публікацій, круглі столи, віртуальні подорожі, проведення вечорів німецької культури та ін., які забезпечують не тільки якісну мовну освіту, а й оволодіння інформацією про минуле й сьогочасся країни, мова якої вивчається, виформовують цілісну систему уявлень про реалії, традиції, звичаї, що значно полегшує процес занурення в німецькомовний соціокультурний простір.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Формування професійно-педагогічного іміджу працівників вищої школи
    (Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2019) Вашак, Оксана Олексіївна; Мартиросян, Людмила Іванівна; Vashak, O.; Martirosyan, L.
    У статті висвітлюються проблеми формування іміджу як головної складової професіоналізму педагога вищої школи; розкриваються особливості понять «імідж особистості», «педагогічний імідж», «професійний імідж»; визначається роль педагогічної іміджології у професійному становленні фахівця; пропонуються основні структурні компоненти формування професійно-педагогічного іміджу викладача; наголошується на важливості специфіки іміджу як невід’ємної частини професіоналізму в педагогічній діяльності; порушуються питання щодо створення позитивного іміджу сучасних закладів вищої освіти.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок