Перегляд за Автор "Melashchenko, M. P."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Keys to successful Ukrainian-English medical translation(Кіровоградський державний педагогічний університет ім. Володимира Винниченка, 2017) Melashchenko, M. P.; Мелащенко, Марина ПетрівнаСтаття присвячена проблемам та особливостям перекладу медичних термінів. Розглянуто різні варіанти перекладу медичних англійських термінів на українську мову. Виокремлюються основні способи та специфіка їх перекладу. Зроблено аналіз перекладу "хибних друзів перекладача" на прикладі медичних термінів. Проаналізовано можливі помилки під час перекладу медичних термінів; В статье идет речь об особенностях перевода медицинских терминов. Рассматриваются разные варианты перевода медицинских английских терминов на украинский язык. Исследуются основные способы и специфика их перевода. Сделан анализ перевода "ложных друзей переводчика" на примере медицинских терминов. Проанализированы возможные ошибки во время перевода медицинских терминов; The article deals with the problems and peculiarities of medical terms translation. Different examples of medical terms translation into Ukrainian are described. The main methods and specifity of its translation are investigated. Analysis of translation of “false friends” using the example of medical terms was solved. Possible mistakes during medical terms translation were analyzed.Документ Складові професійної діяльності лікаря(2017) Варданян, Анаіт Оганесівна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Мелащенко, Марина Петрівна; Варданян, Анаит Оганесовна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Мелащенко, Марина Петровна; Vardanian, A. O.; Efendiieva, S. M.; Melashchenko, M. P.Стаття присвячена питанню професійної діяльності майбутнього лікаря. Оволодіння майбутнім лікарем професійною діяльністю і свідомою професійною поведінкою відбувається через думку й мову, що її виражає. Мета статті – проаналізувати зміст професійної діяльності лікаря щоб допомогти направити формування професійно-мовленнєвої компетентності та наповнити цей процес професійним змістом. У статті доведено, що професійна діяльність сприяє не тільки прояву певних властивостей і якостей людини, а й формує професійні риси особистості, які виявляються в прямій залежності від особливостей професії. У роботі виділено п’ять складових: гностичну, проектувальну, конструктивну, комунікативну й організаторську, які співвіднесено з професійною діяльністю лікаря. З’ясовано, що майбутні лікарі повинні володіти операційними й концептуальними здібностями. Однак розвинені гностичні, проектувальні, конструктивні, комунікативні та організаторські вміння, роблячи фахівця професіоналом високого класу, є явно недостатніми, оскільки ядром фахівця є не сама діяльність, а мотиваційно-ціннісне ставлення до об’єкта діяльності – людині; Статья посвящена вопросу профессиональной деятельности будущего врача. Овладение будущим врачом профессиональной деятельностью и сознательной профессиональным поведением происходит через мысль и язык, что ее выражает. Цель статьи − проанализировать содержание профессиональной деятельности врача чтобы помочь направить формирования профессионально-речевой компетентности и наполнить этот процесс профессиональным содержанием. В статье доказано, что профессиональная деятельность способствует не только проявления определенных свойств и качеств человека, но и формирует профессиональные качества личности, которые проявляются в прямой зависимости от особенностей профессии. В работе выделено пять составляющих: гностическую, проектировочной, конструктивную, коммуникативную и организаторскую, которые соотносятся с профессиональной деятельностью врача. Выяснено, что будущие врачи должны обладать операционными и концептуальными способностями. Однако развитые гностические, проектировочные, конструктивные, коммуникативные и организаторские умения, делая специалиста профессионалом высокого класса, явно недостаточными, поскольку ядром специалиста является не сама деятельность, а мотивационно-ценностное отношение к объекту деятельности − человеку; The article describes the question of the professional activity of the future doctor. The acquirement of the future physician's professional activities and conscious professional behavior is due to the thought and language that expresses it. The purpose of the article is to analyze the components of the professional activity of the doctor to help guide the formation of vocational competence and to fill this process with professional content. The article proves that professional activity does not promote only the manifestation of certain properties and qualities of a person, but also forms the professional features of the person, which are manifested in direct dependence on the features of the profession. There are five components in our research work such as gnostic, design, constructive, communicative and organizational, which is correlated with the professional activity of the doctor. It is revealed that future physicians should have operational and conceptual abilities. However, developed gnostic, design, constructive, communicative and organizational skills, making a skilled specialist is not enough. So, the core of the specialist is not only the activity, but the motivational-value attitude to the object of activity − the person.Документ Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови у студентів-медиків ВДНЗУ «УМСА»(2018) Ефендієва, Світлана Миколаївна; Варданян, Анаіт Оганесівна; Мелащенко, Марина Петрівна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Варданян, Анаит Оганесовна; Мелащенко, Марина Петровна; Efendiieva, S. M.; Vardanian, A. O.; Melashchenko, M. P.В статті розглянуто мотивацію студентів вищого навчального медичного закладу під час вивчення іноземної мови як необхідну складову навчального процесу. Проведено моніторинг рівня мотивації до занять серед студентів ВДНЗУ «УМСА» 1-2 курсів, стоматологічного та медичних факультетів. Визначено причини, які заважають займатися вивченням мови. Вміщено найбільш мотивуючі фактори, які спонукають до вивчення мови. Подано поради для студентів, щоб залишатись вмотивованим та підтримувати мотиваціюВ статті розглянуто мотивацію студентів вищого навчального медичного закладу під час вивчення іноземної мови як необхідну складову навчального процесу. Проведено моніторинг рівня мотивації до занять серед студентів ВДНЗУ «УМСА» 1-2 курсів, стоматологічного та медичних факультетів. Визначено причини, які заважають займатися вивченням мови. Вміщено найбільш мотивуючі фактори, які спонукають до вивчення мови. Подано поради для студентів, щоб залишатись вмотивованим та підтримувати мотивацію; The article deals with the motivation of students of a higher educational institution when studying a foreign language as a necessary component of the educational process. The monitoring of the level of motivation among students of HSEE of Ukraine"UMSA" of 1-2 courses, stomatological and medical faculties was conducted. The reasons that disrupt the education process of language study were determined. The most motivating factors that lead to language learning were placed. There are also advices for students how to stay motivated and for teachers how to enhance motivation; В статье рассмотрено мотивацию студентов высшего учебного медицинского учреждения при изучении иностранного языка как необходимой составной учебного процесса. Проведен мониторинг уровня мотивации к занятиям среди студентов ВГУЗУ «УМСА» 1-2 курсов, стоматологического и медицинского факультета. Определены причины, которые мешают заниматься изучением языка. Описано наиболее мотивирующие факторы, побуждающие к изучению языка. Дано советы для студентов, чтобы оставаться мотивированным и поддерживать мотивацию.Документ Функції та етапи формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів(Полтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградського, 2019) Варданян, Анаіт Оганесівна; Мелащенко, Марина Петрівна; Мелащенко, Марина Петрівна; Vardanian, A. O.; Melashchenko, M. P.; Rozhenko, I. V.Описані функції природи професійно-мовленнєвої компетентності: пізнавальна, інформативна, комунікативна, стимулююча. Визначено, що формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів є багатовекторним, складним процесом наукової, пізнавальної, практичної та контрольно-рефлексивної діяльності, який потребує поетапного навчання, відповідних дій neдaгoгa і студента, оптимального вибору форм, методів, засобів i видів навчальної діяльності. Формування зазначеної компетентності відбувається у три етапи: мотиваційно-пізнавальний, оперативно-конструктивний та продуктивний.