Перегляд за Автор "Novak, O."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Взяти краще з минулого і вдосконалюватися з урахуванням майбутнього(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2007) Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, T.; Малик, Лариса Василівна; Малик, Лариса Васильевна; Malyk, L.; Ровинська, Алла Іванівна; Ровинская, Алла Ивановна; Rovinskaya, A.Документ Комплексная фармакотерапия сочетанных заболеваний сердечно-сосудистой системы(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2005-10-12) Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, T.; Савченко, Олександр Григорович; Савченко, Александр Григорьевич; Savchenko, A.Документ Комплексне лікування виразок шлунка і дванадцятипалої кишки(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2014) Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretjak, N.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O.; Малик, Лариса Василівна; Малик, Лариса Васильевна; Malyk, L.; Дудченко, Максим Олександрович; Дудченко, Максим Александрович; Dudchenko, M.Встановлено, що виразки шлунка і 12-ти палої кишки – це різні захворювання. Комплексна терапія з використанням “Віпромаку” виявляє кращі результати по суб'єктивних, об’єктивних і лабораторно- інструментальних показниках порівняно із стандартними методами лікування. Незалежно від ло- калізації виразки, патогенетичної дії, “Віпромак” необхідно приймати з перших днів захворювання тривалістю до 2 місяців ; Установлено, что язва желудка и 12-ти перстной кишки – это разные болезни. Комплексная терапия с использованием патогенетического действия “Випромака” дает лучшие результаты по субъективным, объективным и лабораторно-инструментальным показателям в сравнении со стандартными методами лечения. Независимо от локализации язв “Випромак” необходимо принимать с первых дней заболевания длительностью до 2-х месяцев ; It has been found out the medical conditions of gastric ulcer and duodenal ulcer are two different nosological forms. The complex therapy including pathologically grounded administration of “Vipromak” enables to obtain better subjective results, objective results and findings of laboratory and instrumental investigations compared to the results of the conventional therapy. Irrespective of ulcer localization, pathogenetic action, “Vipromak” should be taken since the very onset of the disease and for 2 months.Документ Перспективи, напрямки й особливості Болонського процесу в вищих медичних закладах України(Інститут вищої освіти НАМП України, 2011) Скрипник, Ігор Миколайович; Скрыпник, Игорь Николаевич; Skrypnyk, I.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O.; Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M.; Шапошник, Ольга Анатоліївна; Шапошник, Ольга Анатольевна; Shaposhnyk, O.; Дудченко, Максим Олександрович; Дудченко, Максим Александрович; Dudchenko, M.; Приходько, Наталія Петрівна; Приходько, Наталия Петровна; Prykhodko, N.Маючи широкий діапазон навчальних програм і педагогічний досвід, а також зміни з урахуванням програми і можливість ротацій змістових модулів за бажанням, є можливість, не порипуючи загального Болонського принципу навчальної програми, поліпшити якість підготовки лікарів у наявних умовах найближчих і віддалених перспектив. Запропоновані нами варіант корекції модульної системи в навчальному процесі дають можливість покращити підготовку лікарів високої кваліфікації в вищих навчальних закладах ; Имея широкий диапазон учебных программ и педагогический опыт, а также .изменения с учетом программ и возможности ротаций содержательных модулей по желанию, есть возможность, не нарушая общего Болонского принципа учебной программы, улучшить качество подготовки врачей в имеющихся условиях ближайших и отдаленных перспектив. Предлагаемые нами варианты коррекции модульной системы в учебном процессе дают возможность улучшить подготовку врачей высокой квалификации в высших учебных заведениях ; We have a wide range of educational programs and teaching experience, changes in view of the program and the possibility of rotations content modules. We can to improve the quality of doctors in the existing conditions of nearby and distant prospect without violating the general principle of the Bologna curriculum. We propose the options of correction our modular system in the learning process that gives possibility for better qualified training of doctors in higher education.Документ Проблеми в підготовці майбутніх лікарів та шляхи їх вирішення(Дніпропетровськ "Наука і освіта", 2005) Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, T.Документ Пути преодоления регресса в обучении студентов и развитии современной медицины(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2011) Скрипник, Ігор Миколайович; Скрыпник, Игорь Николаевич; Skrypnyk, I.; Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O.; Дудченко, Максим Олександрович; Дудченко, Максим Александрович; Dudchenko, M.; Шапошник, Ольга Анатоліївна; Шапошник, Ольга Анатольевна; Shaposhnik, O.Внедрение Болонского процесса в недостаточно подготовленные для этой цели медицинские вузы Украины и уход от классического обучения студентов, которое успешно осуществлялось более 150 лет с подготовкой высококвалифицированных врачей, приводит к регрессу украинской медицины. Пути выхода из создавшейся ситуации заключаются в использовании положений подготовки врачей по Болонскому процессу в сочетании с опытом, ушедшим в прошлое, классического принципа обучения клинике внутренних болезней. Параллельно необходимо постоянно заниматься воспитанием у студентов высоких нравственных и духовных принципов ; Bologna process implementation into the not enough prepared for this purpose medical universities in Ukraine, and deviation from the classical education of students that have been successfully performed for more than 150 years with the training of highly qualified doctors, lead to regression of Ukrainian medicine. Success in solving this problem laid in using of available provisions of the doctors’ training by the Bologna process and the application of best practices that went into the past, the classical principle of teaching internal diseases clinic. It is necessary permanently to work on educating of high moral and spiritual principles in students.Документ Упровадження сучасних інформаційних технологій у організацію навчального процесу(Вищий державний навчальний заклад України "Українська державна стоматологічна академія", 2014) Скрипник, Ігор Миколайович; Скрыпник, Игорь Николаевич; Skrypnyk, I.; Гопко, Олександр Феліксович; Гопко, Александр Феликсович; Gopko, O.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O.; Маслова, Ганна Сергіївна; Маслова, Анна Сергеевна; Maslova, G.Охарактеризовані можливості впровадження сучасних інформаційних технологій у навчапьний процес, що сприятиме покращенню якості підготовки студентів, створенню единого інформаційного середовища вищого медичного навчального закладу.Документ Формування професійної особистості майбутніх лікарів шляхом вивчення когнітивних стилей(Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського, «Укрмедкнига», 2015-05-15) Скрипник, Ігор Миколайович; Скрыпник, Игорь Николаевич; Skrypnyk, I.; Приходько, Наталія Петрівна; Приходько, Наталия Петровна; Prykhodko, N.; Гопко, Олександр Феліксович; Гопко, Александр Феликсович; Gopko, O.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O.Ефективність навчання визначається особистістю студента, який повинен усвідомлювати та брати на себе певну частку відповідальності за результати навчання. Такий підхід в формуванні професійної особистості диктує необхідність при розгляді сугносгі поняття «навчання» зміщувати акценти з викладацької діяльності на діяльність студента. Вивчивши когнітивні стратегії та прийоми студента, викладач, в свою чергу, повинен створити сприятливе середовище в навчальному процесі, що дозволяє студенту бути активним його учасником і розвивати в собі здатність до самонавчання та формування кваліфікованого спеціаліста ; The effectiveness of training is determined by the student’s individuality. He must be aware and to take on some responsibility for learning outcomes. This approach to the formation of professional personality dictates the necessity to transfer the emphasis from teaching to student activities. After examining the student’s cognitive strategies and techniques teacher must create an enabling environment in the educational process. This allows the student to be an active participant in the learning process and develop the ability to self-learning and the formation of a qualified professional.Документ Інноваційні методи підготовки майбутніх лікарів з питань фізіотерапії і курортології(Вищий державний навчальний заклад України "Українська державна стоматологічна академія", 2012-04-05) Скрипник, Ігор Миколайович; Скрыпник, Игорь Николаевич; Skrypnyk, I.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O.; Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M.; Маслова, Ганна Сергіївна; Маслова, Анна Сергеевна; Maslova, G.; Малик, Лариса Василівна; Малик, Лариса Васильевна; Malyk, L.У статті розглянуто і запропоновано шляхи покращання підготовки майбутніх лікарів з питань фізіотерапії і курортології, що дасть змогу поліпшити організацію оздоровлення населення України