Перегляд за Автор "Novak, O. V."
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ефективність лікування хвороб холедоха у пацієнтів з поєднаними захворюваннями(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2012) Дудченко, Максим Олександрович; Дудченко, Максим Александрович; Dudchenko, M. A.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretyak, N. G; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Лаптєва, Ольга Іванівна; Лаптева, Ольга Ивановна; Lapteva, O. I.; Петренко, Валентина Панасівна; Петренко, Валентина Афанасьевна; Petrenko, V. A.Дослідження проведено на 38 хворих холедохолітіазом (26 чол) і хронічним холангітом (12 чол). Серед оперованих хворих з приводу жовчокам’яної хвороби з холедохолітіазом 19 пацієнтів мали ожиріння (4 чол), цукровий діабет (3 чол), гіпертонію (5 чол), ІХС (5 чол), серцеву недостатність (2 чол). В результаті проведеної ендовідеолапароскопічної холецистектомії з холангіолітотомією і вико- ристанням зонтичного лапароліфта 88,5% хворих закінчили курс лікування в стаціонарі з оцінкою доб- ре і 11,5% - задовільно. Із значним покращенням закінчили лікування протягом 7,6±2,8 днів 12 пацієн- тів хронічним холангітом з поєднаними захворюваннями ; Исследование проведено на 38 больных холедохолитиазом (26 чел) и хроническим холангитом (12 чел). Среди оперированных больных по поводу желчнокаменной болезни с холедохолитиазом 19 пациентов имели ожирение (4 чел), сахарный диабетт (3 чел), гипертонию (5 чел), ИБС (5 чел), сердечную недостаточность (2 чел). В результате проведенной эндовидеолапароскопической холецистэктомии холангиолитотомией и применением зонтичного лапаролифтинга 88,5% больных закончили курс лечения в стационаре с оценкой хорошо и 11,5% - удовлетворительно. Со значительным улучшением закончили лечение в течение 7,6±2,8 дней 12 пациентов хроническим холангитом с сопутствующими заболеваниями ; The research was carried out on 38 patients with choledocholithiasis (n =26) and chronic cholangitis (n=12.). Among the 19 persons who were operated on for cholelithiasis 4 patients were obese, 3 patients had diabetes mellitus, 5 patients had hypertension, 5 patients had ischemic heart disease and 2 patients had heart failure. As a result of laparoscopic cholecystectomy with cholangiolithotomy and application of umbrella laparolift technique 88.5% of the patients completed the course of treatment at the hospital with “good” mark and 11.5% with “satisfactory” mark. 12 patients with chronic cholangitis and concomitant diseases showed substantial improvement of their condition during 7,6 ± 2,8 days of the treatment.Документ Зміни ліпідів і ліпопероксидації в крові завдяки ендовідеолапароскопічній холецистектомії у пацієнтів метаболічною хворобою з холелітіазом(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2010) Дудченко, Максим Олександрович; Дудченко, Максим Александрович; Dudchenko, M. O.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretiak, N. G.; Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M. A.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S. I.Дослідження проведено на 50 пацієнтах віком від 30 до 70 років і давністю захворювання до 15 років. Чоловіків було – 38%, жінок – 62%. Установлено, що метаболічна хвороба з холелітіазом супроводжується суттєвими порушеннями ліпідного обміну і перекисневого окислення ліпідів. Зміни в показниках ліпідного обміну та стану перекисневого окислення ліпідів можуть служити орієнтиром тяжкості перебігу хвороби та ефективності хірургічного і консервативного лікування пацієнтів. Виконані холецистектоміі за допомогою ендовідеолапароскопічних операцій з використанням лапароліфтинга сприяють ефективному відновленню порушеного обміну речовин в організмі ; Исследование проведено на 50 пациентах в возрасте от 30 до 70 лет и длительностью заболевания до 15 лет. Мужчин было 38%, женщин – 62%. Установлено,что метаболическая болезнь с холелитиазом сопровождается существенными нарушениями липидного обмена и перекисного окисления липидов. Изменения в показателях липидного обмена и состояния перекисного окисления липидов могут служить ориентиром тяжести течения болезни, а также эффективности хирургического и консервативного лечения пациентов.Выполнение холецистэктомии с помощью эндовидеолапароскопических операций при использовании зонтичного лапаролифтинга способствует эффективному восстановлению нарушенных обменных процессов в организме ; Research is spent on 50 patients at the age from 30 till 70 years and duration of disease till 15 years. Men there were 38 %, women - 62 %. It is established, that metabolic illness with chilelitiasis is accompanied by essential infringements of lipid’s exchange and peroxidations of lipids. Changes in indicators lipid’s exchange and a condition peroxidations of lipids can to serve as a reference point of weight of a current of illness, and also efficiency of surgical and conservative treatment of patients. Performance of cholecystectomia with the help endovideolaparoscopic operations at use umbellate laparolifting promotes effective restoration of the broken exchange processes in an organism.Документ Изменение липидов и липопероксидации крови вследствие эндовидеолапароскопической холецистэктомии у пациентов с метаболической болезнью и холелитиазом(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2010) Дудченко, Максим Олександрович; Дудченко, Максим Александрович; Dudchenko, M. O.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretyak, N. G.; Дудченко, Максим Андрійович; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S. I.Исследование проведено на 50 пациентах в возрасте от 30 до 70 лет и длительностью заболевания до 15 лет. Мужчин было 38%, женщин – 62%. Установлено,что метаболическая болезнь с холелитиазом сопровождается существенными нарушениями липидного обмена и перекисного окисления липидов. Изменения в показателях липидного обмена и состояния перекисного окисления липидов могут служить ориентиром тяжести течения болезни, а также эффективности хирургического и консервативного лечения пациентов.Выполнение холецистэктомии с помощью эндовидеолапароскопических операций при использовании зонтичного лапаролифтинга способствует эффективному восстановлению нарушенных обменных процессов в организме ; Дослідження проведено на 50 пацієнтах віком від 30 до 70 років і давністю захворювання до 15 років. Чоловіків було – 38%, жінок – 62%. Установлено, що метаболічна хвороба з холелітіазом супроводжується суттєвими порушеннями ліпідного обміну і перекисневого окислення ліпідів. Зміни в показниках ліпідного обміну та стану перекисневого окислення ліпідів можуть служити орієнтиром тяжкості перебігу хвороби та ефективності хірургічного і консервативного лікування пацієнтів. Виконані холецистектоміі за допомогою ендовідеолапароскопічних операцій з використанням лапароліфтинга сприяють ефективному відновленню порушеного обміну речовин в організмі ; Research is spent on 50 patients at the age from 30 till 70 years and duration of disease till 15 years. Men there were 38 %, women - 62 %. It is established, that metabolic illness with chilelitiasis is accompanied by essential infringements of lipid’s exchange and peroxidations of lipids. Changes in indicators lipid’s exchange and a condition peroxidations of lipids can to serve as a reference point of weight of a current of illness, and also efficiency of surgical and conservative treatment of patients. Performance of cholecystectomia with the help endovideolaparoscopic operations at use umbellate laparolifting promotes effective restoration of the broken exchange processes in an organismДокумент Интеровисцеральные влияния холецистолитиаза в возникновении коронарной недостаточности и лечения больных(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2011) Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M. A.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretjak, N. G.; Дудченко, Максим Олександрович; Дудченко, Максим Александрович; Dudchenko, M. O.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Кітура, Оксана Євгенівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Kitura, O. Ye.Методом консервативного и хирургического лечения 150 больных желчнокаменной и ишемической болезнью сердца установлена тесная рефлекторная взаимосвязь возникновения стенокардии и изменения ЭКГ у больных холецистолитиазом и абдоминальной формой инфаркта миокарда. Наиболее эффективным методом лечения таких больных является малоинвазивная хирургия, в частности холецистэктомия с использованием для увеличения объема брюшной полости зонтичного ла- паролифта и поддерживающей консервативной терапии ; Методом консервативного і хірургічного лікування 150 хворих на жовчнокам'яну та ішемічну хворобу серця встановлено тісний рефлекторний взаємозв'язок виникнення стенокардії і зміни ЕКГ у хворих холецистолітіазом і абдомінальною формою інфаркта міокарда. Найкращим методом лікування таких хворих є малоінвазивна хірургія, зокрема холецистоектомія з використанням для збільшення черевної порожнини зонтичного лапароліфта і підтримуючої консервативної терапії ; Experience in conservative and surgical treatment of 150 patients with gallstones and coronary heart disease allows to find out strong reflex connection between the development of angina pectoris and ECG changes in patients with chole- cystolithiasis and abdominal form of myocardial infarction. The most effective treatment for such patients seems to be mini-invasive surgery, in particularly cholecystectomy by applying of umbrella laparoretractor to extend abdominal volume and by supportive conservative therapy.Документ Клінічне мислення - це тільки частина загального процесу мислення(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2009) Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M. A.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Кітура, Оксана Євгенівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Kitura, O. Ye.Документ Кредитно-модульна система та навчання студентів, магістрантів, аспірантів на кафедрах терапевтичного профілю: сьогодення і перспективи(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2006) Воробйов, Євген Олексійович; Воробьев, Евгений Алексеевич; Vorobjov, Ye. O.; Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M. A.; Кулішов, Сергій Костянтинович; Кулишов, Сергей Константинович; Kulishov, S. K.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S. I.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretiak, N. G.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, T. I.; Соломатіна, Лариса Вікторівна; Соломатина, Лариса Викторовна; Solomatina, L. V.Нині основним джерелом інформації щодо застосування кредитно-модульної рейтингової системи є документація, запропонована в електронній формі через інтернет освітнім порталом України, та наукове видання А.В. Підаєва, В.Г. Передерія «Болонський процес в Європі» (2004)Документ Методи контролю знань студентів та їх оптимізація на кафедрі факультетської терапії(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2006) Воробйов, Євген Олексійович; Воробьев, Евгений Алексеевич; Vorobjov, Ye. O.; Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M. A.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S. I.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, T. I.; Кітура, Оксана Євгенівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Kitura, O. Ye.Питання оптимізації та вдосконалення навчального процесу постійно перебувають у центрі уваги викладачів кафедри факультетської терапії. Необхідність підвищення якості підготовки фахівців в умовах змін соціально-економічних відносин розвитку суспільства визначає пошук нових форм і методів організації навчального процесу, застосування прогресивних технологій навчання та їх контролю.Документ Особливості викладання медсестринства у внутрішній медицини в сучасних умовах навчання(Черкаська медична академія, 2018-10-15) Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Жепко, Валентина Петрівна; Жепко, Валентина Петровна; Zhepko, V. P.Найважливішими завданнями реформування освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої, професійно-кваліфікованої особистості. Вирішення цієї проблеми передбачає пошук і застосування нових сучасних методів навчання. Сьогодні вищі навчальні заклади готові впроваджувати сучасні педагогічні технології, популярними серед яких є комп'ютерне та дистанційне навчання, застосування інтерактивних технологій та інноваційних методів. Реформування вищої школи й ті вимоги, що ставляться до її випускників, повинні докорінно змінити навчальні методики. Підготовка фахівців для галузі охорони здоров'я завжди привертала увагу педагогів як в України, так і за її межами, враховуючи професійну відповідальність лікарів, медичних сестер, провізорів. Саме в системі підготовки медичних кадрів зароджувалися, апробувалися, а згодом поширювалися на інші сфери інноваційні методи навчання та контролю знань.Документ Особливості підготовки студентів-іноземців на кафедрі внутрішньої медицини(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2013) Скрипник, Ігор Миколайович; Скрыпник, Игорь Николаевич; Skrypnyk, I. M.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Гопко, Олександр Феліксович; Гопко, Александр Феликсович; Gopko, O. F.; Маслова, Ганна Сергіївна; Маслова, Анна Сергеевна; Maslova, G. S.; Шапошник, Ольга Анатоліївна; Шапошник, Ольга Анатольевна; Shaposhnyk, O. A.; Приходько, Наталія Петрівна; Приходько, Наталия Петровна; Prykhodko, N. P.Основними вимогами до сучасного спеціаліста і випускника медичного вузу є високий рівень наукової і практичної підготовки, організаторські здібності, висока культура і ерудиція. Це дає можливість бути конкурентно-спроможним на ринку праці, особливо за кордоном. Рівень знань, здібностей до самостійного творчого мислення у студентів різні, тому навчання передбачає індивідуальний підхід, особливо у студентів-іноземців. У клініці внутрішньої медицини закладається формування майбутнього лікаря - людини, збагаченої медичною теорією та вміннями клінічно мислити. На досягнення цього і спрямована організація навчання студентів-іноземців на кафедрі внутрішньої медицини ; Основными требованиями к современному специалисту и выпускнику медицинского вуза является высокий уровень научной и практической подготовки, организаторские способности, высокая культура и эрудиция. Это дает возможность быть конкурентноспособным на рынке труда, особенно за рубежом. Уровень знаний, способностей к самостоятельному творческому мышлению у студентов разные, поэтому обучение предполагает индивидуальный подход, особенно у студентов-иностранцев. В клинике внутренней медицины закладывается формирования будущего врача — человека, обогащенного медицинской теорией и умениями клинически мыслить. На достижение этого и направлена организация обучения студентов-иностранцев на кафедре внутренней медицины ; The main requirements for modem specialist and graduate of the Medical University is the high level of scientific and practical skills, organizational skills, high culture and erudition. This gives the possibility to be competitive at the labor market, especially abroad. This gives the possibility to be continuously competitive job market, especially abroad. The level of knowledge and skills for independent creative thinking of students is different, so learning involves an individual approach, especially foreign students. The shaping of future doctor laid in the clinic of internal medicine. This person is enriched of medical theory and clinical thinking. Organization of foreign students training aimed at achieving of this goal at the department of internal medicine.Документ Розвиток творчої особистості в процесі підготовки майбутніх лікарів(2012) Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Шапошник, Ольга Анатоліївна; Шапошник, Ольга Анатольевна; Shaposhnik, O. A.Основною метою викладачів вищої медичної школи є підготовка майбутніх лікарів, як творчих особистостей, бо тільки людина з творчим підходом до своєї спеціальності може досягти високих результатів в своїй професійній діяльності. Мета навчання полягає не стільки в безперервному накопиченні знань, скільки у формуванні здатності самостійно ці знання знаходити, зосвоювати та оновлювати, ефективно використовувати у професійній діяльності, тобто на орієнтації розуміння проблеми, на узагальненні, систематизації, самостійній аналітичній роботі студента. На досягнення цього і спрямована організація навчального процесу при проведенні практичних занять, лекцій, клінічних конференцій ; The lecturers main goal is to prepare future doctors , as creative people , because only a person with creative approach to his profession can achieve good results in his career. The purpose of education is not so much in a continuous accumulation as in the formation of their own ability that knowledge to find, learn and upgrade, effectively use in professional activities, i.e. orientation of understanding the problem, summaring, systematization, self-analytical work of the student. To reaching this goal is aimed the organization of the educational process in the course of workshops, lectures, clinical conferences.Документ Роль кафедри внутрішньої медицини в системі навчання студентів на клінічних кафедрах(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2011) Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M. A.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretiak, N. G.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Кітура, Оксана Євгенівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Kitura, O. Ye.; Дудченко, Максим Олександрович; Дудченко, Максим Александрович; Dudchenko, M. O.Документ Стенокардія як фактор впливу на цитокіновий обмін, перебіг гострого інфаркту міокарда(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2011) Шапошник, Ольга Анатоліївна; Шапошник, Ольга Анатольевна; Shaposhnyk, O. A.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Кітура, Оксана Євгенівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Kitura, O.; Приходько, Наталія Петрівна; Приходько, Наталия Петровна; Prіkhodko, N. P.Документ Сучасні технології навчання в підготовці медичних кадрів у клініці внутрішніх хвороб(Вищий державний навчальний заклад України "Українська державна стоматологічна академія", 2008) Воробйов, Євген Олексійович; Воробьев, Евгений Алексеевич; Vorobjov, Ye. O.; Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M. A.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.; Кулішов, Сергій Костянтинович; Кулишов, Сергей Константинович; Kulishov, S. K.; Кітура, Оксана Євгенівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Kitura, O. Ye.; Третяк, Наталія Григорівна; Третяк, Наталья Григорьевна; Tretiak, N. G.; Сорокіна, Світлана Іванівна; Сорокина, Светлана Ивановна; Sorokina, S. I.; Шевченко, Тетяна Іванівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Shevchenko, S. I.Документ Формування здорового способу життя при вивченні професійних медсестринських дисциплін(м.Київ, Кременчук ФОП Адаменко Ю. В, 2020-11-24) Бобух, Валерія Валеріївна; Бобух, Валерия Валериевна; Bobukh, V. V.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.Здоров’я людини найбільше надбання сучасного суспільства. Здорова людина – здорове суспільство. Здоров’я – це сукупність біологічного, фізичного, психічного, соціального стану людини, коли функції всіх органів і систем урівноважені з навколишнім середовищем, відсутні хвороби, хворобливі стани чи фізичні дефекти. Підтримання та збереження здоров’я невід’ємно пов’язано з поняттям здорового способу життя. Здоровий спосіб життя передбачає дотримання певних правил, що забезпечують гармонійний розвиток, високу працездатність, духовну рівновагу та здоров’я людини. В основі здорового способу життя лежить індивідуальна система поведінки та звичок кожної окремої людини, що забезпечує їй необхідний рівень життєдіяльності та здорове довголіття . Здоровий спосіб життя – це практичні дії, спрямовані на запобігання хворобам, зміцнення всіх систем організму та поліпшення загального самопочуття людини. В основі формування здорового способу життя важливе місце займає сім’я, яка повинна формувати корисні звички і навички поведінки, особисту гігієну, оптимальний руховій режим, загартування організму, раціональне харчування, відсутність шкідливих звичок, позитивні емоції, інтелектуальний, моральний і духовний розвиток, формування і розвиток вольових якостей. Продовження цього сімейного виховання покладено на роботу навчальних закладів.Документ Шляхи корекції модульної системи Болонського процесу(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2010) Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M. A.; Новак, Ольга Василівна; Новак, Ольга Васильевна; Novak, O. V.; Кітура, Оксана Євгенівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Kitura, O. Ye.; Черевко, Ольга Анатоліївна; Черевко, Ольга Анатольевна; Cherevko, O. A.Документ Інноваційні освітні практики при викладанні медсестринства у внутрішній медицині в сучасних умовах навчання(Київ, Кременчук : ФОП Адаменко Ю. В., 2021-11-24) Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.Найважливішим завданням реформування освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої, професійно-кваліфікованої особистості. Вирішення цієї проблеми передбачає пошук і застосування нових сучасних методів навчання. Сьогодні вищі навчальні заклади готові впроваджувати сучасні педагогічні практики, популярними серед яких є комп’ютерне та дистанційне навчання, застосування інтерактивних технологій та інноваційних методів. Реформування вищої школи і ті вимоги, що ставляться до її випускників, повинні докорінно змінити навчальні методики