Перегляд за Автор "Opyr, M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Artificial intelligence for learning english(Полтавський державний медичний університет, 2022) Opyr, M.; Dobrovolska, S.; Panchyshyn, S.Дослідження присвячено використанню штучного інтелекту в процесі вивчення іноземних мов, зокрема англійської. Автори наголошують на необхідності застосування засобів машинного навчання, оскільки це значною мірою сприяє досягненню очікуваних результатів навчання. У роботі подана коротка характеристика кількох із численних програм для вивчення мови на основі штучного інтелекту, які допомагають в оволодінні навичками вимови, граматики, словникового запасу та інших лінгвістичних аспектів. Серед них, зокрема, такі додатки як Lingvist, Duolingo, Quizlet і загально відомі інструменти Google, а саме Google Docs, Google Assistant, Google Maps. У статті обґрунтовано переваги застосування інструментів штучного інтелекту як для викладачів, так і для студентів. Серед основних, варто звернути увагу на адаптацію до потреб студента; персоналізоване навчання; миттєвий зворотній зв'язок; відсутність страху зазнати невдачі; переосмислення ролі викладача; більш глибоке залучення до процесу навчання. Незважаючи на очевидні переваги, штучний інтелект не здатний повністю замінити викладача, а може лише надати додаткові можливості на шляху до мети. Коли штучний інтелект і навчання поєднані, освітній процес досягає нового рівняДокумент Micro-credentials: a new category in education(Полтавський державний медичний університет, 2023) Opyr, M.; Panchyshyn, S.; Dobrovolska, S.Nowadays, the global workforce and economy are at a crossroads. Companies in the public and private sector experience dramatic economic fallout of the COVID-19 pandemic and are faced with new economic and workforce imperatives for the future [2]. Such situation sets new requirements to the education system and qualifications of specialists. Students may need to learn additional skills outside of the classroom to become competitive at the labor market. This is where micro-credentials can help. The present research is devoted to a relatively new category in education, i.e. micro-credentials, that is one of the modern trends emerging in higher education, which continues to evolve to meet the needs of students and the workforce. With the increasing desire for job candidates with stronger soft skills, micro-credentials stand to benefit both graduates and employers.