Перегляд за Автор "Pisotska, O. O."
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Academic Mobility as a Primary Target for Higher Medical Education of Ukraine(2015) Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Пісоцька, Олена Олександрівна; Романко, Ірина Григорівна; Беляева, Елена Николаевна; Лисанец, Юлия Валериевна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Песоцкая, Елена Александровна; Романко, Ирина Григорьевна; Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Y. V.; Znamenska, I. V.; Pisotska, O. O.; Romanko, I. H.The introduction of ECTS ensures the comparability in the standards and quality of higher education qualifications, and thus offers the opportunities for mobility programs. Academic mobility promotes the intensified exchange of ideas among students and academic staff; it expands possibilities for collaboration and global dissemination of knowledge. Academic mobility actually introduces new objectives, activities and actors engaged in internationalization. All these processes are crucial for the global aim of “forging international connections” between academic communities. Thus, in full concordance with the Law of Ukraine “On Higher Education”, academic mobility is indispensible for evolving higher medical education: it is aimed to enrich the national domain of medical science, as well as to enhance the universal expertise in theoretical and clinical medicine.Документ Competency-Based Medical Education: Implementation and Development at Undergraduate Level(2016) Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Пісоцька, Олена Олександрівна; Романко, Ірина Григорівна; Беляева, Елена Николаевна; Лисанец, Юлия Валериевна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Песоцкая, Елена Александровна; Романко, Ирина Григорьевна; Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Y. V.; Znamenska, I. V.; Pisotska, O. O.; Romanko, I. H.Сompetency-based medical education is one of the primary targets for undergraduate programs in higher medical education of Ukraine. The comprehension of CBME, its benefits and challenges for Ukraine, as well as the optimal ways of its implementation are of particular importance. It is necessary to bear in mind that CBME programs in many ways differ from the traditional ones and therefore require careful restructuring of curricula, rearrangement of instructional methods and assessment techniques. Hence, it is essential to analyze and synthesize the key elements of CBME framework in different countries, with subsequent adoption and adjustment of the most relevant features in the higher medical education of Ukraine.Документ Grammar Features of Academic Writing in Medical English: Tense Choice in Research Articles(Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, 2018) Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.The present paper suggests a system of organizing the training material in order to facilitate memorizing of grammar structures and avoid errors in writing research articles. The results of the research have been integrated into the 1st edition of Medical English for Academic Purposes (2018). The study of potential difficulties, which Ukrainian medical professionals may face in the process of writing English research articles, is important for developing the guidelines to eliminate possible mistakes and avoid misunderstanding in medical communication. It is crucial for medical professionals to be aware of peculiarities of academic writing in English so that they are able to produce effective research articles which will be accepted by peer-reviewed journals.Документ Historical and biographical commentary as a technique for raising interest to the language of a specialty(Полтавський державний медичний університет, 2021-06-04) Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Yu. V.; Pisotska, O. O.; Rozhenko, I. V.; Hurai, L. P.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Роженко, Інеса Віталіївна; Роженко, Инесса Виталиевна; Гурай, Людмила Порфиріївна; Гурай, Людмила ПорфирьевнаДокумент Professional medical discourse in British and American English: spelling differences(Видавництво Національного університету “Острозька академія”, 2018) Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.The paper focuses on the features of medical terminology through the prism of differences in spelling of British and American English. The present research is the first scientific effort to synthesize and summarize the potential difficulties that may arise when working with medical discourse genres of British and American English. The main differences in spelling of British and American English have been outlined. The authors developed methodical recommendations for minimizing and avoiding errors in the English language writing by Ukrainian scholars. The authors emphasize the importance of following the consistency principle when writing for British or American audience. It is necessary to pay special attention to spelling features of British and American medical English when developing academic ESP syllabi at medical universities. The study of potential difficulties, which Ukrainian medical professionals may encounter in the process of producing medical discourse in British and American English, is important for developing relevant guidelines to eliminate possible mistakes and avoid misunderstanding in medical communication. It is crucial for medical professionals to be aware of peculiarities of British and American medical English in order to be understood and accepted in the modern English-speaking world. The analysis of potential challenges in producing medical discourse in British and American English is an important element for integration of Ukrainian researchers into the world community. The research will be useful for translation studies, teaching English as a second language, and developing multilingual competence of future doctors. У статті проаналізовано особливості медичної термінології крізь призму відмінностей у правописі британської і американської англійської мови. Пропонована розвідка є першою науковою спробою синтезувати й узагальнити потенційні труднощі, які можуть виникнути при роботі з жанрами медичного дискурсу британського і американського варіантів англійської мови. Розроблено методичні рекомендації щодо мінімізації й уникнення помилок в англомовному писемному мовленні українських науковців. В статье проанализированы особенности медицинской терминологии сквозь призму различий в правописании британского и американского английского языка. Данное исследование является первой научной попыткой синтезировать и обобщить потенциальные трудности, которые могут возникнуть при работе с жанрами медицинского дискурса британского и американского вариантов английского языка. Разработаны методические рекомендации с целью минимизации и избежания ошибок в англоязычной письменной речи украинских ученых.Документ Англійська мова для фахівців у галузі медицини(2010) Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Костенко, Виктория Геннадиевна; Kostenko, V. G.Основна мета підручника – систематизувати та поглибити знання студентів вищих медичних закладів з фонетики, словотворення, граматики та лексики англійської мови та розвинути навички читання та перекладу літератури за фахом, а також сприяти можливості усного мовлення за фаховими темами. Підручник розрахований для студентів, магістрів та аспірантів вищих медичних навчальних закладів України ІІІ-IV рівня акредитації. Може бути використаним для проведення практичних занять та самостійної роботи.Документ Англійська мова для фахівців у галузі медицини (Частина І) : підручник(2010) Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.; Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Костенко, Виктория Геннадиевна; Kostenko, V. G.Знання іноземних мов є важливою передумовою для налагодження особистих, культурних, професійних та економічних контактів. Зростаючі потреби в спілкуванні та співпраці між країнами і людьми з різними мовними та культурними традиціями, зміни освітніх концепцій, перехід від традиційних форм навчання до пошуку нових, ефективніших вимагають суттєвих змін у підході до викладання іноземних мов в вищій школі, особливо в умовах кредитно-модульної системи навчання відповідно до вимог Болонського процесу. З урахуванням оновлених цілей, методів та освітніх технологій навчання іноземним мовам на основі програми з англійської мови для вищих медичних закладів освіти України ІІІ-ІУ рівнів акредитації створений підручник з англійської мови “English for Medical Specialists”. Його мета – сприяти розвиткові та поглибленню базових навичок фахового спілкування, що передбачає оволодіння відповідними фонетичними, лексичними, граматичними та стилістичними засобами. При цьому автори намагалися сприяти засвоєнню лінгвістичного компоненту мови у нерозривному поєднанні з соціокультурним компонентом та прагматичною ефективністю. Підручник складається з двох частин – для студентів першого та другого року навчання. Перша частина містить 2 розділи, що включають 38 уроки, друга частина – 3 розділи, тобто 27 уроків (з 39 по 65). Кожну частину доповнює матеріал зі словотворення, граматичний довідник та словник. Підручник включає автентичні чи частково адаптовані тексти фахового спрямування, що належать до наукового, науково-популярного та офіційно-ділового стилів різних жанрів, наприклад, інструкції до вживання ліків, статті з довідників, фрагменти наукових журнальних статей, історії хвороб. Усі тексти містять слова та граматичні конструкції високочастотного вжитку, а також терміни вузьких тематичних сфер. Чимало текстів супроводжується фото, малюнками. Запропонована система вправ спрямована на розвиток різних видів мовленнєвої діяльності та містить завдання різного ступеня складності.Документ Виховання культури взаємодії викладачів і студентів в університетському освітньо-виховному просторі(2010) Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.У дисертації представлено теоретичне узагальнення та практичне розв’язання проблеми виховання культури взаємодії викладачів і студентів в університетському освітньо-виховному просторі. На основі аналізу наукової літератури розкриваються історико-генетичний аспект, обґрунтовується категорії "культура", "взаємодія", дається сутнісна характеристика культури взаємодії викладачів і студентів. Обґрунтовано, що в основі культури взаємодії знаходиться діалог. Дається характеристика діалогу, його трактування у філософії, педагогіці, психології. Підкреслюється значущість діалогу в освітньо-виховному процесі університету як необхідної передумови професійного і особистісного розвитку студентської молоді. Наголошується, що під впливом діалогічної форми спілкування викладачів і студентів змінюється їх система цінностей, смислів, потреб та інтересів, створюється атмосфера емоційної комфортності, взаємоповаги, взаємодовіри, співтворчості у педагогічному процесі. Утверджується дух партнерства у вирішенні спільних завдань, пов’язаних з пізнавальною активністю, з науково-дослідною роботою, активною участю в сумісній творчій діяльності. У дослідженні розкриваються орієнтири взаємодії суб’єктів педагогічного процесу, які сприяють виникненню конструктивного діалогу. Доведена ефективність застосування інтеракціональної технології діалогічної взаємодії викладачів і студентів в університетському освітньо-виховному просторі; В диссертации представлено теоретическое обобщение и практическое решение проблемы воспитания культуры взаимодействия преподавателей и студентов в университетском образовательно-воспитательном пространстве. На основе анализа научной литературы раскрывается историко-генетический аспект проблемы, обосновываются категории "культура", "взаимодействие", дается сущностная характеристика культуры взаимодействия преподавателей и студентов, дается определение культуры взаимодействия. В исследовании разработана структурно-функциональная модель культуры взаимодействия преподавателей и студентов, которая представляет собой инновационную форму диалогического сотрудничества субъектов педагогического процесса. Модель включает мотивационный, когнитивный, эмоционально чувственный, ценностно-смысловой, коммуникативный, поведенческий компоненты. Каждый из этих компонентов является обязательно-необходимым для осуществления процесса воспитания культуры взаимодействия преподавателей и студентов в университетском образовательно-воспитательном пространстве. Определены критерии сформированности культуры взаимодействия преподавателей и студентов: познавательная активность студентов на основе совпадения цели, познавательных интересов, взаимопонимания, поддержки и ожидания позитивных результатов с преподавателями; эмоционально-эстетичная комфортность и эстетическое наслаждение результатами многоаспектной совместной деятельности; ценностное отношение к образовательной деятельности, которая обусловливает гармонизацию обоюдных изменений ценностно-смысловых ориентаций в процессе диалогического взаимодействия; поведенческо-волевой критерий, в котором оказывается духовно-моральный образ преподавателей и студентов. В диссертации отмечено, что показателем развитой культуры взаимодействия субъектов педагогического процесса является разносторонняя творческая активность. Представлена характеристика преподавателей современного ВУЗа, студенческой молодежи, выявлены их потребности, интересы, ценностные ориентации. Анализируются факторы, которые негативно влияют на воспитание культуры взаимодействия преподавателей и студентов и способствуют возникновению конфликтов между субъектами педагогического процесса. Обосновано, что в основе культуры взаимодействия находится диалог. Дается характеристика диалога, его трактовки в философии, педагогике, психологии. Подчеркивается значимость диалога в образовательно-воспитательном процессе университета как необходимой предпосылки профессионального и личностного развития студенческой молодежи. Отмечается, что под воздействием диалогической формы общения преподавателей и студентов изменяется их система ценностей, смыслов, потребностей и интересов, создается атмосфера эмоциональной комфортности, взаимоуважения, взаимодоверия, сотворчества в педагогическом процессе. Утверждается дух партнерства в решении общих заданий, связанных с познавательной активностью, с научно-исследовательской работой, активным участием в совместимой творческой деятельности. В исследовании раскрываются ориентиры взаимодействия субъектов педагогического процесса, которые способствуют возникновению конструктивного диалога. Педагогические технологии диалогического взаимодействия базируются на гуманистических принципах взаимоотношений преподавателей и студентов университета. К ним относятся: принцип взаимного уважения, доверия, любви, веры; принцип индивидуально-личностного подхода; принцип эмпатического слушания и безусловного восприятия собеседника; принцип устремления к духовному "Я". Преподаватель высшего учебного заведения – гуманист, человеколюб. Доказана эффективность применения интеракциональной технологии диалогического взаимодействия преподавателей и студентов в университетском образовательно-воспитательном пространстве; The thesis examines theoretical generalization and practical decision of the problem of education of teachers' and students' culture of interaction in the educational space of the university. On the basis of analysis of the scientific literature, historic and genetic aspects are revealed, the categories of "culture", "interaction" are grounded, and the essential characteristic of the culture of teachers' and students’ interaction is given. It is proved that the culture of interaction is based on the dialogue. The thesis gives characteristics to the dialogue, its treatment in philosophy, pedagogics and psychology. Importance of the dialogue in the educational process of the university as its necessary precondition of professional and personal development of student youth is accentuated. It is pointed out that their system of values, senses, requirements and interests changes under the influence of the dialogical form of communication of teachers and students, the atmosphere of emotional comfort, mutual respect, mutual trust, and joint work in the pedagogical process is created. The spirit of partnership becomes firmly established in the decision of general tasks connected with informative activity, research work, and active participation in the collective creative activity. The research reveals reference points of subjects of the pedagogical process interaction which contribute to carrying on of the meaningful dialogue. Efficiency of the technology of dialogical interaction of teachers and students application in the educational space of the university is proved.Документ Діалогічна взаємодія як провідний напрямок педагогічних технологій(2015) Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.У статті представлена структурно-функціональна модель культури взаємодії викладачів і студентів в освітньо-виховному просторі університету, що представляє собою ціннісне поле сумісної багатогранної діяльності, яка спрямована на взаємозбагачення суб’єктів взаємодії духовно-моральним, інтелектуальним досвідом, системою цінностей, смислів, знань у процесі спілкування.Документ Латиномовні включення як інтегральна характеристика писемних наукових текстів(Видавництво Астрая, 2018) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Синиця, Валентина Григорівна; Синица, Валентина Григорьевна; Synytsia, V. H.Розглянуті інтегральні характеристики писемних наукових текстів. Особливу увагу автори приділяють різнорівневим засобам латинської мови, що забезпечують реалізацію закону мовної економії; The article examines the integral characteristics of written scientific texts. Attention is paid to multi-level means of the Latin language with the help of which the law of linguistic economy is implemented in scientific texts; Рассматриваются интегральные характеристики письменных научных текстов. Особое внимание авторы уделяют разноуровневым средствам латинского языка, которые обеспечивают реализацию закона языковой экономии.Документ Мовлення як шлях формування термінологічних систем(2016) Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.; Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.; Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.У статті розглянуто важливість вивчення сучасної англомовної медичної термінології у медичних вишах. Прогрес медичного знання та сучасний розвиток усіх галузей медицини, втілений у постійному впровадженні у клінічну практику різноманітного сучасного обладнання, матеріалів, препаратів та технологій, використанні нових інструментально-технічних методів діагностики та лікування захворювань, вимагають кооперації вчених різних країн; The article discusses the importance of learning modern English medical terminology at high medical establishments. The progress of medical knowledge and modern development in all fields of medicine embodied in the constant introduction into clinical practice of various modern equipment, materials, medicines and technologies, the use of new instrumental and technical methods of diagnosis and treatment require cooperation of scientists around the world; В статье рассмотрены важность изучения современной англоязычной медицинской терминологии в медицинских вузах. Прогресс медицинского знания и современное развитие всех отраслей медицины, воплощенный в постоянном внедрении в клиническую практику разнообразного современного оборудования, материалов, препаратов и технологий, использовании новых инструментально-технических методов диагностики и лечения заболеваний, требуют сотрудничества ученых разных стран мира.Документ Основні принципи організації навчального діалогу при вивченні гуманітарних дисциплін(2009) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.; Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.Документ Педагогічні можливості діалогу та досвід у навчально-виховному процесі(2016) Романко, Ірина Григорівна; Романко, Ирина Григорьевна; Romanko, I. H.; Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.У статті розглянуто педагогічні можливості діалогу й діалогічної взаємодії викладача і учнів у навчально-виховному процесі. Проблема діалогічної взаємодії актуалізується в контексті освітньої інтеграції. Увесь освітній простір сьогодні доцільно розглядати як широкий діалог, де педагогічні системи та технології не заперечують одна одну, а взаємодіють і взаємозбагачуються. Це сприяє поширенню комунікативної тенденції, як показника професійної компетентності педагога, насамперед вищої школи, оскільки для викладача головним було і залишається його сприйняття і розуміння учнями, а “будь-яке розуміння є діалогічним” (М. Бахтін); В статье рассмотрены педагогические возможности диалога и диалогического взаимодействия преподавателя и учащихся в учебно-воспитательном процессе. Проблема диалогического взаимодействия актуализируется в контексте образовательной интеграции. Все образовательное пространство сегодня целесообразно рассматривать как широкий диалог, где педагогические системы и технологии не отрицают друг друга, а взаимодействуют и взаимодополняют друг друга. Это способствует распространению коммуникативной тенденции как показателя профессиональной компетентности педагога, прежде всего высшей школы, поскольку для преподавателя главным было и остается его восприятие и понимание учениками, а "всякое понимание есть диалогическое" (М. Бахтин); The article presents the pedagogical possibilities of dialogue and dialogic interaction of the teacher and students in the educational process. The problem of dialogic interaction is updated in the context of educational integration. All educational space today should be viewed as a dialogue, where the educational systems and technologies do not negate each other, and interact and mutually enriching. It promotes communication trends as an indicator of professional competence of the teacher, especially of high school as a teacher for the main thing was and remains its perception and understanding of students and "all understanding is a dialogical" (M. Bakhtin).Документ Питання комунікації в технології педагогічної взаємодії(2010) Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.Документ Професіоналізм педагога як головний чинник стимулювання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова(2005) Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.„ …Учитель тоді відповідає своєму призначенню, - коли він у змозі розв’язувати одночасно завдання навчання і виховання.” М. І. Пирогов; В данной статье рассматриваются профессиональные и личные качества учителя, анализируется система стимулирования учебно-воспитательной деятельности в творческом наследии Н. И. Пирогова. Исследуются взгляды Н. И. Пирогова на роль, значение, цель обучения и воспитания детей; In the present article the professional and individual qualities of the teachers are discribed. The system of education’s stimulation in N.I.Pirogov’s creative heritage is analyzed. Pirogov’s view towards the role, the meaning and the aim of the education is investigatid.Документ Работа с кинофрагментом на занятиях английского языка(2004) Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.Документ Система исследовательской работы студентов на факультативных занятиях по иностранным языкам(2004) Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.Документ Індивідуалізація покарань у педагогічній спадщині М. І. Пирогова(2006) Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.„Та коли б, на нещастя, педагогічна діяльність М. І. Пирогова спинилася на тому, що він уже зробив, то й тоді шановне ім’я його не вмре в історії російської освіти. Нарешті ми маємо серед нас людину, на яку з гордістю можемо вказати нашим дітям і онукам і бездоганним шляхом якої можемо вести сміливо наші молоді покоління.” К. Д. Ушинський; Анализируются средства стимулирования учебно-воспитательной деятельности в творческом наследии Н. И. Пирогова; The system of educational stimulation in N. I. Pirogov’s creative heritage is analyzed.