Перегляд за Автор "Prykhodko, N."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості діагностики хворих на гіпертонічну хворобу в поєднанні з панкреато-біліарною патологією(ТОВ “Видавництво “КІМ“, 2014) Третяк, Ігор Миколайович; Приходько, Наталія Петрівна; Tretiak, I.; Prykhodko, N.; Кулішов, Сергій КостянтиновичАктуальність. Поєднання гіпертонічної хвороби (ГХ) з патологією травної системи сприяє потенціюванню їх негативних впливів. Запобігання останніх є актуальною проблемою кардіології. Мета. Покращення якості діагностики патогенетичних особливостей ГХ в поєднанні з хронічною запальною панкреато-біліарною патологією (ХЗПБП). Матеріал та методи. Об’єктом дослідження були 28 хворих на ГХ II-III стадії, 1-2 ступеню, низьким та помірним ризиком у поєднанні з ХЗПБП (13 хворих з патологією жовчного міхура та 15 з хронічним панкреатитом). Вік досліджених основної групи - 45-57 років, 12 чоловіків та 16 жінок. Обстеження хворих проводилось згідно стандартів МОЗ України. Аналізували загальноклінічні, лабораторно-біохімічні та інструментальні дані, вибірково показники імунологічної реактивності. Результати дослідження. В результаті обстеження хворих на ГХ були виявлені певні зміни цитокінового та імунного статусу, ремоделювання серця та судин. Для хворих на ГХ у поєднанні з ХЗПБП характерним було збільшення лімфоцитів, циркулюючих імунних комплексів, СБ3+-клітини - 33,12±20,4%, 10,39, Pmw=0,021 (M±SEM; SD, де M - середня, SEM - помилка середньої, SD - стандартна девіація); ОТ16+-клітин - 27,46±2,03%, 10,75, Pmw=0,014; ОТ22+-клітин - 24,15±2,34%, 12,15, Pmw=0,016; фагоцитарного індексів та числа нейтрофілів. А також визначили різний ступінь ре моделювання серця, зокрема за рівнем потовщення міжшлуночкової перегородки, задньої стінки лівого шлуночка (ЛШ), маси та індексу маси міокарда ЛШ, що призводило до збільшення кінцевого діастолічного розміру ЛШ та об’єму, кінцевосистолічного розміру ЛШ та об’єму. Висновки. У хворих на ГХ у поєднанні з ХЗПБП імунологічні зрушення, вираженість запального процесу є важливою ланкою індивідуальних механізмів патогенезу, предиктором прогресування ГХ.Документ Особливості формування та оцінювання клінічного мислення у студентів-медиків(Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, «Укрмедкнига», 2016) Скрипник, Ігор Миколайович; Скрыпник, Игорь Николаевич; Skrypnyk, I.; Гопко, Олександр Феліксович; Гопко, Александр Феликсович; Gopko, O.; Маслова, Ганна Сергіївна; Маслова, Анна Сергеевна; Maslova, G.; Приходько, Наталія Петрівна; Приходько, Наталия Петровна; Prykhodko, N.Документ Перспективи, напрямки й особливості Болонського процесу в вищих медичних закладах України(Інститут вищої освіти НАМП України, 2011) Скрипник, Ігор Миколайович; Скрыпник, Игорь Николаевич; Skrypnyk, I.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O.; Дудченко, Максим Андрійович; Дудченко, Максим Андреевич; Dudchenko, M.; Шапошник, Ольга Анатоліївна; Шапошник, Ольга Анатольевна; Shaposhnyk, O.; Дудченко, Максим Олександрович; Дудченко, Максим Александрович; Dudchenko, M.; Приходько, Наталія Петрівна; Приходько, Наталия Петровна; Prykhodko, N.Маючи широкий діапазон навчальних програм і педагогічний досвід, а також зміни з урахуванням програми і можливість ротацій змістових модулів за бажанням, є можливість, не порипуючи загального Болонського принципу навчальної програми, поліпшити якість підготовки лікарів у наявних умовах найближчих і віддалених перспектив. Запропоновані нами варіант корекції модульної системи в навчальному процесі дають можливість покращити підготовку лікарів високої кваліфікації в вищих навчальних закладах ; Имея широкий диапазон учебных программ и педагогический опыт, а также .изменения с учетом программ и возможности ротаций содержательных модулей по желанию, есть возможность, не нарушая общего Болонского принципа учебной программы, улучшить качество подготовки врачей в имеющихся условиях ближайших и отдаленных перспектив. Предлагаемые нами варианты коррекции модульной системы в учебном процессе дают возможность улучшить подготовку врачей высокой квалификации в высших учебных заведениях ; We have a wide range of educational programs and teaching experience, changes in view of the program and the possibility of rotations content modules. We can to improve the quality of doctors in the existing conditions of nearby and distant prospect without violating the general principle of the Bologna curriculum. We propose the options of correction our modular system in the learning process that gives possibility for better qualified training of doctors in higher education.Документ Формування професійної особистості майбутніх лікарів шляхом вивчення когнітивних стилей(Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського, «Укрмедкнига», 2015-05-15) Скрипник, Ігор Миколайович; Скрыпник, Игорь Николаевич; Skrypnyk, I.; Приходько, Наталія Петрівна; Приходько, Наталия Петровна; Prykhodko, N.; Гопко, Олександр Феліксович; Гопко, Александр Феликсович; Gopko, O.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O.Ефективність навчання визначається особистістю студента, який повинен усвідомлювати та брати на себе певну частку відповідальності за результати навчання. Такий підхід в формуванні професійної особистості диктує необхідність при розгляді сугносгі поняття «навчання» зміщувати акценти з викладацької діяльності на діяльність студента. Вивчивши когнітивні стратегії та прийоми студента, викладач, в свою чергу, повинен створити сприятливе середовище в навчальному процесі, що дозволяє студенту бути активним його учасником і розвивати в собі здатність до самонавчання та формування кваліфікованого спеціаліста ; The effectiveness of training is determined by the student’s individuality. He must be aware and to take on some responsibility for learning outcomes. This approach to the formation of professional personality dictates the necessity to transfer the emphasis from teaching to student activities. After examining the student’s cognitive strategies and techniques teacher must create an enabling environment in the educational process. This allows the student to be an active participant in the learning process and develop the ability to self-learning and the formation of a qualified professional.