Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Prykhodko, Ya."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Cracking krok: your guide to english and dentistry success
    (Полтавський державний медичний університет, 2023) Niedielchev, V.; Sturina, I.; Havrylieva, K.; Prykhodko, Ya.; Нєдєльчев, Владислав Миколайович; Стуріна, І.; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Приходько, Яніна Миколаївна
    Групою студентів було запропоновано новітні та сучасні підходи до підготовки тесту КРОК. Особливу увагу приділено розширенню вокабуляру зі стоматологічної термінології. Було запропоновано підготовку студентів завданням, що включали в себе бази тестів з навчальної дисципліни "Англійська мова за фаховим спрямуванням". У даній роботі авторами було запропоновано приділяти увагу власному ментальному здоров’ю та тайм-менеджменту.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Semiotic Dimensions of the U.S. Literary and Medical Discourse
    (Joint Ukrainian-Romanian scientific journal., 2023) Lysanets, Yu. ; Bieliaieva, O.; Rozhenko, I.; Taran, Z.; Prykhodko, Ya.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Роженко, Інеса Віталіївна; Таран, Зінаїда Михайлівна; Приходько, Яніна Миколаївна
    Мета дослідження – проаналізувати семіотичні особливості американської художньої літератури, присвяченої медичній проблематиці. Методи дослідження: систематизація, узагальнення, наратологічний метод, методи семіотичного аналізу та рецептивної естетики. Об'єкт дослідження – корпус американських прозових творів, об’єднаних медичною тематикою (XIX-XXI ст.). Наукова новизна. У статті досліджено найважливіші знаки-символи в семіотичній системі літературно-медичного дискурсу прози США, виявлено авторські інтенції щодо використання цих знаків, а також очікуваний рецептивний потенціал читача. Висновки. Семіотичний код художньої літератури відіграє ключову роль в інтерпретації образів лікаря і пацієнта в прозових творах, присвячених медичній проблематиці, актуалізує читацьке сприйняття, оприявнюючи розподіл інституційних ролей та особливості спілкування в хронотопі клінічного середовища.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Врахування основних переваг і недоліків тестів при застосуванні їх у контролювальних діях
    (Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2024) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Приходько, Яніна Миколаївна; Honcharova, Ye.; Bieliaieva, O.; Slipchenko, L.; Kostenko, V.; Prykhodko, Ya.
    У статті розглянуто необхідність оптимального вибору методів та інструментів контролю, що має забезпечувати економію часу, який витрачається на перевірку, бути мобільним, надійним і неупередженим. Детально проаналізовано переваги та недоліки застосування тестів як найбільш прийнятного інструмента контролю якості навчальних досягнень здобувачів вищої освіти. The growing demands for the professional competence of modern graduates of higher education institutions have created the need to intensify and improve the educational process. Dynamic processes of development and complication of the essence of professions raise the requirements for the intellectualization of professional activity to a new, higher level. Therefore, there is a need for constant updating, steady growth of the content, and thoughtful improvement of the structure of professionally relevant information required for the assimilation and processing of higher education students. Higher education institutions are faced with the task of ensuring a high-quality level of teaching disciplines aimed at improving the quality of theoretical and practical training of future specialists. The organization of the educational process in each particular higher education institution should be characterized by purposefulness, clear planning depending on the goal, stable management and control of the process. The success in solving the problem of forming the personality of future specialists, among other things, depends on the quality of teaching the professionally relevant educational material required for processing, as well as on prompt and impartial monitoring of compliance with the defined criteria of the volume and quality of mastering this material by higher education students. The optimal choice of control methods and tools saves time spent on testing, which allows the increasing of the amount of educational material offered by the teacher in the classroom. The most acceptable option for controlling and assessing learning achievements is reasonably determined by modern scholars and practitioners as a testing method. A detailed analysis of the advantages and disadvantages of tests as a control tool helps to solve the problem of choosing a method of conducting control actions between traditional oral or written questioning and testing, depending on the purpose of the audit and the amount of material to be controlled.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок