Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Rozhenko, I."

Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Case Report as a Genre of Medical Discourse: Translation Challenges for Non-Native Speakers of English
    (2018) Lysanets, Yu.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Bieliaieva, O.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Nikolaieva, N.; Ніколаєва, Наталія Миколаївна; Николаева, Наталья Николаевна; Rozhenko, I.; Роженко, Інеса Віталіївна; Роженко, Инесса Виталиевна
    У статті проаналізовано лексико-граматичні особливості жанру “medical case report” у сучасному дискурсі англійської мови. Пропонована розвідка є першою науковою спробою проаналізувати потенційні труднощі, які можуть виникнути у процесі складання опису клінічного випадку англійською мовою українськими науковцями. Розроблено методичні рекомендації щодо мінімізації й уникнення помилок у писемному мовленні українських науковців при роботі з жанром “medical case report” англомовного медичного дискурсу;The present paper focuses on potential grammar and lexical challenges which Ukrainian scientists may face when writing medical case reports (MCRs) in English. MCRs as a genre of medical discourse has its own unique features, traditional lexical structures and grammar rules, which must be taken into account. The main differences in the scientific style of the Ukrainian and English languages have been outlined. The ways to minimize and avoid errors in the written speech of medical professionals have been suggested. The authors emphasize the necessity to pay special attention to stylistic features of MCRs when developing academic ESP syllabi at medical universities. The study of potential difficulties, which Ukrainian medical professionals may encounter in the process of writing English MCRs, is important for developing relevant guidelines to eliminate possible mistakes and avoid misunderstanding in medical communication. The authors assert that presenting the research results without consideration of academiс norms, grammar and lexical features of the English language can lead to mistakes and misunderstanding, and result in a written work of poor quality. It is crucial for medical professionals to be aware of peculiarities of academic writing in English in order to be understood and acknowledged in the modern English-speaking world. The analysis of potential challenges in writing MCRs in English as a means of international scientific communication is an important element for integration of Ukrainian researchers into the world community. The research will be useful for translation studies, teaching ESL, and developing multilingual competence of future doctors.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Deconstruction of gender stereotypes in Medea by Euripides
    (Спільний українсько-румунський науковий журнал, 2022) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Rozhenko, I.; Solohor, I.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Роженко, Інеса Віталіївна; Сологор, Ірина Миколаївна
    Мета дослідження - проаналізувати особливості художньої репрезентації жінки, а також наративні ознаки культивування та деконструкції гендерних стереотипів у Стародавній Греції на прикладі трагедії "Медея" Евріпіда. Методи дослідження: наратологічний, теорія рецептивної естетики, феміністична літературна критика. Об'єкт дослідження - трагедія Евріпіда "Медея" як один i3 найяскравіших здобутків давньогрецької драматургії, що складає базис практично всіх сучасних літератур світу і концептуальне підґрунтя гендерного дискурсу, який нe втрачає своєї актуальності й нині. Наукова новизна. У статті уточнено художні інтенції автора і роль читацької рецепції в конструюванні образу жінки, традиційного для давньогрецького суспільства, а також доповнено попередні студії зарубіжних дослідників стосовно наративної деконструкції гендерних стереотилів на прикладі сюжетної лінії Медеї. Висновки. Гендерний світогляд автора виявляє тенденцію до руйнування усталених канонів щодо традиційного місця жінки в суспільстві. У ході дослідження виявлено, що B трагедії Евріпіда простежується сміливий зсув гендерних ролей і відмова від традиційного статусу жінки з суспільстві за рахунок прогресивного характеру головної героїні, яка постає втіленням незламної волі та здатна протистояти усталеним уявленням. Показано, що переслідуючи власні амбіції, Медея повністю ігнорує багато клішованих жіночих характеристик. Таким чином втілено субверсивну стратегію автора, який ставить під сумнів нерівність жінок у патріархальному грецькому суспільстві.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Digital tools and resources for enhancing english proficiency
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Rozhenko, I.; Baidi, A.; Moqtaderi, M.; Роженко, Інеса Віталіївна
    The integration of digital tools in language learning has revolutionized the way individuals acquire English proficiency. The paper focuses on various digital resources, including mobile applications, online platforms and artificial intelligence-driven tools facilitating language acquisition, as well as analyzes their effectiveness in improving listening, speaking, reading and writing skills. The authors highlight the best practices for incorporating digital tools into English language learning. Інтеграція цифрових технологій у вивчення мов докорінно змінила спосіб набуття людьми рівня володіння англійською мовою. У статті розглядаються різні цифрові ресурси, зокрема мобільні додатки, онлайн-платформи та технології на основі штучного інтелекту, які сприяють засвоєнню мови, а також аналізується їхня ефективність у розвитку навичок слухання, говоріння, читання та письма. Автори висвітлюють найкращі практики впровадження цифрових технологій у процес вивчення англійської мови.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Functions of academic lecture and the role of the lecturer's personality in the modern educational process
    ("Dimitrie Cantemir" Christian university, 2020) Bieliaieva, O.; Lysanets, Yu.; Solohor, I.; Slipchenko, L.; Rozhenko, I.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Роженко, Інеса Віталіївна
    The article is devoted to academic lecture, which is the oldest organizational form known since ancient times. The relevance of the proposed study is due to the need to highlight the main advantages of lectures as direct communication between the lecturer and students (course participants), because in the COVID-19 pandemic, the society in general and academia in particular faced the problem of lack of live communication, which cannot be completely replaced even by latest information and communication technologies. The paper considers the advantages of the lecture as an "economical” and, provided the correct organization, an effective means of acquiring knowledge. Attention is paid to the personality of the lecturer. It is shown that the differentia specifica of a modern academic lecture is interactivity, which causes a change in the role of the lecturer from а simple translator of knowledge to а moderator, who should stimulate students' thinking, involve them in an active discussion of а particular issue or problem. The conclusions state that а quality academic lecture is а creative communication of the lecturer with the audience, whose effect in cognitive and emotional terms is not lower than the effect of the material taught at the lecture, and the lecturer's skill is one of the important indicators of their professional and pedagogical competence.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    How can we encourage adult learners to keep going and boost their confidence while studying english?
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Slipchenko, L.; Bieliaieva, O.; Lysanets, Yu.; Kostenko, V.; Znamenska, I.; Goncharova, Ye.; Vardanian, A.; Rozhenko, I.; Сліпченко, Лариса Борисівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Варданян, Анаіт Оганесівна; Роженко, Інеса Віталіївна
    In Ukraine, there is a significant increase in demand for improving English language skills as a means of interaction, exchange of experience, and learning. This applies not only to academics but also to society as a whole. PSMU plays an important role in developing and supporting initiatives and programs aimed not only at improving the current Eng lish language skills of teachers and students, but also at having a long-term, positive and sustainable impact on the teaching of English in the education system. This article explores the peculiarities of the teaching/learning process and provides practical advice on adult learning. В Україні спостерігається значне зростання попиту на вдосконалення навичок володіння англійською мовою як засобу взаємодії, обміну досвідом та навчання. Це стосується не тільки науковців, а також суспільства в цілому. ПДМУ відіграє важливу роль у розробці та підтримці ініціатив і програм, спрямованих не лише на покращення поточних навичок володіння англійською мовою викладачами та здобувачами вищої освіти, але й на довготривалий, позитивний та сталий вплив на викладання англійської мови в системі освіти. В даній статті було досліджено особливості процесу викладання/навчання та надання практичних порад щодо навчання дорослих.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Independent study strategies for mastering a foreign language for professional purposes
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Solohor, I.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Znamenska, I.; Slipchenko, L.; Rozhenko, I.; Taran, Z.; Сологор, Ірина Миколаївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Роженко, Інеса Віталіївна; Таран, Зінаїда Михайлівна
    У статті розглядаються ключові аспекти планування, організації, мотивації та оцінювання самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Висвітлюється роль самостійної роботи у розвитку креативного мислення, дослідницьких навичок і професійних компетентно стей, наголошуючи на необхідності ефективного керівництва, мотивації та оцінювання з боку викладачів. The article examines key aspects of planning, organising, motivating, and evaluating students' independent work in learning foreign languages for professional purposes. It highlights the role of independent work in developing creative thinking, research skills, and professional competences, emphasising the need for effective guidance, motivation, and assessment by instructors.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Professional competence formation while training field translation specialists
    (Національний технічний університет "ХПІ", 2021) Bukhkalo, S.; Ageicheva, A.; Moskalenko, M.; Rozhenko, I.; Belyanskiy, O.; Бухкало, Світлана Іванівна; Агейчева, Анна Олександрівна; Белянський, Олександр Миколайович; Москаленко, Марина Володимирівна; Роженко, Інеса Віталіївна
    The importance of professional competence formation while training field translation specialists is analyzed. It has been proved that training translation is of great importance for the country for establishing international relationships around the world. Professional competence main aspects are investigated. A comprehensive analysis of professional competence formation while training field translation specialists is performed. Peculiarities of professional competence formation are revealed. Exploring main aspects of training field translation is described. It is determined that it is important for a translator to have professional competence. The results of this work are very important and necessary for further study of the field translation specialists training. The materials of the article consider the possibilities for determining the goals of education of university students in order to further develop the components of complex projects. Developments have been carried out using modern, highly efficient, science-based technologies for the use of raw materials, for example, from the types of analysis of raw materials and products to the choice of polymer packaging and packaging at various stages of operation and disposal. Examples and some features of possible learning solutions based on experimental data of development of mechanisms of identification-classification of processes and their scientific substantiation in the form of objects of intellectual property are presented.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Reading skills in the course of preparing medical students to the English language proficiency test: KROK 1. Medicine
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Znamenska, I.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Efendiieva, S.; Rozhenko, I.; Slipchenko, L.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Роженко, Інеса Віталіївна; Сліпченко, Лариса Борисівна
    Стаття присвячена удосконаленню навичок читання під час підготовки до єдиного державного іспиту «Крок 1. Медицина» англійською мовою. У роботі представлені різні типи практичних завдань і тренувальних вправ, які сприяють ефективному засвоєнню медичної термінології та полегшують розуміння необхідного лексичного матеріалу. This paper is devoted to the improvement of reading skills in preparation for the English Language Proficiency Test: Krok 1. Medicine. The work presents a variety of practical tasks and training exercises that facilitate the effective learning of medical terminology and the understanding of the necessary lexical material.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Semiotic Dimensions of the U.S. Literary and Medical Discourse
    (Joint Ukrainian-Romanian scientific journal., 2023) Lysanets, Yu. ; Bieliaieva, O.; Rozhenko, I.; Taran, Z.; Prykhodko, Ya.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Роженко, Інеса Віталіївна; Таран, Зінаїда Михайлівна; Приходько, Яніна Миколаївна
    Мета дослідження – проаналізувати семіотичні особливості американської художньої літератури, присвяченої медичній проблематиці. Методи дослідження: систематизація, узагальнення, наратологічний метод, методи семіотичного аналізу та рецептивної естетики. Об'єкт дослідження – корпус американських прозових творів, об’єднаних медичною тематикою (XIX-XXI ст.). Наукова новизна. У статті досліджено найважливіші знаки-символи в семіотичній системі літературно-медичного дискурсу прози США, виявлено авторські інтенції щодо використання цих знаків, а також очікуваний рецептивний потенціал читача. Висновки. Семіотичний код художньої літератури відіграє ключову роль в інтерпретації образів лікаря і пацієнта в прозових творах, присвячених медичній проблематиці, актуалізує читацьке сприйняття, оприявнюючи розподіл інституційних ролей та особливості спілкування в хронотопі клінічного середовища.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    The motifs of epidemic and pandemic in the literaly and medical discours of the U.S. prose
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Rozhenko, I.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Роженко, Інеса Віталіївна
    Метою дослідження є вивчення наративної репрезентації мотивів епідемії та пандемії у літературі США XX століття із застосуванням методів наратологічного аналізу та рецептивної естетики. Дослідження спирається на корпус американської художньої література XX століття: «Scarlet Plague» (1912) Джека Лондона, «Earth Abides» (1949) Джорджа Р. Стюарта, «I am Legend» (1954) Річарда Метісона, «The Stand» (1978) Стівена Кінга, «Contagion» (1996) Робіна Кука та «Darwin’s Radio» (1999) Грега Беара. Мотив епідемії сягає романтичної літератури XIX століття (Е.А. По), набуваючи подальшого розвитку в жанрах наукової фантастики XX століття, антиутопії та медичного трилера. У ході дослідження виявлено, що епідемічний наратив будується за допомогою усталених і повторюваних шаблонів репрезентації. Аналізовані твори базуються на традиційному літературному мотиві епідемії з метою розкриття морально-етичного профілю суспільства, адже епідемії та пандемії чітко відображають, як саме воно справляється зі спалахами смертельної хвороби та розвиває свою унікальну реакцію на цей аргінальний стан. У другій половині XX століття, використовуючи мотиви епідемії та пандемії, письменники розмірковують над проблемами науки, її можливостей, обмежень та потенційних небезпек. У рамках розглянутих романів топос пандемії служить інструментом «перезавантаження» людства, нагадуванням про небезпеку недбалості та зловживання результатами досліджень. Таким чином автори застерігають читачів від потенційної небезпеки певних тенденцій XX століття. У світлі пандемії COVID-19 дослідження літературного зображення зазначеного мотиву в національних літературах та різних історичних періодах набуває особливої актуальності, оскільки дозволяє переосмислити це явище і таким чином спробувати допомогти людству уникнути подібних пандемій у майбутньому.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Оvercoming language anxiety in english learning among higher education students
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Rozhenko, I.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Znamenska, I.; Slipchenko, L.; Vardanian, A.; Роженко, Інеса Віталіївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Варданян, Анаіт Оганесівна
    Language anxiety significantly impacts the ability of university students to learn English effectively. The paper ex plores the causes, manifestations and consequences of language anxiety, as well as strategies to mitigate it in higher educational establishments. By analyzing theoretical frameworks and empirical studies, the paper provides actionable recommendations for educators, institutions and students to create a supportive learning environment that fos ters confidence and proficiency. Мовна тривога значно впливає на здатність студентів університетів ефективно вивчати англійську мову. У статті розглядаються причини, прояви та наслідки мовної тривоги, а також стратегії з її подолання у контексті вищої освіти. Аналіз теоретичних концепцій та емпіричних досліджень дозволяє окреслити практичні рекомендації для виклада
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Стоматологія в стародавньому римі
    (Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Зіганжинова, Тетяна Олександрівна; Роженко, Інеса Віталіївна; Zinenko, T.; Rozhenko, I.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології у формуванні мовних компетентностей здобувачів освіти
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Таран, Зінаїда Михайлівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Роженко, Інеса Віталіївна; Taran, Z.; Solohor, I.; Honcharova, Ye.; Rozhenko, I.
    У статті розглядається роль інформаційних технологій у процесі вивчення іноземних мов. Проаналізовано основні інструменти та платформи, які сприяють ефективному формуванню мовних навичок, а також їхній вплив на мотивацію та результативність навчання. Особливу увагу приділено інноваційним підходам, як-от штучний інтелект, віртуальна реальність, гейміфікація та масові відкриті онлайн-курси. Дослідження підкреслює важливість інтеграції інформаційних технологій у навчальний процес для створення інтерактивного та персоналізованого середовища навчання. The article examines the role of information technology in the modern process of learning foreign languages. The main tools and platforms that contribute to the effective acquisition of language skills are analyzed, as well as their impact on motivation and learning effectiveness. Particular attention is paid to innovative approaches, such as artifi cial intelligence, virtual reality, gamification and massive open online courses. The study emphasizes the importance of integrating information technology into the educational process to create an interactive and personalized learning environment.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок