Перегляд за Автор "Sakevych, V. D"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Симуляційне навчання на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини: від загальних принципів до конкретного прикладу застосування(Полтавський державний медичний університет, 2022-03-24) Петров, Євген Євгенович; Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Сакевич, Вікторія Дмитрівна; Борисова, Зінаїда Олексіївна; Petrov, Ye. Ye.; Ivanytskaya, T. A.; Sakevych, V. D; Borysova, Z. O.Представлено основні принципи й позитивні риси симуляційного навчання. Наведено приклад його ефективного застосування під час тематичних занять «Аускультація легень» і «Аускультація серця» на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини.Документ Симуляційне навчання як важлива складова навчального процесу майбутніх клініцистів та їхні «взаємини» з роботою «біля ліжка хворого»(Полтавський державний медичний університет м.Полтава, Україна, 2023-03) Петров, Євген Євгенович; Чекаліна, Наталія Ігорівна; Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Сакевич, Вікторія Дмитрівна; Борисова, Зінаїда Олексіївна; Petrov, Ye. Ye.; Chekalina, N. I.; Ivanytskaya, T. A.; Sakevych, V. D; Borysova, Z. O.Протягом уже тривалого періоду часу традиційно провідна роль у підготовці майбутнього лікаря-клініциста надається «класичній» роботі «біля ліжка хворого». Але нині постало багато питань, які вирішити дуже складно, а іноді – й неможливо без пошуку новітніх технологій навчання. Серед останніх особливо треба виокремити симуляційне навчання. Симуляція – це імітація, моделювання, реалістичне відтворення процесу. Симуляція в медичній освіті – це сучасна технологія навчання й оцінки практичних навичок, умінь і знань, що заснована на реалістичному моделюванні, імітації клінічної ситуації або окремої фізіологічної системи з використанням біологічних, механічних, електронних і віртуальних (комп’ютерних) моделей. Симуляційне навчання «набирає оберти» останніми роками. І на те є певні причини. Адже традиційна «класична» система медичного навчання, за спостереженнями науковців, не лише не забезпечує засвоєння специфічних практичних навичок, у тому числі щодо роботи з медичною технікою, а й не готує до роботи в команді, алгоритмізації дій при веденні пацієнта в умовах часових обмежень.