Перегляд за Автор "Shimanska, Ya. V."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Основні засади навчально-методичної роботи з удосконалення професійних і соціальних якостей студентів-медиків(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Ліхачов, Володимир Костянтинович; Шиманська, Яніна Вікторівна; Добровольська, Людмила Миколаївна; Макаров, Олег Геннадійович; Тарановська, Олена Олексіївна; Лихачов, Владимир Константинович; Шиманская, Янина Викторовна; Добровольская, Людмила Николаевна; Макаров, Олег Геннадиевич; Тарановская, Елена Алексеевна; Likhachov, V. K.; Shimanska, Ya. V.; Dobrovolska, L. M.; Makarov, O. G.; Taranovska, O. O.1. Удосконалення основних засад вищої медичної освіти дозволить обґрунтованіше визначати потребу і пріо- ритети в підготовці сучасних медичних кадрів. 2. У системі вищої медичної освіти наявні проблеми суб’єктивного й об’єктивного характеру, які впливають на якість підготовки майбутніх лікарів. 3. Певна кількість студентів має недостатню мотивацію до здобуття знань. 4. Потребує зміни парадигма практичної підготовки лікарів. 5. Необхідно впровадити спеціальні методики, які б сприяли тому, щоб студент не тільки освоював алгоритм успішної професійної діяльності, а і вчився здобувати необхідну для її здійснення достовірну інформацію. 6. Підходи до вдосконалення практичної підготовки у ВМНЗ через прогресивні, інтерактивні й інтенсивні шляхи розвитку найпродуктивніші. 7. Сучасним у навчальному процесі має стати посилення ролі дисциплін, які забезпечують успішну спеціаліза- цію студентів і їх включення в трудовий соціум. 8. Необхідно вдосконалювати систему використання педагогічних технологій, що забезпечують спадкоємність системи формування, відпрацьовування і покращення практичних навичок і підготовку до виконання професійної діяльності на всіх етапах навчання медичного працівника. 1. Improvement of the basic principles of higher medical education will allow to more reasonably determine the need and prio- Ritets in the training of modern medical personnel. 2. In the system of higher medical education, there are problems of subjective and objective nature that affect quality of training of future doctors. 3. A certain number of students have insufficient motivation to acquire knowledge. 4. The paradigm of practical training of doctors needs to be changed. 5. It is necessary to introduce special methods that would facilitate that the student not only mastered the algorithm successful professional activity, but also learned to obtain reliable information necessary for its implementation. 6. Approaches to improving practical training at the universities by means of progressive, interactive and intensive ways. the development of the most productive. 7. The current educational process should be the strengthening of the role of disciplines that provide a successful specialization- this students and their inclusion in the labor socium. 8. It is necessary to improve the system of use of pedagogical technologies providing continuity systems of formation, training and improvement of practical skills and preparation for professional fulfillment activities at all stages of training a health worker.Документ Особливості перебігу вагітності та розродження жінок з екстракорпоральним заплідненням з групи високого ризику по виникненню передчасних пологів(Полтавський державний медичний університет, 2021-11) Шиманська, Яніна Вікторівна; Shimanska, Ya. V.У сучасній репродуктивній медицині непліддя у шлюбі розглядається як проблема, що має особливе значення. Саме тому методом лікування багатьох подружніх пар обираються сучасні допоміжні репродуктивні технології (ДРТ), ефективність яких в успішному досягненні вагітності доведена. Збільшення в популяції кількості індукованих вагітностей зумовлює необхідність посиленого спостереження за їх перебігом і закінченням. Вагітні після програм екстакорпорального запліднення становлять групу високого ризику з невиношування вагітності та передчасних пологів. Мета дослідження - вивчити особливості перебігу вагітності, пологів та стану новонародже-них у жінок після екстракорпорального запліднення, що віднесені до групи високого ризику по виникненню пе-редчасних пологів. Для вивчення особливостей перебігу вагітності та пологів, частоти акушерської патології про-ведено комплексне клініко-лабораторне обстеження 85 жінок, вагітність у яких настала після екстракорпорально-го запліднення (дослідна підгрупа А (ДГ-А) 37 вагітних, які відмовились від превентивного лікування загрози пе-редчасних пологів і отримували лікарські засоби відповідно нормативним настановам; ДГ-В підгрупа – склала 48 вагітних, які отримували з моменту включення в дослідження запропоноване нами лікування. В якості контролю обстежені 20 практично здорових вагітних із природнім її настанням. Залучення в дослідження жінок проводилось в 18-20+6 тижнів вагітності на етапі проведення другого біохімічного скринінгу. У вагітних ДГ-А підгрупи, в 1,7 рази частіше вагітність закінчувалась передчасними пологами, причому основна їх частина відбулась до 34 тиж-нів; під час вагітності частіше виникала загроза передчасних пологів, що потребувало окрім консервативних захо-дів і підсиленої корекції: накладання шва на шийку матки та застосування акушерського розвантажувального пе-сарію;в 1,3 частіше переважала частота розродження шляхом операції кесарів розтин. Причому лише в цій групі виникла патологічна кровотеча, виконувалось оперативне втручання в пологах та зафіксована перинатальна сме-ртність.У вагітних, які погодились на проведення превентивного лікування передчасні пологи розвивались в ме-ншій кількості та наставали у термін після 34 тижнів. Значно рідше у цих жінок виникали ускладнення вагітності,та пологів.Оперативне втручання в пологах та частота розродження шляхом операції кесарів розтин також зу-стрічались значно рідшеДокумент Профілактичне застосування вітаміну Д у жінок із артеріальною гіпертензією(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Шиманська, Яніна Вікторівна; Ворона, Яна Андріївна; Власенко, Юлія Вікторівна; Скляр, Катерина Юріївна; Лісна, Софія Олегівна; Луговська, Вікторія Вікторівна; Шиманская, Янина Викторовна; Ворона, Яна Андреевна; Власенко, Юлия Викторовна; Скляр, Екатерина Юрьевна; Лисна, София Олеговна; Луговская, Виктория Викторовна; Shimanska, Ya. V.; Vorona, Ya. A.; Vlasenko, Yu. V.; Sklyar, K. Yu.; Lisna, S. O.; Lugovska, V. V.Документ Рівень тривожності у жінок із екстракорпоральним заплідненням ( ЕКЗ )(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Шиманська, Яніна Вікторівна; Полторак, Катерина Юріївна; Остапець, Валентина Володимирівна; Деяк, Олег Вікторович; Говтвяниця, Ніна Володимирівна; Ланько, Лілія Федорівна; Шиманская, Янина Викторовна; Полторак, Екатерина Юрьевна; Остапец, Валентина Владимировна; Деяк, Олег Викторович; Говтвяница, Нина Владимировна; Ланько, Лилия Федоровна; Shimanska, Ya. V.; Poltorak, K. Yu.; Ostapec, V. V.; Deyak, O. V.; Govtvyanica, N. V.; Lanko, L. F.Документ Сучасні підходи в оцінюванні якості освіти в контексті світових рейтингів вищих навчальних закладів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Ліхачов, Володимир Костянтинович; Добровольська, Людмила Миколаївна; Тарановська, Олена Олексіївна; Макаров, Олег Геннадійович; Шиманська, Яніна Вікторівна; Ващенко, Вікторія Леонідівна; Лихачов, Владимир Константинович; Добровольская, Людмила Николаевна; Тарановская, Елена Алексеевна; Макаров, Олег Геннадиевич; Шиманская, Янина Викторовна; Ващенко, Виктория Леонидовна; Likhachov, V. K.; Dobrovolska, L. M.; Taranovska, O. O.; Makarov, O. G.; Shimanska, Ya. V.; Vashchenko, V. L.Висвітлено вплив рейтингів вищих навчальних закладів на процеси надання освітніх послуг і забезпечення якості вищої освіти. Проаналізовано методологію формування світових рейтингів ВНЗ, визначено основні принципи і параметри ранжування, специфіку зовнішнього оцінювання якості освіти для підвищення міжнародного рівня вітчизняних ВНЗ. The article examines the influence of higher education institutions (HEIs) ratings on the processes of providing educational services and ensuring the quality of higher education. For this purpose, an analysis of the methodology of the formation of world university rankings, the definition of the basic principles and parameters of the ranking, the study of the specifics of the external evaluation of the quality of education in order to strengthen the international level of domestic higher educational institutions that train future specialists have been analyzed.Документ Шляхи удосконалення післядипломної освіти лікарів акушерів-гінекологів(Українська медична стоматологічна академія, 2018) Ліхачов, Володимир Костянтинович; Тарановська, Олена Олексіївна; Добровольська, Людмила Миколаївна; Макаров, Олег Геннадійович; Шиманська, Яніна Вікторівна; Лихачов, Владимир Константинович; Тарановская, Елена Алексеевна; Добровольская, Людмила Николаевна; Макаров, Олег Геннадиевич; Шиманская, Янина Викторовна; Likhachov, V. K.; Taranovskaya, O. O.; Dobrovolskaya, L. N.; Makarov, O. G.; Shimanska, Ya. V.У сучасних умовах реформування медицини в Україні змінюються стандарти і вимоги до навчального процесу в закладах вищої медичної школи. Підвищення якості навчання лікарів-інтернів може бути забезпечено за рахунок вдалого поєднання інноваційних освітніх технологій з традиційною системою навчання. Ресурсами для удосконалення післядипломної освіти лікарів акушерів-гінекологів можуть слугувати різні варіанти дистанційного навчання (відеоконференції, спеціалізовані сайти, електронна розсилка, мультимедійні презентації, мережеві електронні підручники, бази контрольних тестових завдань, міждисциплінарні консиліуми із залученням телекомунікаційних технологій), а також широке впровадження стимуляційних систем для відпрацювання практичних навичок ; Annotation: The highest social values in Ukraine and in the world are the quality of life and health of people who are directly dependent on the diligence of fulfilling their professional duties by health professionals. In this context, now, are inevitable and absolutely necessary changes. The process of reforming modern medicine in Ukraine intensifies the problem of improving the quality of native medical education, especially the part of postgraduate education. This is a necessary condition for integration Ukraine into the scientific and educational of world space. Today, the main problem of reorganization the higher medical school are to made a competitivenessly, tangent to reality, theoretically trained physician with a good modern knowlege of practical skills, and with ability to respond immediately and make decisions. In this context, the organization of the educational process with future physicians a matter of principle must be fundamentally new. First of all, it is created new tasks for teachers and required them to change the own approach to organizing educational process at the postgraduate stage. The task of the work was to find ways to improve the postgraduate medical education of doctors obstetricians-gynecologists. In nowadays, when we have reform of medicine in Ukraine, the standards and requirements for the educational process of higher medical school are changing. The requirements for the quality of training of young doctors are increasing and the need for further improvement of the educational process is increasing. Improving the quality of interns’ training can be ensured through the successful combination of innovative educational technologies with the traditional system of training, since the latter primarily relies on knowledge, acquisition in a professional environment, the specialist’s assessment and based on the criteria of skills and abilities that can not be obtained without applying modern teaching technologies. The origin for distance learning (videoconferences, specialized websites, e-mailing, multimedia presentations, networked electronic tutorials, benchmarking test assignments, interdisciplinary advisories involving telecommunication technologies) can be used as resources for improving the postgraduate education in obstetriciangynecologists, as well as the wide introduction of stimulation systems for work-outs practical skills. The simulational training of clinical skills and skills using manipulators, simulators, standardized patients, simulation systems not only making it possible to repeatedly manipulate one or another manipulation, but also maked it impossible to harm inevitably learning errors. Besides, the simulators are able to provided information abought the manipulations and appreciate it. An indisputable the advantage of the ability to simulate teamwork on certain types of simulation training equipment, and it can be enabled to reproduction of real collaboration between medical staff.