Перегляд за Автор "Slobodyanyk, N. M."
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Pancreatic enzymes activity under the conditions of acute stress and melanin administration depending on the stress resistance(Journal of Pharmacy and Pharmacology, 2015) Слободяник, Наталія Миколаївна; Берегова, Тетяна Володимирівна; Непорада, Каріне Степанівна; Слободяник, Наталия Николаевна; Береговая, Татьяна Владимировна; Непорада, Каринэ Степановна; Slobodyanyk, N. M.; Berehova, T. V.; Neporada, K. S.На експериментальній моделі гострого стресу досліджено активність протеолітичних, антипротеолітичних, амілолітичних і ліполітичних ферментів. В умовах гострого стресу в підшлунковій залозі щурів спостерігається розвиток дисбалансу протеїназно-інгібіторного потенціалу, а також підвищення активності амілази та ліпази. При завчасному введенні меланіну на фоні гострого стресу відбувається зниження активності протеїназ, амілази, ліпази, а також підвищення антипротеазної активності, що підтверджує стреспротективну дію меланіну на підшлункову залозу.; На экспериментальной модели острого стресса исследована активность протеолитических, антипротеолитических, амилолитических и липолитических ферментов. В условиях острого стресса в поджелудочной железе крыс наблюдается развитие дисбаланса протеиназно-ингибиторного потенциала, а также повышение активности амилазы и липазы. При предварительном введении меланина на фоне острого стресса происходит снижение активности протеиназ, амилазы, липазы, а также повышение антипротеазной активности, что подтверждает стресспротективное действие меланина на поджелудочную железу.; Total proteolytic, antitrypsic, amylase and lypolytic activity was studied on animals subjected to acute stress simulation. Acute stress results in the development of imbalance of protease inhibitors potential as well as in the increase of amylase and lipase activity in the pancreas of the rats. Prior melanin administration in acute stress leads to a decrease in the activity of amylase and lipase, and an increase of total activity of protease inhibitors, that demonstrates stress-protective melanin effect produced on the pancreas.Документ Биологическая химия (сборник тестовых заданий)(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Непорада, Каріне Степанівна; Тарасенко, Лідія Мусіївна; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Білець, Марина Володимирівна; Омельченко, Олександр Євгенійович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Микитенко, Андрій Олегович; Слободяник, Наталія Миколаївна; Непорада, Каринэ Степановна; Тарасенко, Лидия Моисеевна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Билец, Марина Владимировна; Омельченко, Александр Евгеньевич; Гордиенко, Людмила Петровна; Сухомлин, Андрей Анатольевич; Микитенко, Андрей Олегович; Слободяник, Наталия Николаевна; Neporada, K. S.; Tarasenko, L. M.; Netukhaylo, L. G.; Bilets, М. V.; Omelchenko, А. Е.; Hordiienko, L. P.; Sukhomlyn, A. A.; Mykytenko, A. O.; Slobodyanyk, N. M.Учебно-методическое пособие “Тестовые задания по биологической химии” для студентов ІІ курса медицинского и стоматологического факультетов высших медицинских заведений образования ІV уровня аккредитации подготовлено в соответствии с программой “Биологическая и биоорганическая химия”, которая составлена сотрудниками опорной кафедры биоорганической и биологической химии Национального медицинского университета имени О.О. Богомольца. Тестовые задания структурированы по темам практических занятий, что соответствует стандартам обучения, согласно принципов Болонского процесса, и способствует повышению качества подготовки студентов; Навчально-методичний посібник “Тестові завдання з біологічної хімії” для студентів ІІ курсу медичного та стоматологічного факультетів вищих медичних закладів освіти ІV рівня акредитації підготовлено у відповідності з програмою “Біологічна та біоорганічна хімія”, яка складена співробітниками опорної кафедри біоорганічної та біологічної хімії Національного медичного університету імені О.О. Богомольця. Тестові завдання структуровані за темами практичних занять, що відповідає стандартам навчання, згідно засад Болонського процессу, та сприяє підвищенню якості підготовки студентів; Teaching and methodical manual "Test tasks on biological chemistry" for students of the second year of medical and dental departments of higher medical educational institutions of the IV level of accreditation was prepared in accordance with the program "Biological and bioorganic chemistry", which was compiled by the staff of the main department of bioorganic and biological chemistry of the National Medical University named after O.O. Bogomolets The test tasks are structured according to the themes of practical classes, which corresponds to the standards of training, in accordance with the principles of the Bologna Process, and contributes to the improvement of the quality of students' training.Документ Вивчення біологічної хімії відіграє важливу роль у формуванні здорового способу життя студентів-медиків(Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, 2011) Непорада, Каріне Степанівна; Тарасенко, Лідія Мусіївна; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Григоренко, Василь Кирилович; Білець, Марина Володимирівна; Слободяник, Наталія Миколаївна; Манько, Анна Миколаївна; Омельченко, Олександр Євгенійович; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Непорада, Каринэ Степановна; Тарасенко, Лидия Моисеевна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Григоренко, Василий Кирилович; Билец, Марина Владимировна; Слободяник, Наталия Николаевна; Манько, Анна Николаевна; Омельченко, Александр Евгеньевич; Сухомлин, Андрей Анатольевич; Neporada, K. S.; Tarasenko, L. M.; Netukhaylo, L. G.; Grygorenko, V. K.; Bilets, М. V.; Slobodyanyk, N. M.; Manko, A. M.; Omelchenko, А. Е.; Sukhomlyn, A. A.У статті досліджено патання підвищення якості підготовки лікарів у сучасних умовах. З’ясовано шляхи підвищення рівня медичної освіти в Україні, висвітлено роль біологічної хімії у формуванні здорового способу життя майбутнього лікаря; В статье изучены вопросы повышения качества подготовки врачей в современных условиях. Установлены пути повышение уровня медицинского образования в Украине, освещена роль биологической химии в формировании здорового способа жизни будущего врача; The article considers the improvement of the quality of training of doctors in modern conditions. Tracks are outlined raising the level of medical education in Ukraine, highlights the role of biological chemistry in shaping the future physician.Документ Вплив меланіну на ферментативну активність підшлункової залози в умовах гострого стресу(Українська медична стоматологічна академія, 2017) Слободяник, Наталія Миколаївна; Слободяник, Володимир Михайлович; Непорада, Каріне Степанівна; Берегова, Тетяна Володимирівна; Слободяник, Наталия Николаевна; Слободяник, Владимир Михайлович; Непорада, Каринэ Степановна; Береговая, Татьяна Владимировна; Slobodyanyk, N. M.; Slobodyanyk, V. M.; Neporada, K. S.; Beregova, T. V.На експериментальній моделі гострого стресу доведена цитопротекторна роль меланіну на підшлункову залозу. Встановлено, що за умов гострого стресу в підшлунковій залозі тварин стресонестійкого типу виникає протеїназно-інгібіторний дисбаланс, про що свідчить вірогідне зростання загальної протеолітичної активності на тлі зменшення інгібіторів протеїназ та підвищення активності ферментів цитолітичного синдрому: амілази і ліпази. Попереднє введення меланіну стресованим щурам сприяло нормалізації протеіназно-інгібіторного потенціалу та попереджало розвиток цитолізу підшлункової залози.Документ Зміна протеїназно-інгібіторного потенціалу підшлункової залози в умовах гострого стресу в залежності від стресостійкості щурів та введення меланіну(Харків, видавництво НФаУ, 2016) Слободяник, Наталія Миколаївна; Непорада, Каріне Степанівна; Слободяник, Наталия Николаевна; Непорада, Каринэ Степановна; Slobodyanyk, N. M.; Neporada, K. S.На моделі гострого стресу обґрунтована стреспротекторна дія меланіну на підшлункову залозу, про що свідчить нормалізація протеїназно-інгібіторного потенціалу в тканині підшлункової залози щурів в залежності від стресостійкості тварин.; На модели острого стресса обосновано стресспротекторное действие меланина на поджелудочную железу, что подтверждается нормализацией протеиназно-ингибиторного потенциала в ткани поджелудочной железы крыс в зависимости от стрессоустойчивости животных.; In the model of acute stress, the stress-protective effect of melanin on the pancreas is substantiated, as demonstrated by the normalization of the proteinase-inhibitory potential in the rat pancreatic tissue, depending on the stress resistance of the animals.Документ Значення викладання біологічної хімії на шляху вдосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2016) Непорада, Каріне Степанівна; Тарасенко, Лідія Мусіївна; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Білець, Марина Володимирівна; Омельченко, Олександр Євгенійович; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Слободяник, Наталія Миколаївна; Микитенко, Андрій Олегович; Непорада, Каринэ Степановна; Тарасенко, Лидия Моисеевна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Билец, Марина Владимировна; Омельченко, Александр Евгеньевич; Сухомлин, Андрей Анатольевич; Гордиенко, Людмила Петровна; Слободяник, Наталия Николаевна; Микитенко, Андрей Олегович; Neporada, K. S.; Tarasenko, L. M.; Netukhaylo, L. G.; Bilets, М. V.; Omelchenko, A. E.; Sukhomlyn, A. A.; Hordiienko, L. P.; Slobodyanyk, N. M.; Mykytenko, A. O.У статті розглянуто патання підвищення якості підготовки лікарів у сучасних умовах. Окреслено шляхи підвищення рівня медичної освіти в Україні, висвітлено роль біологічної хімії у формуванні майбутнього лікаря.; В статье рассмотрены вопросы повышения качества подготовки врачей в современных условиях. Определены пути повышение уровня медицинского образования в Украине, освещена роль биологической химии в формировании будущего врача.; The article considers the improvement of the quality of training of doctors in modern conditions. Tracks are outlined raising the level of medical education in Ukraine, highlights the role of biological chemistry in shaping the future physician.Документ Значення викладання біологічної хімії у вищих медичних навчальних закладах у сучасних умовах(Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, 2016) Непорада, Каріне Степанівна; Тарасенко, Лідія Мусіївна; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Білець, Марина Володимирівна; Омельченко, Олександр Євгенійович; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Слободяник, Наталія Миколаївна; Микитенко, Андрій Олегович; Непорада, Каринэ Степановна; Тарасенко, Лидия Моисеевна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Билец, Марина Владимировна; Омельченко, Александр Евгеньевич; Сухомлин, Андрей Анатольевич; Гордиенко, Людмила Петровна; Слободяник, Наталия Николаевна; Микитенко, Андрей Олегович; Neporada, K. S.; Tarasenko, L. M.; Netukhaylo, L. G.; Bilets, М. V.; Omelchenko, А. Е.; Sukhomlyn, A. A.; Hordiienko, L. P.; Slobodyanyk, N. M.; Mykytenko, A. O.У данній статті розглянуто шляхи підвищення якості підготовки лікарів в Україні у сучасних умовах. Окреслена можливість підвищення рівня медичної освіти в Україні, висвітлено роль біологічної хімії у формуванні майбутнього лікаря; В данной статье рассмотрены пути повышения качества подготовки врачей в Украине в современных условиях. Обозначена возможность повышения уровня медицинского образования в Украине, освещена роль биологической химии в формировании будущего врача; This article discusses ways to improve the quality of doctors training in Ukraine under current conditions. The possibility of raising the level of medical education in Ukraine is outlined, the role of biological chemistry in shaping the future doctor is highlighted.Документ Особливості викладання біологічної та біоорганічної хімії на стоматологічному факультеті в умовах впровадження кредитно-модульної системи(ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України», 2011) Непорада, Каріне Степанівна; Тарасенко, Лідія Мусіївна; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Білець, Марина Володимирівна; Слободяник, Наталія Миколаївна; Омельченко, Олександр Євгенійович; Манько, Анна Миколаївна; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Непорада, Каринэ Степановна; Тарасенко, Лидия Моисеевна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Билец, Марина Владимировна; Слободяник, Наталия Николаевна; Омельченко, Александр Евгеньевич; Манько, Анна Николаевна; Сухомлин, Андрей Анатольевич; Neporada, K. S.; Tarasenko, L. M.; Netukhaylo, L. G.; Bilets, М. V.; Slobodyanyk, N. M.; Omelchenko, А. Е.; Manko, A. M.; Sukhomlyn, A. A.В статті наведено аналіз досвіду впровадження кредитно-модульної системи навчання на кафедрі медичної, біологічної та біоорганічної хімії Вищого державного навчального закладу України «Українська медична стоматологічна академія»; В статье приведен анализ опыта внедрения кредитно-модульной системы обучения на кафедре медицинской, биологической и биоорганической химии Высшего государственного учебного заведения Украины «Украинская медицинская стоматологическая академия»; In article analysis of experience of credit based modular system learning at the department of medical, biological and bioorganic chemistry of Higher State Institution of Ukraine “Ukrainian Medical Stomatological Academy” is cited.Документ Особливості викладання біологічної хімії студентам вищих медичних закладів в умовах карантину(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2020-10-22) Непорада, Каріне Степанівна; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Білець, Марина Володимирівна; Омельченко, Олександр Євгенійович; Микитенко, Андрій Олегович; Слободяник, Наталія Миколаївна; Хміль, Дмитро Олександрович; Криворучко, Тетяна Дмитрівна; Котвицька, Аліна Анатоліївна; Тихонович, Ксенія Володимирівна; Цебенко, Марина Олександрівна; Чижанська, Юлія Олександрівна; Непорада, Каринэ Степановна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Билец, Марина Владимировна; Омельченко, Александр Евгеньевич; Микитенко, Андрей Олегович; Слободяник, Наталия Николаевна; Хмиль, Дмитрий Александрович; Криворучко, Татьяна Дмитриевна; Котвицкая, Алина Анатольевна; Тихонович, Ксения Владимировна; Цебенко, Марина Александровна; Чижанская, Юлия Александровна; Neporada, K. S.; Netukhaylo, L. G.; Bilets, М. V.; Omelchenko, А. Е.; Mykytenko, A. O.; Slobodyanyk, N. M.; Khmil, D. O.; Kryvoruchko, T. D.; Kotvytska, A. A.; Tykhonovych, K. V.; Tsebenko, M. O.; Chyzhanska, Y. O.Вивчення біoлогічної хімії є необхідним для фoрмування творчoго мислення майбутнього лікаря, неoбхідного для успішного освоєння професійно-oрієнтованих медичних дисциплін . Для фoрмування світoгляду майбутнього лікаря, підгoтовки кваліфікованих фахівців, розуміння молекулярних оснoв метабoлічних процесів у здoровому та хворому організмі необхідні знання біохімічних закономірностей як у нормі, так і при патологічних процеса. Інтегрована оцінка знань та вмінь повинна включати в себе три рівні. Перший рівень –це вміння вирішувати тести ліцензійного іспиту «Крок-1». Другий рівень –відповіді на теоретичні питання, і третій рівень – уміння проаналізувати біохімічний аналіз біологічних рідин людини.Документ Особливості викладання біоорганічної та біологічної хімії у медичних ВНЗ(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2019) Непорада, Каріне Степанівна; Непорада, Каринэ Степановна; Neporada, K. S.; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Netukhaylo, L. G.; Білець, Марина Володимирівна; Билец, Марина Владимировна; Bilets, М. V.; Омельченко, Олександр Євгенійович; Омельченко, Александр Евгеньевич; Omelchenko, А. Е.; Гордієнко, Людмила Петрівна; Гордиенко, Людмила Петровна; Hordiienko, L. P.; Слободяник, Наталія Миколаївна; Слободяник, Наталия Николаевна; Slobodyanyk, N. M.; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Сухомлин, Андрей Анатольевич; Sukhomlyn, A. A.; Микитенко, Андрій Олегович; Микитенко, Андрей Олегович; Mykytenko, A. O.; Криворучко, Тетяна Дмитрівна; Криворучко, Татьяна Дмитриевна; Kryvoruchko, T. D.; Котвицька, Аліна Анатоліївна; Котвицкая, Алина Анатольевна; Kotvytska, A. A.; Тихонович, Ксенія Володимирівна; Тихонович, Ксения Владимировна; Tykhonovych, K. V.; Хміль, Дмитро Олександрович; Хмиль, Дмитрий Александрович; Khmil, D. O.; Цебенко, Марина Олександрівна; Цебенко, Марина Александровна; Tsebenko, M. O.Вивчення біоорганічної та біологічної хімії, анатомії, гістології та фізіології складає фундамент освіти майбутнього лікаря, а отримані знання становлять основу клінічного мислення, глибокого розуміння механізмів розвитку хвороб, сприяють призначенню адекватного патогенетично обґрунтованого лікування. У вітчизняних медичних ВНЗ біоорганічну та біологічну хімію вивчають на 1-2 курсах, коли ще більшість студентів не має знань з клінічних дисциплін та практичного досвіду, через що вони не вмотивовані на детальне вивчення предмету, не бачать його практичного спрямування та важливості для майбутньої практики. Глибоке вивчення біоорганічної та біологічної хімії ускладнюється тим, що кількість аудиторних годин, відведених на вивчення предмету, у 2-3 рази менше у порівнянні із закордонними університетами, великий обсяг матеріалу виноситься на самостійне вивчення, кількість лекційних годин критично мала і не дозволяє якісно розкрити суть теми та довести до аудиторії сучасні положення та досягнення у галузі біохімії. Також складність для студентів у вивченні предмету складає відсутність «універсального» вітчизняного підручника, де було б викладено усі темі згідно питань модуля достатньо повно та інформативно. В умовах великої кількості матеріалу, що необхідно розібрати зі студентами під час аудиторного заняття, складним є проведення практичної складової навчання. Таким чином, покращення вивчення біологічної хімії у медичних ВНЗ вимагає більш ретельного відбору абітурієнтів із високими балами іспитів згідно ЗНО, збільшення годин на аудиторну роботу та на лекційний курс, покращення матеріально-технічної бази, практична спрямованість при вивченні дисципліни.Документ Роль вивчення біологічної хімії у формуванні здорового способу життя у студентів-медиків(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2011) Непорада, Каріне Степанівна; Тарасенко, Лідія Мусіївна; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Григоренко, Василь Кирилович; Білець, Марина Володимирівна; Слободяник, Наталія Миколаївна; Манько, Анна Миколаївна; Омельченко, Олександр Євгенійович; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Непорада, Каринэ Степановна; Тарасенко, Лидия Моисеевна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Григоренко, Василий Кирилович; Билец, Марина Владимировна; Слободяник, Наталия Николаевна; Манько, Анна Николаевна; Омельченко, Александр Евгеньевич; Сухомлин, Андрей Анатольевич; Neporada, K. S.; Tarasenko, L. M.; Netukhaylo, L. G.; Grygorenko, V. K.; Bilets, М. V.; Slobodyanyk, N. M.; Manko, A. M.; Omelchenko, А. Е.; Sukhomlyn, A. A.У статті розглянуто патання підвищення якості підготовки лікарів у сучасних умовах. Окреслено шляхи підвищення рівня медичної освіти в Україні, висвітлено роль біологічної хімії у формуванні здорового способу життя майбутнього лікаря; В статье рассмотрены вопросы повышения качества подготовки врачей в современных условиях. Определены пути повышение уровня медицинского образования в Украине, освещена роль биологической химии в формировании здорового образа жизни будущего врача; The article considers the improvement of the quality of training of doctors in modern conditions. Tracks are outlined raising the level of medical education in Ukraine, highlights the role of biological chemistry in shaping the future physician.Документ Сучасні аспекти організації самостійної роботи студентів при вивченні біологічної хімії у вищих медичних навчальних закладах(Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, 2017) Непорада, Каріне Степанівна; Тарасенко, Лідія Мусіївна; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Білець, Марина Володимирівна; Омельченко, Олександр Євгенійович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Слободяник, Наталія Миколаївна; Микитенко, Андрій Олегович; Непорада, Каринэ Степановна; Тарасенко, Лидия Моисеевна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Билец, Марина Владимировна; Омельченко, Александр Евгеньевич; Гордиенко, Людмила Петровна; Сухомлин, Андрей Анатольевич; Слободяник, Наталия Николаевна; Микитенко, Андрей Олегович; Neporada, K. S.; Tarasenko, L. M.; Netukhaylo, L. G.; Bilets, М. V.; Omelchenko, А. Е.; Hordiienko, L. P.; Sukhomlyn, A. A.; Slobodyanyk, N. M.; Mykytenko, A. O.У данній статті розглянуто сучасні аспекти організації самостійної роботи студентів при вивченні біологічної хімії у вищих медичних навчальних закладах. Вивчено шляхи підвищення якості медичної освіти в Україні; В данной статье рассмотрены современные аспекты организации самостоятельной работы студентов при изучении биологической химии в высших медицинских учебных заведениях. Изучены пути повышения качества медицинского образования в Украине; In this article contemporary aspects of the organization of independent work of students in the study of biological chemistry in higher medical educational institutions are considered. The ways of improving the quality of medical education in Ukraine have been studied.Документ Упровадження новітніх інноваційно-інформаційних технологій – провідний напрям удосконалення й оптимізації підготовки медичних кадрів у сучасних умовах(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2015) Непорада, Каріне Степанівна; Тарасенко, Лідія Мусіївна; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Омельченко, Олександр Євгенійович; Білець, Марина Володимирівна; Слободяник, Наталія Миколаївна; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Микитенко, Андрій Олегович; Приліпко, Поліна Євгеніївна; Непорада, Каринэ Степановна; Тарасенко, Лидия Моисеевна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Омельченко, Александр Евгеньевич; Билец, Марина Владимировна; Слободяник, Наталия Николаевна; Сухомлин, Андрей Анатольевич; Гордиенко, Людмила Петровна; Микитенко, Андрей Олегович; Прилипко, Полина Евгеньевна; Neporada, K. S.; Tarasenko, L. M.; Netukhaylo, L. G.; Omelchenko, А. Е.; Bilets, М. V.; Slobodyanyk, N. M.; Sukhomlyn, A. A.; Hordiienko, L. P.; Mykytenko, A. O.; Prilipko, P. Y.Стаття присвячена питанням реформування вищої медичної освіти в Україні, її подальшої інтеграції в єдиний європейський освітній простір і вдосконалення підготовки медичних кадрів. Обстоюється думка про необхідність упровадження новітніх інноваційно-інформаційних технологій, зокрема розробки засад дистанційної форми навчання, особливо на кафедрах експериментального спрямування; Статья посвящена вопросам реформирования высшего медицинского образования в Украине, ее дальнейшей интеграции в единое европейское образовательное пространство и совершенствование подготовки медицинских кадров. Отстаивается мысль о необходимости внедрения новейших инновационно-информационных технологий, в частности разработки основ дистанционной формы обучения, особенно на кафедрах экспериментального направления; The article is devoted to the issues of reforming higher medical education in Ukraine, its further integration into a single European educational space and improving the training of medical personnel. The opinion on the necessity of introduction of the latest innovative information technologies, in particular, the development of the principles of distance learning, especially in the departments of experimental direction, is under discussion.Документ Інноваційні освітні технології в організації позааудиторної самостійної роботи студентів при вивченні біологічної хімії(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Непорада, Каріне Степанівна; Тарасенко, Лідія Мусіївна; Нетюхайло, Лілія Григорівна; Білець, Марина Володимирівна; Омельченко, Олександр Євгенійович; Сухомлин, Андрій Анатолійович; Гордієнко, Людмила Петрівна; Слободяник, Наталія Миколаївна; Микитенко, Андрій Олегович; Непорада, Каринэ Степановна; Тарасенко, Лидия Моисеевна; Нетюхайло, Лилия Григорьевна; Билец, Марина Владимировна; Омельченко, Александр Евгеньевич; Сухомлин, Андрей Анатольевич; Гордиенко, Людмила Петровна; Слободяник, Наталия Николаевна; Микитенко, Андрей Олегович; Neporada, K. S.; Tarasenko, L. M.; Netukhaylo, L. G.; Bilets, М. V.; Omelchenko, А. Е.; Sukhomlyn, A. A.; Hordiienko, L. P.; Slobodyanyk, N. M.; Mykytenko, A. O.Наведені приклади використання сучасних інноваційних освітніх технологій у організації позааудиторної самостійної роботи студентів на кафедрі медичної, біоорганічної та біологічної хімії. Висвітлено й узагальнено роль самостійної роботи студентів в умовах інтеграції української освіти до європейського та світового освітнього простору; Приведенные примеры использования современных инновационных образовательных технологий в организации внеаудиторной самостоятельной работы студентов на кафедре медицинской, биоорганической и биологической химии. Освещена и обобщена роль самостоятельной работы студентов в условиях интеграции украинского образования в европейское и мировое образовательное пространство; The examples of the use of modern innovative educational technologies in the organization of non-auditing independent work of students at the department of medical, bioorganic and biological chemistry are presented. The role of independent work of students in the conditions of integration of Ukrainian education into the European and world educational space is highlighted and generalized.