Перегляд за Автор "Sokolyuc, N. L."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Неінфекційні захворювання як наслідок проблем еколого-валеологічного виховання лікарів та запровадження ними принципів здорового способу життя(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2017-10) Потяженко, Максим Макарович; Потяженко, Максим Макарович; Potiazhenko, М. M.; Невойт, Ганна Володимирівна; Невойт, Анна Владимировна; Nevoyt, А. V.; Соколюк, Ніна Людвігівна; Соколюк, Нина Людвиговна; Sokolyuc, N. L.; Кітура, Оксана Євгенівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Кіtura, О. Ye.; Настрога, Тетяна Вікторівна; Настрога, Татьяна Викторовна; Nastroga, T. V.; Люлька, Надія Олександрівна; Люлька, Надежда Александровна; Lyulka, N. O.; Ткач, Любомир Іванович; Ткач, Любомир Иванович; Tkach, L. I.Документ Особливостi дiагностики та ведення хворих з бронхообструктивним синдромом(ТОВ “Фірма “Техсервіс”., 2020) Потяженко, Максим Макарович; Соколюк, Ніна Людвігівна; Настрога, Тетяна Вікторівна; Кітура, Оксана Євгенівна; Люлька, Надія Олександрівна; Невойт, Ганна Володимирівна; Потяженко, Максим Макарович; Соколюк, Нина Людвиговна; Настрога, Татьяна Викторовна; Китура, Оксана Eвгеньевна; Люлька, Надежда Александровна; Невойт, Анна Владимировна; Potiazhenko, М. М.; Sokolyuc, N. L.; Nastroga, T. V.; Кitura, O. Ye.; Lyulka, N. О.; Nevoyt, G. V.В методичних рекомендаціях висвітлені сучасні уявлення щодо клініко-діагностичних критеріїв виявлення, розвитку первинного бронхообструктивного синдрому (ХОЗЛ та БА), наведений алгоритм диференціальної діагностики і верифікації діагнозу та лікування згідно останніх протоколів та настанов.Документ Особливості дистанційного навчання лікарів-інтернів і курсантів(Українська медична стоматологічна академія, 2021-03) Потяженко, Максим Макарович; Кітура, Оксана Євгенівна; Соклюк, Ніна Людвигівна; Люлька, Надія Олександрівна; Настрога, Тетяна Вікторівна; Невойт, Ганна Володимирівна; Китура, Оксана Евгеньевна; Kitura, O. Ye.; Соклюк, Нина Людвиговна; Sokolyuc, N. L.; Люлька, Надежда Александровна; Lyulka, N. O.; Настрога, Татьяна Викторовна; Nastroga, T. V.; Невойт, Анна Владимировна; Nevoyt, G. V.; Potiazhenko, М. М.Висвітлено методи дистанційного навчання, які застосовуються на кафедрі внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів задля засвоєння теоретичних знань і опанування практичних навичок і вмінь в умовах пандемії коронавірусної інфекції. Освещены методы дистанционного обучения, применяемые на кафедре внутренних болезней и медицины неотложных состояний для усвоения теоретических знаний и овладения практических навыков и умений в условиях пандемии коронавирусной инфекции.Документ Удосконалення інноваційних технологій у медичній освіті – база реформування системи охорони здоров’я держави(Полтава: ТОВ «АСМІ», 2022-03-24) Потяженко, Максим Макарович; Соколюк, Ніна Людвігівна; Люлька, Надія Олександрівна; Кітура, Оксана Євгенівна; Настрога, Тетяна Вікторівна; Невойт, Ганна Володимирівна; Корпан, Ангеліна Сергіївна; Potiazhenko, М. М.; Sokolyuc, N. L.; Lyulka, N. О.; Кitura, O. Ye.; Nastroga, T. V.; Nevoyt, G. V.; Korpan, A. S.Підготовка лікаря-професіонала – це багатоступеневий процес, який проходить додипломний і післядипломний етапи становлення. Розглянуто особливості навчання в інтернатурі з використанням інтерактивних, дистанційних форм навчання в умовах сьогодення й перспективи навчання в інтернатурі з 2022 року.Подготовка врача-профессионала – это многоступенчатый процесс, проходящий додипломный и последипломный этапы становления. Рассмотрены особенности обучения в интернатуре с использованием интерактивных, дистанционных форм обучения в условиях и перспективы обучения в интернатуре с 2022 года.