Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Solohor, I."

Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    A linguistic analysis of zero derivation in krok 1 medical exam tests
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Znamenska, I.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Slipchenko, L.; Honcharova, Ye.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Гончарова, Олена Олегівна
    Ukraine designed to assess fundamental medical knowledge in English. The investigation of instances of nominalization, verbalization, adjective-to-noun zero derivation, and prepositional phrase substitution reveals how zero derivation enhances the conciseness, clarity, and scientific precision of medical test questions. У цьому дослідженні аналізується роль конверсії в тестах стандартизованого іспиту КРОК 1 англійською в Україні. Дослідження випадків номіналізації, вербалізації, нульової деривації прикметників та іменників, а також прийменникової заміни словосполучень показує, як конверсія сприяє стислості, ясності та науковій точності фахових тестових запитань.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Current approaches to developing L2 academic writing skills of post-graduate dental students
    (Гнозис, 2015) Kostenko, V.; Solohor, I.; Znamenskaya, I.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина Миколаївна
    The development of academic writing as a mechanism and practice for knowledge production and exchange is one of urgent issues in teaching English for Special Purposes and English for Academic Purposes. This article is aimed to elucidate current approaches intended for developing academic writing expertise and the ways to adapt them to meet the demands of Ukrainian post-graduate dental students. We have highlighted peculiarities of the approaches, specified the characteristics of dental discourse, which demonstrating biomedical cognitive dominants, incorporates features of some other institutional discourses, analyzed post-graduates’ linguistic needs, which have a vital role in the process of designing and carrying out any language training activities; Розвиток академічного письма як засобу та способу поширення знань та їхнього обміну є одним з нагальних питань викладання англійської мови для професійних цілей та англійської мови для академічних цілей. Метою статті було висвітлити сучасні напрямки, спрямовані на розвиток навичок академічного письма, а також способи їх адаптування до потреб українських аспірантів стоматологічних спеціальностей. Ми окреслили особливості цих підходів, описали характерні риси дискурсу стоматології, котрий, побудований на біомедичних когнітивних домінантах, включає також різнорівневі елементи інших інституційних дискурсів; проаналізували мовні потреби аспірантів, що є визначальними при розробці та впровадженні різних методик навчання іноземній мові; Развитие академического письма как средства и способа распространения знаний и их обмена является одним из актуальных вопросов преподавания английского языка для профессиональных целей и английского языка для академических целей. В статье освещены современные походы, направленные на развитие навыков академического письмаб а ткаже способы их адаптации к потребностям украинских аспирантов стоматологических специальностей. Мы определили особенности этих подходов, описали характерные черты дискурса стоматологии, который, опираясь на биомедицинские когнитивные доминанты, включает также разноуровневые элементы других институциональных дискурсов; проанализировали языковые потребности аспирантов, которые являются определяющими при разработке и внедрении различных методик обучения иностранному языку.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Deconstruction of gender stereotypes in Medea by Euripides
    (Спільний українсько-румунський науковий журнал, 2022) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Rozhenko, I.; Solohor, I.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Роженко, Інеса Віталіївна; Сологор, Ірина Миколаївна
    Мета дослідження - проаналізувати особливості художньої репрезентації жінки, а також наративні ознаки культивування та деконструкції гендерних стереотипів у Стародавній Греції на прикладі трагедії "Медея" Евріпіда. Методи дослідження: наратологічний, теорія рецептивної естетики, феміністична літературна критика. Об'єкт дослідження - трагедія Евріпіда "Медея" як один i3 найяскравіших здобутків давньогрецької драматургії, що складає базис практично всіх сучасних літератур світу і концептуальне підґрунтя гендерного дискурсу, який нe втрачає своєї актуальності й нині. Наукова новизна. У статті уточнено художні інтенції автора і роль читацької рецепції в конструюванні образу жінки, традиційного для давньогрецького суспільства, а також доповнено попередні студії зарубіжних дослідників стосовно наративної деконструкції гендерних стереотилів на прикладі сюжетної лінії Медеї. Висновки. Гендерний світогляд автора виявляє тенденцію до руйнування усталених канонів щодо традиційного місця жінки в суспільстві. У ході дослідження виявлено, що B трагедії Евріпіда простежується сміливий зсув гендерних ролей і відмова від традиційного статусу жінки з суспільстві за рахунок прогресивного характеру головної героїні, яка постає втіленням незламної волі та здатна протистояти усталеним уявленням. Показано, що переслідуючи власні амбіції, Медея повністю ігнорує багато клішованих жіночих характеристик. Таким чином втілено субверсивну стратегію автора, який ставить під сумнів нерівність жінок у патріархальному грецькому суспільстві.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Enhancing grammatical collocation proficiency in ESP (dentistry) through authentic clinical documents
    (Полтавський національний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка, 2024) Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Kostenko, V.; Solohor, I.
    Authentic clinical documents serve as valuable teaching tools for dental students, aiding in language acquisition and cultural understanding. However, mastering collocations within these documents poses challenges, particularly for non-native speakers. Our study focuses on revealing grammatical collocations within informed consent templates for dental procedures and incorporating them in various in-class activities to enhance students' comprehension of collocation structures. Автентичні клінічні документи слугують цінним навчальним матеріалом для студентів-стоматологів, допомагаючи у вивченні мови та розумінні культурних нюансів. Засвоєння колокацій у цих документах має все ж певні труднощі, особливо для студентів, які не є носіями англійської мови. Дослідження зосереджене на виявленні граматичних словосполучень у формах інформованої згоди на стоматологічні процедури та внесенні їх до аудиторних вправ для покращення розуміння студентами різноманітних структур граматичних колокацій.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Functions of academic lecture and the role of the lecturer's personality in the modern educational process
    ("Dimitrie Cantemir" Christian university, 2020) Bieliaieva, O.; Lysanets, Yu.; Solohor, I.; Slipchenko, L.; Rozhenko, I.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Роженко, Інеса Віталіївна
    The article is devoted to academic lecture, which is the oldest organizational form known since ancient times. The relevance of the proposed study is due to the need to highlight the main advantages of lectures as direct communication between the lecturer and students (course participants), because in the COVID-19 pandemic, the society in general and academia in particular faced the problem of lack of live communication, which cannot be completely replaced even by latest information and communication technologies. The paper considers the advantages of the lecture as an "economical” and, provided the correct organization, an effective means of acquiring knowledge. Attention is paid to the personality of the lecturer. It is shown that the differentia specifica of a modern academic lecture is interactivity, which causes a change in the role of the lecturer from а simple translator of knowledge to а moderator, who should stimulate students' thinking, involve them in an active discussion of а particular issue or problem. The conclusions state that а quality academic lecture is а creative communication of the lecturer with the audience, whose effect in cognitive and emotional terms is not lower than the effect of the material taught at the lecture, and the lecturer's skill is one of the important indicators of their professional and pedagogical competence.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Independent study strategies for mastering a foreign language for professional purposes
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Solohor, I.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Znamenska, I.; Slipchenko, L.; Rozhenko, I.; Taran, Z.; Сологор, Ірина Миколаївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Роженко, Інеса Віталіївна; Таран, Зінаїда Михайлівна
    У статті розглядаються ключові аспекти планування, організації, мотивації та оцінювання самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Висвітлюється роль самостійної роботи у розвитку креативного мислення, дослідницьких навичок і професійних компетентно стей, наголошуючи на необхідності ефективного керівництва, мотивації та оцінювання з боку викладачів. The article examines key aspects of planning, organising, motivating, and evaluating students' independent work in learning foreign languages for professional purposes. It highlights the role of independent work in developing creative thinking, research skills, and professional competences, emphasising the need for effective guidance, motivation, and assessment by instructors.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Medicalization in the modern british and american english: structural and narrative analysis
    (Wiadomości Lekarskie, 2018) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Pisotska, O.; Solohor, I.; Chupryna, K.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Пісоцька, Олена Олександрівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Чуприна, Ксенія Сергіївна
    Introduction: The article focuses on the mechanisms of medicalization, i.e., the description of social phenomena, human qualities or types of behavior in terms of biomedical conditions in the modern British and American English. The aim of the research is to provide a structural typology of “medicalized” lexical units in the modern British and American English, and to analyze the author’s pragmatic intentions and communicative strategies in each particular case. Materials and methods: The material of the research is the corpus of articles (2002-2017) from The Guardian, The Daily Telegraph, Forbes and The New York Times. The “medicalized” lexical units were selected by automatic search and sampling, and considered by means of structural, narrative, contextual and component analysis methods. Review: It has been found that medicalization in the British and American mass media discourse is observed at four linguistic levels: (1) at the level of morphemes (affixation); (2) at the level of lexemes; (3) at the level of collocations; and (4) at the level of sentences. Affixation is one of the most productive tools of medicalization which leads to the formation of medical neologisms. The lexical manifestations of medicalization implement the following communicative strategies and pragmatic intentions: skepticism expression; attracting the readers’ attention; revealing and denouncing the addictive phenomena and processes of the present-day world. The affixation way of neologization provides the newly created words with a vivid stylistic shade. The use of “medicalized” headlines enables the authors to capture the readers’ attention. Conclusions: Medicalization is a complex process involving the spreading influence of medical terminology into the communicative environment of “non-medical” areas of human life, which requires further linguistic study. Medicalization of virtually all spheres of society is an essential driving force in the formation of the linguistic world-image of the modern man, and the research of this tendency allows us to reveal the underlying processes of human thinking. By means of medicalization, authors attract the readers’ attention, focus on the burning societal problems, aiming to “diagnose” and “treat” these issues.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Reading skills in the course of preparing medical students to the English language proficiency test: KROK 1. Medicine
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Znamenska, I.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Efendiieva, S.; Rozhenko, I.; Slipchenko, L.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Роженко, Інеса Віталіївна; Сліпченко, Лариса Борисівна
    Стаття присвячена удосконаленню навичок читання під час підготовки до єдиного державного іспиту «Крок 1. Медицина» англійською мовою. У роботі представлені різні типи практичних завдань і тренувальних вправ, які сприяють ефективному засвоєнню медичної термінології та полегшують розуміння необхідного лексичного матеріалу. This paper is devoted to the improvement of reading skills in preparation for the English Language Proficiency Test: Krok 1. Medicine. The work presents a variety of practical tasks and training exercises that facilitate the effective learning of medical terminology and the understanding of the necessary lexical material.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Syntax patterns of headlines in printed commercial advertisements promoting dental products to dental professionals
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Kostenko, V.; Znamenska, I.; Solohor, I.; Trusova, L.; Honcharova, Ye.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Трусова, Людмила Василівна; Гончарова, Євгенія Євгенівна
    This article provides the analysis of syntactic patterns in headlines of printed commercial advertisements in the dentistry targeted to dental professionals. These headlines, typically short, concise, and imperative sentences, often begin with action verbs that urge immediate action. Strategically positioned at the top of the advertisement for maximum impact, they highlight product benefits and user outcomes, and often enhanced by complementary images for visual appeal. У запропонованій статті проаналізовані синтаксичні моделі заголовків друкованої комерційної реклами у сфері стоматології, орієнтованої на фахівців у зазначеній галузі. Досліджені заголовки, зазвичай короткі, лаконічні та наказові речення, часто починаються з дієслів, що спонукають до негайної дії. Стратегічно розміщені на початку рекламного повідомлення для максимального впливу, вони підкреслюють переваги продукту та результати його використання для користувача. Заголовки часто супроводжуються додатковими зображеннями для візуальної привабливості.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Оvercoming language anxiety in english learning among higher education students
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Rozhenko, I.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Znamenska, I.; Slipchenko, L.; Vardanian, A.; Роженко, Інеса Віталіївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Варданян, Анаіт Оганесівна
    Language anxiety significantly impacts the ability of university students to learn English effectively. The paper ex plores the causes, manifestations and consequences of language anxiety, as well as strategies to mitigate it in higher educational establishments. By analyzing theoretical frameworks and empirical studies, the paper provides actionable recommendations for educators, institutions and students to create a supportive learning environment that fos ters confidence and proficiency. Мовна тривога значно впливає на здатність студентів університетів ефективно вивчати англійську мову. У статті розглядаються причини, прояви та наслідки мовної тривоги, а також стратегії з її подолання у контексті вищої освіти. Аналіз теоретичних концепцій та емпіричних досліджень дозволяє окреслити практичні рекомендації для виклада
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Семантичний аналіз лексики в навчанні англійської мови
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Таран, Зінаїда Михайлівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Kostenko, V.; Taran, Z.; Bieliaieva, O.; Znamenska, I.; Solohor, I.; Honcharova, Ye.
    У статті розглядається важливість семантичного аналізу слів у навчанні англійської мови. Така робота допомагає здобувачам освіти не лише запам’ятовувати слова, але й розуміти варіативність їхніх значень та правильно використовувати їх у контексті. Це сприяє розвитку аналітичного мислення, культурної свідомості й спонукає до фективного спілкування. The article examines the importance of semantic analysis of words in teaching English. Such work helps students not only memorize words but also understand the variability of their meanings and correctly use them in context. This contributes to the development of analytical thinking, cultural awareness, and encourages effective communication.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Синонімія в анатомічній термінології
    (Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Зіненко, Василь Євгенійович; Сологор, Ірина Миколаївна; Zinenko, V.; Solohor, I.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Формування адаптації студентів-першокурсників до освітнього середовища закладів вищої освіти
    (Дрогобицький державний педагогічний університет, 2023) Гончарова, Євгенія Євгенівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Honcharova, Ye.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Efendiieva, S.
    У статті окреслюються шляхи та передумови формування адаптації студентів-першокурсників до навчання у закладах вищої освіти з урахуванням спрямування сучасної педагогіки на особистісно-орієнтований підхід до кожного суб’єкта навчального процесу. На підставі дослідження та аналізу особливостей процесу адаптації студентів-першокурсників до навчання у закладах вищої освіти обґрунтовується інтеграційна сутність вищевказаного процесу.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Хірургія у Стародавній Греції та Римі
    (Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Шпигоцький, Денис Романович; Сологор, Ірина Миколаївна; Shpyhotskiy, D.; Solohor, I.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології у формуванні мовних компетентностей здобувачів освіти
    (Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Таран, Зінаїда Михайлівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Роженко, Інеса Віталіївна; Taran, Z.; Solohor, I.; Honcharova, Ye.; Rozhenko, I.
    У статті розглядається роль інформаційних технологій у процесі вивчення іноземних мов. Проаналізовано основні інструменти та платформи, які сприяють ефективному формуванню мовних навичок, а також їхній вплив на мотивацію та результативність навчання. Особливу увагу приділено інноваційним підходам, як-от штучний інтелект, віртуальна реальність, гейміфікація та масові відкриті онлайн-курси. Дослідження підкреслює важливість інтеграції інформаційних технологій у навчальний процес для створення інтерактивного та персоналізованого середовища навчання. The article examines the role of information technology in the modern process of learning foreign languages. The main tools and platforms that contribute to the effective acquisition of language skills are analyzed, as well as their impact on motivation and learning effectiveness. Particular attention is paid to innovative approaches, such as artifi cial intelligence, virtual reality, gamification and massive open online courses. The study emphasizes the importance of integrating information technology into the educational process to create an interactive and personalized learning environment.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок