Перегляд за Автор "Stryzhak, S. V."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання природних сорбентів пектину та хітозану в медицині(Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка, 2022) Стрижак, Світлана Володимирівна; Стрижак, Діана Олександрівна; Stryzhak, S. V.; Stryzhak, D. O.В останні десятиліття в усьому світі спостерігається неухильне зростання масштабів використання пектину, хітину, хітозану та їх похідних у різних галузях промисловості та медицині. Матеріали із природних біополімерів пектину, хітину й хітозану, що мають у своїй структурі кілька функціональних груп, характеризуються високою сорбційною здатністю. Низька зольність і біодеградабельність – здатність розкладатися до безпечних для організму людини й живої природи речовин – забезпечують можливість зменшення відходів при використанні цих природних полімерів і роблять їх застосування досить перспективним. Їх залишки нетоксичні і можуть бути легко усунені та біодеградовані природою, а отже відповідають новим тенденціям в науці зосередженим на зеленій хімії та циркулярній економіці.Документ Властивості хітозану та його добування(Полтавський державний аграрний університет, 2022) Стрижак, Світлана Володимирівна; Стрижак, Діана Олександрівна; Stryzhak, S. V.; Stryzhak, D. O.Молекула хітозану містить у собі значну кількість вільних аміногруп, що дозволяє зв‘язувати протони, набуваючи надлишкового позитивного заряду. Цим і обумовлені властивості хітозану, як гарного катіона.Документ Методика формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2022) Криворучко, Аліна Валеріївна; Шиян, Надія Іванівна; Стрижак, Світлана Володимирівна; Kryvoruchko, A. V.; Shyian, N. I.; Stryzhak, S. V.Актуальність дослідження зумовлена потребою шкільної практики у впровадженні нового підходу в оцінювані навчальних досягнень учнів – формувального оцінювання. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні методики формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії у закладах загальної середньої освіти. У процесі дослідження були використані наступні методи: теоретичні (аналіз нормативних документів, психологічної, дидактичної та методичної літератури з метою вивчення проблеми формувального оцінювання навчальних досягнень учнів в теорії та практиці навчання хімії; аналіз технік формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії та цифрових інструментів їх здійснення); емпіричні (узагальнення та систематизація педагогічного досвіду вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, опитування, спостереження, бесіда, анкетування). У статті представлена методика формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії, яка ґрунтується на інтеграції дидактичних прийомів вчителя з інструментарієм формувального оцінювання та передбачає взаємозв’язок таких організаційних компонентів її впровадження: мотиваційного, змістово-процесуального, рефлексійного. Визначено техніки формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії за способом їх використання (візульні, схематично-графічні, комбіновані), техніки формувального оцінювання, що відображають їх місце у навчальному процесі (рефлексія емоційного стану, рефлексія діяльності, рефлексія змісту діяльності), техніки формувального оцінювання, в основі яких лежить спрямованість на вироблення у школярів навичок самооцінювання та взаємооцінювання. Виявлено цифрові інструменти, які сприяли розробленню методичного супроводу формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії. Запропонована методика дає змогу цілісно й системно забезпечити зворотній зв’язок під час аудиторного, змішаного чи дистанційного навчання.Документ Організація дослідницької діяльності з хімії школярів закладів загальної середньої освіти(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2022) Шиян, Надія Іванівна; Стрижак, Світлана Володимирівна; Криворучко, Аліна Валеріївна; Shyian, N. I.; Stryzhak, S. V.; Kryvoruchko, A. V.Важливим завданням модернізації системи освіти України є формування освітнього середовища, яке спрямоване на розвиток дослідницької компетентності суб’єктів освітнього процесу. Саме освітнє середовище, орієнтоване на дослідження є системою таких організаційно-педагогічних умов, які дозволяють максимально розкрити індивідуальні можливості кожної дитини, розвинути її природні задатки і нахили, формувати інтелектуальну особистість, розвинену, культурну, самодостатню, спроможну до генерування власних ідей, прийняття власних рішень, професійного самовизначення і самозростання.Документ Фізико-хімічні методи аналізу об’єктів водного середовища(Полтавський державний аграрний університет, 2022) Стрижак, Світлана Володимирівна; Стрижак, Діана Олександрівна; Stryzhak, S. V.; Stryzhak, D. O.Якість води має особливе значення для здоров‘я населення. За рекомендаціями Всесвітньої організації охорони здоров‘я (ВООЗ), яка розробляє базові нормативи якості води, дослідження потребують такі показники: мікробіологічні, неорганічні, органічні, радіоактивність, пестициди та речовини, що використовують або утворюються при дезінфекції води.Документ Хіміко-аналітичний контроль грунтів(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2022) Стрижак, Світлана Володимирівна; Stryzhak, S. V.Н:езважаючи на переваги дистанційних та експресних методів хіміко-аналітичного контроль ґрунтів, ефективними є аналітичні методи, що ґрунтуються на відборі проб і дослідження їх в лабораторних умовах.