Перегляд за Автор "Vashak, O."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Народознавство як невід’ємна частина народної педагогіки у процесі формування професійної компетентності майбутніх педагогів(Publishing House “Baltija Publishing", 2020) Vashak, O.; Martirosyan, L.; Вашак, Оксана Олексіївна; Мартиросян, Людмила ІванівнаГоловною проблемою реформування сучасної національної освіти є залучення молоді до вивчення надбань народної педагогіки. Тому сьогодні висуваються високі вимоги до професійної компетентності майбутніх педагогів. Основою функціонування безперервної системи освіти в Україні є дотримання принципів народності, культуровідповідності, етнізації та природовідповідності. Ці вимоги зазначені Ефективність такої роботи багато в чому буде залежати від рівня майстерності майбутніх педагогів інтегрувати свої народознавчі знання з професійними уміннями та навичками в сучасному освітньому просторі. Адже дуже часто педагоги, дотримуючись програмових вимог та завдань виховання й розвитку молодого покоління, не враховують особливостей народознавчого підходу, обмежуючись у використанні загальних засобів розвитку. Для виконання ж більш широкого спектру завдань з розвитку та виховання особистісних якостей у молодого покоління педагогам потрібні не лише високий рівень теоретичної підготовленості та практичні вміння, а й украй необхідні знання з народознавства, народної педагогіки, етнології, етнопедагогіки. Серед українських педагогів-класиків великого значення проблемі національного виховання молодого покоління надавали С. Русова, М. Грушевський, О. Воропай, М. Стельмахович та інші.Документ Формування професійно-педагогічного іміджу працівників вищої школи(Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2019) Вашак, Оксана Олексіївна; Мартиросян, Людмила Іванівна; Vashak, O.; Martirosyan, L.У статті висвітлюються проблеми формування іміджу як головної складової професіоналізму педагога вищої школи; розкриваються особливості понять «імідж особистості», «педагогічний імідж», «професійний імідж»; визначається роль педагогічної іміджології у професійному становленні фахівця; пропонуються основні структурні компоненти формування професійно-педагогічного іміджу викладача; наголошується на важливості специфіки іміджу як невід’ємної частини професіоналізму в педагогічній діяльності; порушуються питання щодо створення позитивного іміджу сучасних закладів вищої освіти.