Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Vashak, O."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Народознавство як невід’ємна частина народної педагогіки у процесі формування професійної компетентності майбутніх педагогів
    (Publishing House “Baltija Publishing", 2020) Vashak, O.; Martirosyan, L.; Вашак, Оксана Олексіївна; Мартиросян, Людмила Іванівна
    Головною проблемою реформування сучасної національної освіти є залучення молоді до вивчення надбань народної педагогіки. Тому сьогодні висуваються високі вимоги до професійної компетентності майбутніх педагогів. Основою функціонування безперервної системи освіти в Україні є дотримання принципів народності, культуровідповідності, етнізації та природовідповідності. Ці вимоги зазначені Ефективність такої роботи багато в чому буде залежати від рівня майстерності майбутніх педагогів інтегрувати свої народознавчі знання з професійними уміннями та навичками в сучасному освітньому просторі. Адже дуже часто педагоги, дотримуючись програмових вимог та завдань виховання й розвитку молодого покоління, не враховують особливостей народознавчого підходу, обмежуючись у використанні загальних засобів розвитку. Для виконання ж більш широкого спектру завдань з розвитку та виховання особистісних якостей у молодого покоління педагогам потрібні не лише високий рівень теоретичної підготовленості та практичні вміння, а й украй необхідні знання з народознавства, народної педагогіки, етнології, етнопедагогіки. Серед українських педагогів-класиків великого значення проблемі національного виховання молодого покоління надавали С. Русова, М. Грушевський, О. Воропай, М. Стельмахович та інші.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Формування професійно-педагогічного іміджу працівників вищої школи
    (Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2019) Вашак, Оксана Олексіївна; Мартиросян, Людмила Іванівна; Vashak, O.; Martirosyan, L.
    У статті висвітлюються проблеми формування іміджу як головної складової професіоналізму педагога вищої школи; розкриваються особливості понять «імідж особистості», «педагогічний імідж», «професійний імідж»; визначається роль педагогічної іміджології у професійному становленні фахівця; пропонуються основні структурні компоненти формування професійно-педагогічного іміджу викладача; наголошується на важливості специфіки іміджу як невід’ємної частини професіоналізму в педагогічній діяльності; порушуються питання щодо створення позитивного іміджу сучасних закладів вищої освіти.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок