Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Vladymyrova, V. I."

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Basics of psychology. Basics of pedagogics : course of lectures for foreign students
    (NLS, Шевченко, 2016, 2016) Shevchenko, E. N.; Vladymyrova, V. I.; Yufymenko, V. I.; Шевченко, Олена Миколаївна; Владимирова, Валентина Іванівна; Юфименко, Вікторія Георгіївна
    Methodical instructions for independent work of students on basics of psychology and essentials of pedagogics were prepared according to the acting academic curriculum.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Basics of psychology. Basics of pedagogics : methodical instructions for independent work of students of medical and stomatological departments
    (NLS, Шевченко, 2016) Шевченко, Олена Миколаївна; Владимирова, Валентина Іванівна; Юфименко, Вікторія Георгіївна; Shevchenko, E. N.; Vladymyrova, V. I.; Yufymenko, V. G.
    Methodical instructions for independent work of students on basics of psychology and essentials of pedagogics were prepared according to the acting academic curriculum (2014).
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Fundamentals of psychology. Fundamentals of pedagogics
    (NLS, Шевченко, 2015, 2015) Шевченко, Олена Миколаївна; Владимирова, Валентина Іванівна; Юфименко, Вікторія Георгіївна; Vladymyrova, V. I.; Shevchenko, E. N.; Yufymenko, V. G.
    Навчальний посібник із підготовки до практичних занять для студентів медичного і стоматологічного факультетів із основ психології та основ педагогіки підготовлений відповідно до чинної навчальної програми (2014 р.).
  • Ескіз недоступний
    Документ
    The Base of Psychology. The Base of Pedagogical Training. Methodical recommendation for foreign students for seminars
    (2009) Samoylenko, I. V.; Vladymyrova, V. I.; Владимирова, Валентина Іванівна
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Емпіричне дослідження комунікативних характеристик студентів-медиків
    (Видавничий дім «Гельветика», 2021) Шевченко, Олена Миколаївна; Владимирова, Валентина Іванівна; Shevchenko, O. M.; Vladymyrova, V. I.
    Стаття присвячена теоретичному аналізу особливостей професійно важливих якостей майбутніх лікарів, специфіці комунікативної взаємодії в системі «лікар-пацієнт» в умовах терапевтичного процесу. Визначено та теоретично обґрунтовано переважаючу роль комунікативної компетентності у системі забезпечення ефективної професійної діяльності лікаря. Визначено, що сформовані комунікативні характеристики, дотримання психологічної культури, спроможність до створення і підтримки психологічного контакту в системі «лікар-пацієнт» є вагомими професійно важливими якостями майбутніх медиків. За результатами теоретичного аналізу узагальнено необхідність емпіричного дослідження системи комунікативних характеристик майбутніх лікарів та пошуку чинників їх формування. Дослідження особливостей комунікативних характеристик студентів-медиків проведене на базі Української медичної стоматологічної академії. У дослідженні прийняли участь 120 студентів. Процедура дослідження передбачала поступове вивчення рівня комунікабельності, комунікативної установки, прийняття відповідальності, включення до системи контактів у взаємодії студентів-медиків. Результати дослідження засвідчили, що більшість досліджуваних прагне встановлювати стосунки з однолітками, комунікабельна. Уникання спілкування з оточуючими властиве лише незначній частині досліджуваних, які схильні почувати себе впевнено у незнайомих компаніях, бояться встановлювати контакти з незнайомими людьми, їм необхідний час, щоб розкритися перед партнером по спілкуванню. Переважна більшість студентів має бажання, щоб інші проявляли інтерес до них та приймали у свої групи, встановлювали з ними контакти. Вони мають сильну потребу бути прийнятими іншими. При цьому студенти відчувають проблеми під час необхідності розкриватись перед партнером по спілкуванню, не налаштовані на встановлення тісних емоційних контактів, дуже обережні у виборі однолітків, із якими можуть відверто взаємодіяти та розкриватися як особистість. Також, досліджувані схильні підкорятись партнеру в стосунках, відчувають залежність від думки оточуючих та вагаються при прийнятті рішень.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Лінгвокраїнознавчий аспект у викладанні української мови як іноземної
    (Молодий вчений, 2019-05) Владимирова, Валентина Іванівна; Шевченко, Олена Миколаївна; Vladymyrova, V. I.; Shevchenko, O. M.
    У статті розглянуто сутність лінгвокраїнознавчого аспекту. Досліджено важливість та окреслено особливості впровадження лінгвокраїнознавчого аспекту в курс «Українська мова як іноземна». У статті обґрунтовано, що лінгвокраїнознавчий підхід є перспективним у процесі навчання української мови як іноземної; встановлено, що в межах зазначеного підходу культура є об’єктом навчання, а мова – засобом отримання інформації.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок