Перегляд за Автор "Vonsovych, L. P."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховання інтересу і відповідального ставлення до навчання, активізація пізнавальної діяльності на заняттях(Тернопіль, 2021, 2021-05-21) Куценко, Наталія Петрівна; Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Юлія Володимирівна; Куценко, Наталия Петровна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Вонсович, Юлия Владимировна; Kutsenko, N. P.; Vonsovych, L. P.; Vonsovych, Y. V.Проблема виховання інтересу до навчання й активізація пізнавальної діяльності на заняттях завжди привертала увагу видатних педагогів і методистів.Існує багато факторів, від яких буде залежати майстерність викладача, педагога керувати пізнавальною діяльністю. Одним із найважливіших є уміння викладача зацікавити предметом студентів.Документ Методичний супровід професійного зростання викладача як умови підвищення рівня його професійної компетентності(Видавнича група «Наукові перспективи», 2022-05-07) Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Куценко, Наталія Петрівна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Куценко, Наталия Петровна; Vonsovych, L. P.; Kutsenko, N. P.У полі зору будь-якого педагога постійно находяться, принаймні, три аспекти його професійної діяльності: педагогічне спілкування, індивідуально-психологічні, професійні якості та власне педагогічна діяльність, продуктивність якої безпосередньо залежить від професіоналізму педагога. Другий рік поспіль результативність професійного зростання педагогів коледжу відбивається в індивідуальній картці професійного розвитку педагогічного працівника Розроблена картка індивідуального розвитку педагогічного працівника розроблена за участю навчально-методичної лабораторії та є підтвердженням результативності роботи педагога-професіонала як творчої сили в освітньому процесі.Документ Навчання міжкультурної комунікації у системі фахової перед вищої освіти: підготовка спеціалістів у сфері охорони здоров'я(Видавнича група "Наукові перспективи", 2023-06-07) Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Юлія Володимирівна; Vonsovych, L. P.; Vonsovych, Y. V.Фахова передвища освіта має відображати зміни, викликані багатонаціональним характером організації суспільства. Завдяки тенденціям глобалізації та технологічному розвитку у світі концепція міжкультурної компетенції фахівців стає особливо актуальною. У сучасних умовах соціальна відповідальність громадянина визначається міжкультурною усвідомленістю та володінням міжкультурними комунікативними навичками.Документ Організація та проведення позааудиторної самостійної роботи з здобувачами освіти, реалізація освітніх практик на основі компетентнісного підходу(Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2023-04-19) Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Лісніченко, Оксана Олегівна; Vonsovych, L. P.; Lisnichenko, O. O.Як спроєктувати освітній процес у ЗФПО із використанням сучасних освітніх технологій під час організації та проведення позааудиторної самостійної роботи? Як забезпечити освітню компоненту сучасним комплексом методичного забезпечення із врахуванням відведених годин на позаудиторну самостійну роботу? Які найефективніші інтерактивні форми і методи навчання використати на засадах компетентнісного підходу? Одним із пріоритетних напрямків здійснення навчально-організаційної та методичної видів діяльності у коледжі є реалізація методичної проблеми, головною метою якої є компетентнісний підхід – переміщення акцентів з процесу накопичення визначених знань, умінь і навичок ОПП Фармація у площину формування й розвитку у здобувачів освіти здатності практично діяти і творчо застосовувати у різних ситуаціях набуті знання і досвід, а саме: від пасивного засвоєння знань до дослідницької активної, самостійної та самоосвітньої діяльності.Документ Підвищення пізнавальної активності студентів через упровадження елементів особистісно-зорієнтованого навчання(Полтавський державний медичний університет, 2022-03-23) Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Юлія Володимирівна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Вонсович, Юлия Владимировна; Vonsovych, L. P.; Vonsovych, Y. V.Обґрунтовано необхідність упровадження в освітній процес елементів особистісно-зорієнтованого навчання для підвищення рівня пізнавальної активності студентів і професійної підготовки фахівця, здатного до самоосвіти. Представлений досвід упровадження методик навчання, що сприяють формуванню життєвих компетентностей і лідерських якостей здобувачів освіти.Документ Робота педагогічного колективу над реалізацією методичної проблеми «впровадження в практику освітньої діяльності компетентнісного підходу при формуванні професійних знань, умінь та навичок майбутніх фахівців»(Житомирський медичний інститут, 2021-10-21) Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Куценко, Наталія Петрівна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Куценко, Наталия Петровна; Vonsovych, L. P.; Kutsenko, N. P.The article describes the updating of the content, forms, and methods of organization of the educational process, improving the professional skills of teachers as a priority in the implementation of the methodological problem of the college. Facilitate the dissemination and exchange of experience on the feasibility of choosing forms and methods of work in the implementation of the methodological problem among teachers of professional higher education.Документ Співпраця на заняттях як умова реалізації суб’єктів освітнього процесу(КВНЗ "Житомирський медичний інститут", 2019-10-24) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundii, Zh. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.; Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Vonsovych, L. P.Modern approaches in realization of the educational process in the institutions of higher medical education are reflected through the teamwork of a competent teacher, organizer of cognitive activity, and a student, who is capable of self-realization, in other words, cooperation in the classes as a condition of realization of the subjects of the educational process.Сьогодні в Україні відбуваються зміни у системі вищої медичної освіти, які у першу чергу пов’язані з реформуванням галузі охорони здоров’я, підвищенням вимог до професійних якостей майбутніх фахівців через впровадження сучасних технологій. Перед закладами вищої медичної освіти стоїть важливе завдання: озброїти випускників новими знаннями, створити умови щодо реалізації формування у них професійно важливих якостей через використання інноваційних технологій навчання.Документ Сучасна парадигма підготовки майбутніх медичних фахівців: реалії, виклики(Київ ; Кременчук : ФОП Адаменко Ю. В., 2020-11-24) Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Куценко, Наталія Петрівна; Куценко, Наталия Петровна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Kutsenko, N. P.; Vonsovych, L. P.В умовах, коли вимоги та потреби ринку інтелектуальної праці швидко змінюються, система фахової передвищої освіти повинна надавати можливість здобувачам освіти отримувати не тільки теоретичну, а й ґрунтовну практичну професійну підготовку. Яким вимогам має відповідати сучасна парадигма підготовки майбутніх фахівців, що об’єднує використання в освітньому процесі інноваційних технологій, формування ключових компетентностей студентів на основі оновлення змісту професійної освіти.Документ Формування лідерських навичок майбутніх фахівців у закладах вищої і фахової передвищої освіти(Kramatorsk CORD “Printing House” 2021, 2021-01) Стрельников, В.; Лебедик, Л.; Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Vonsovych, L. P.The article considers a new understanding of the essence of the phenomena “leadership” and “leadership skills” and the theoretical foundations of leadership skills through an individual approach to the training of future professionals in higher and professional higher education. It is proposed to include the integration of individual training in the professional activity of future specialists-leaders to the mentioned theoretical bases. It is determined that the training of future professionals as leaders in team leadership is a socio-pedagogical system that helps students in higher and professional higher education institutions to master three basic leadership skills: diagnosing the level of staff development, flexibility and partnership. It was found that by organizing individual training of leadership professionals, three more basic leadership skills are formed "in themselves" - to challenge the accepted limitations, to determine the levels of their power and to cooperate for the sake of success. Accepted limitations, which are beliefs based on past experience that limit the current and future opportunities of the student in a higher or professional higher education institution. It is determined that the future specialist in higher or professional higher education should learn to increase the sources of their own power, especially the power of knowledge (good knowledge of their own business, computers, foreign languages, etc.), personal power (developing their personality and interpersonal skills). It was found that the ability to cooperate for success is to find the initiative to get support from colleagues who also seek to achieve the same goal, especially in achieving better results; To become an effective leader, the future professional must master the ability to establish partnerships, which will best promote a productive dialogue between him and employees. It is proved that the effective formation of leadership skills should occur at all four levels: self-management; individual colleagues; team (team) and organization.Документ Формування лідерських якостей у студентів у викладанні предметів загальноосвітньої підготовки(Видавнича група «Наукові перспективи», 2022-06-07) Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Юлія Володимирівна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Вонсович, Юлия Владимировна; Vonsovych, L. P.; Vonsovych, Y. V.Важливим підґрунтям у підготовці майбутнього фахівця галузі знань 22 Охорона здоров’я є формування лідерських якостей у здобувачів освіти, на які варто звернути увагу із перших занять своєї дисципліни, я б наголосила: саме тоді, коли викладач презентує Силабус. Чи спрацює уже тоді зацікавленість предметом, чи з’явиться їхня мотивація й упевненість відносно мети чи завдань вивчення дисципліни? Що ми отримаємо? Що з’ясуємо? Чи чекатимемо на співпрацю впевненого у собі й вмотивованого студента? І чи повірить він у свої здібності у досягненні мети чи розв’язанні певних проблем? А з’ясуємо те (з досвіду роботи зі студентами-першокурсниками), наскільки зацікавлений і натхнений буде студент відносно конкретного творчого співробітництва з викладачем. І якщо його мотивація йупевненість високі, і він задасть обов’язково питання, студента можна вважати зацікавленим. Мова йде не просто про одержання інформації про кількість годин на вивчення дисципліни, а фактично про навчання на основі цієї інформації та її застосування у нових ситуаціях, тобто політику дисципліни.