Перегляд за Автор "Vonsovych, Y. V."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховання інтересу і відповідального ставлення до навчання, активізація пізнавальної діяльності на заняттях(Тернопіль, 2021, 2021-05-21) Куценко, Наталія Петрівна; Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Юлія Володимирівна; Куценко, Наталия Петровна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Вонсович, Юлия Владимировна; Kutsenko, N. P.; Vonsovych, L. P.; Vonsovych, Y. V.Проблема виховання інтересу до навчання й активізація пізнавальної діяльності на заняттях завжди привертала увагу видатних педагогів і методистів.Існує багато факторів, від яких буде залежати майстерність викладача, педагога керувати пізнавальною діяльністю. Одним із найважливіших є уміння викладача зацікавити предметом студентів.Документ Навчання міжкультурної комунікації у системі фахової перед вищої освіти: підготовка спеціалістів у сфері охорони здоров'я(Видавнича група "Наукові перспективи", 2023-06-07) Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Юлія Володимирівна; Vonsovych, L. P.; Vonsovych, Y. V.Фахова передвища освіта має відображати зміни, викликані багатонаціональним характером організації суспільства. Завдяки тенденціям глобалізації та технологічному розвитку у світі концепція міжкультурної компетенції фахівців стає особливо актуальною. У сучасних умовах соціальна відповідальність громадянина визначається міжкультурною усвідомленістю та володінням міжкультурними комунікативними навичками.Документ Підвищення пізнавальної активності студентів через упровадження елементів особистісно-зорієнтованого навчання(Полтавський державний медичний університет, 2022-03-23) Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Юлія Володимирівна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Вонсович, Юлия Владимировна; Vonsovych, L. P.; Vonsovych, Y. V.Обґрунтовано необхідність упровадження в освітній процес елементів особистісно-зорієнтованого навчання для підвищення рівня пізнавальної активності студентів і професійної підготовки фахівця, здатного до самоосвіти. Представлений досвід упровадження методик навчання, що сприяють формуванню життєвих компетентностей і лідерських якостей здобувачів освіти.Документ Формування лідерських якостей у студентів у викладанні предметів загальноосвітньої підготовки(Видавнича група «Наукові перспективи», 2022-06-07) Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Юлія Володимирівна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Вонсович, Юлия Владимировна; Vonsovych, L. P.; Vonsovych, Y. V.Важливим підґрунтям у підготовці майбутнього фахівця галузі знань 22 Охорона здоров’я є формування лідерських якостей у здобувачів освіти, на які варто звернути увагу із перших занять своєї дисципліни, я б наголосила: саме тоді, коли викладач презентує Силабус. Чи спрацює уже тоді зацікавленість предметом, чи з’явиться їхня мотивація й упевненість відносно мети чи завдань вивчення дисципліни? Що ми отримаємо? Що з’ясуємо? Чи чекатимемо на співпрацю впевненого у собі й вмотивованого студента? І чи повірить він у свої здібності у досягненні мети чи розв’язанні певних проблем? А з’ясуємо те (з досвіду роботи зі студентами-першокурсниками), наскільки зацікавлений і натхнений буде студент відносно конкретного творчого співробітництва з викладачем. І якщо його мотивація йупевненість високі, і він задасть обов’язково питання, студента можна вважати зацікавленим. Мова йде не просто про одержання інформації про кількість годин на вивчення дисципліни, а фактично про навчання на основі цієї інформації та її застосування у нових ситуаціях, тобто політику дисципліни.