Перегляд за Автор "Vorobiova, O. M."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оптимізація системи дистанційного навчання здобувачів повної загальної середньої освіти фахових медичних та фармацевтичних коледжів(ПОІППО, 2021, 2020-04-28) Воробйова, Оксана Миколаївна; Куценко, Наталія Петрівна; Воробйова, Оксана Николаевна; Куценко, Наталия Петровна; Vorobiova, O. M.; Kutsenko, N. P.Останнім часом Україна й суспільство в цілому переживає складний період, пов’язаний із заходами боротьби проти пандемії короновірусу. Заклади освіти у 2020 році вимушені були перейти на довготривалий карантин, запровадивши дистанційну форму навчання. Через декілька тижнів цього процесу учасники дистанційного навчання відчули, що така форма освіти має не лише переваги, але й слабкі місця. Онлайн освіта надає можливість здобувачам освіти навчатися за гнучким графіком, не будучи прив’язаними до території, є економічно вигідною. Але можливості проводити дискусії, критично мислити, обговорювати факти під керівництвом викладача, спілкуватися виявилися обмеженими. Учасники освітнього процесу опинились у нових умовах навчання, де головними чинниками ії успішності стала відповідальність, самоорганізація та самодисципліна. Перед керівництвом, викладачами та студентами коледжу постало питання, як продуктивно, системно та результативно організувати ефективне дистанційне навчання.Документ Оцінка ефективності застосування компетентісно зорієнтованих технологій у професійній підготовці вчителів природничо-наукових дисциплін(Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, 2021) Воробйова, Оксана Миколаївна; Куценко, Наталія Петрівна; Vorobiova, O. M.; Kutsenko, N. P.; Воробйова, Оксана Николаевна; Куценко, Наталия ПетровнаОбґрунтовано показники і критерії готовності вчителів природничо-наукових дисциплін до впровадження компетентнісно зорієнтованих технологій у професійній діяльності. Проведено характеристику змісту й організації експериментального дослідження, наведено дані аналізу результатів експериментальної роботи з використанням статистичних методик. Підтверджено достовірність отриманих результатів і правильність сформульованих робочих гіпотез. Запропоновано практичні рекомендації щодо оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів природничо-наукових дисциплін на засадах компетентнісного підходу.Документ Проблематика здоров'язбереження у системі вивчення природничо-наукових дисциплін(Полтава : Сімон, 2023, 2023-04-19) Воробйова, Оксана Миколаївна; Куценко, Наталія Петрівна; Vorobiova, O. M.; Kutsenko, N. P.Проблема здоров’я завжди була однією з найважливіших проблем як медицини, так і суспільства взагалі. Вивчення різних аспектів здоров’я суспільства є одним з пріоритетних напрямків сучасної науки. Стан здоров’я населення є показником, що відображає соціально-економічний рівень розвитку держави, стан здоров’я молоді, зокрема студентства, є запорукою формування потенціалу розвитку країни.Документ Сучасний погляд на формування екологічної компетентності здобувачів освіти фахового медико-фармацевтичного коледжу(2021-03-19) Воробйова, Оксана Миколаївна; Куценко, Наталія Петрівна; Воробьева, Оксана Николаевна; Куценко, Наталия Петровна; Vorobiova, O. M.; Kutsenko, N. P.В умовах сьогодення вміння людини бути креативною, здатною до навчання, швидко реагувати на зміни навколишнього середовища, приймати рішення, володіти сучасними технологіями – це невід’ємні риси, якими повинна володіти сучасна особистість. Тому питання формування компетентностей майбутніх фахівців є надзвичайно актуальним, постійно досліджується, а реалізація компетентісного підходу є досить актуальною проблемою у сучасній освіті. Набуття освітніх компетентностей вважається нормою освіченості здобувача освіти. Це надає йому можливість повноцінно виконувати обов’язки у сфері своєї діяльності.Документ Технологія групової навчальної діяльності як важлива складова вивчення гуманітарних дисциплін здобувачами медичної освіти(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Білецька, Вікторія Вікторівна; Воробйова, Оксана Миколаївна; Biletska, V. V.; Vorobiova, O. M.У статті розкривається поняття та особливості групової взаємодії здобувачів медичної освіти під час опанування ними дисциплін гуманітарного циклу. Проаналізовано мету та завдання групової навчальної діяльності, а також основні етапи організації групової взаємодії студентів-медиків на заняттях з дисциплін гуманітарного профілю. Розглядаючи загальну структуру технології групової діяльності здобувачів освіти авторками обґрунтовано умови ефективності групової навчальної взаємодії майбутніх медичних працівників під час роботи в малих групах. Акцентовано на такій складовій групового навчання, як командна робота (Teamwork), важливим елементом якої є модерація групової роботи. Детально аналізуючи технологію модерації, дослідниці виокремлюють три процеси в межах останньої: інтеракцію, моніторинг та рефлексію. Саме вони дають можливість викладачеві вносити за необхідності корективи у викладання тієї чи іншої теми в межах гуманітарної дисципліни, а також удосконалювати між-особистісну взаємодію студентів у процесі колективної діяльності. Особлива увага приділена основним методам та формам групової навчальної взаємодії під час опанування студентами медичних спеціальностей гуманітарних дисциплін. Серед основних виокремлюються диспут та дискусію. Даючи всебічне визначення цим поняттям авторки концентруються на характеристиці прийомів активізації, підтримки та регулюванні дискусії. У роботі розкриті ключові ігрові технології, такі як воркшоп, «світове кафе» та критерії ефективності їх використання у груповій взаємодії здобувачів освіти. Детально опрацьовуючи кожен із вищевказаних різновидів ігрових технологій авторками визначено функції, які виконує кожен із них (прогностичній, стимулювальній, комунікативній, розвивальній, діагностичній, корекційній, релаксаційній, психотерапевтичній). Доведено, що методи групової роботи підвищують мотивацію до навчання майбутніх медиків та забезпечують оптимальну динаміку міжособистісних стосунків.Документ Формування здоров’язбережувальної компетентності здобувачів освіти фахового медико-фармацевтичного коледжу на заняттях біології і екології(ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2021, 2021-10-20) Воробйова, Оксана Миколаївна; Воробйова, Оксана Николаевна; Vorobiova, O. M.Здоров’я молодого покоління нашої держави – це спільна проблема педагогів, медиків та батьків. Ось чому одним з пріоритетних завдань навчально-виховного процесу фахового медико-фармацевтичного коледжу на сучасному етапі є формування у здобувачів освіти здорового способу життя. Конституція України визнає життя і здоров’я людини найвищими соціальними цінностями. Відповідно до Основного Закону держава несе відповідальність перед людиною за свою діяльність і зобов’язана ефективно вирішувати завдання виховання здорового покоління, від чого значною мірою залежить соціально-економічний розвиток суспільства і країни в цілому. Але компонентами успішного буття молоді, безперечно, є також освіта і здоров’я.