Перегляд за Автор "Zhamardiy, V. O."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The influence of Tae-bo on the development of motor potential of students of medical and pedagogical specialtes and its efficiency in the process of extracurricular activities(Aluna Publishing, 2022) Shkola, O. M.; Otravenko, O. V.; Donchenko, V. I.; Zhamardiy, V. O.; Saienko, V. G.; Tolchieva, H. V.; Донченко, Вікторія Іванівна; Жамардій, Валерій ОлександровичThe aim: The purpose of this article was to study the impact of Tae-Bo on the development of motor potential of students and its effectiveness in the process of extracurricular activities. Materials and methods: The experiment was conducted in the conditions of the educational process. An experimental group was formed, which was engaged in the traditional educational program of physical education and additionally three times a week, attended training in Tae-Bo. The control group was engaged in the traditional educational program on physical education in HEI. The following methods were used in the work to solve the research tasks: method of analysis and generalization of literature; surveys, questionnaires; methods of pedagogical observation and experiment; method of testing indicators of physical fitness; methods of mathematical statistics. Results: When comparing the indicators of external manifestation of physical qualities of students of control (n = 60) and experimental (n = 60) groups at the end of the formative experiment, statistically significant differences (p <0.05 and p <0.01) were recorded in tests to determine coordination, strength, endurance, flexibility. Conclusions: Thus, the introduction of a developed Tae-Bo training system in the extra-curricular process of HEI students contributed to the positive development of their motor abilities. Experimental work allowed to determine the place and role of modern Tae-Bo training in the extra-curricular process of HEI students.Документ Зміст і структура навчальних занять із фізичного виховання студентів засобами фітнес-технологій(Редакційно-видавничий відділ ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2016) Жамардій, Валерій Олександрович; Zhamardiy, V. O.У статті розглядається проблема сьогодення, що спонукає змінювати вимоги до стану здоров’я і рівня фізичної підготовленості студентської молоді. Фізичне виховання є одним із найбільших ефективних засобів профілактики захворювань, покращання стану здоров’я, підвищення рівня фізичної підготовленості, розумової та фізичної працездатності, організації повноцінного відпочинку студентів у вищих педагогічних навчальних закладах. Дослідження змісту та структури навчальних занять із фізичного виховання студентів засобами фітнес-технологій допоможе викладачам із фізичного виховання в подальшому справляти правильний педагогічний вплив, забезпечити оптимальний рівень фізичного навантаження шляхом упровадження в навчально-виховний процес із фізичного виховання сучасних фітнес-програм і технологій; In this article is considered the problem of nowadays which motivates to change requirements of health and level of physical fitness condition. Physical education is one of the most effective way of diseases prevention, health improvement, increasing of level of physical fitness, mental and physical working efficiency, organization the good rest of univercity students. The traditional system of physical education in higher pedagogical educational establishments does not assist the effective decision of problem of increase of level physical of preparedness, bringing in of students to the healthy way of life and practical realization of this requirement in an educational-educator process from physical education. The increase of interest and necessities of students to engaging in physical exercises depend on maintenance and structure of lessons from physical education, use of the modern programs of fitness and technology, that assist maintenance and strengthening of health, development of potential possibilities of organism and are the major tasks of modern pedagogics. Research of the content and structure of classes of physical education of students by means of fitness technology helps teachers of physical education to make the right educational impact in the future , an optimum level of physical activity by introducing in the educational process of modern physical education fitness programs and technologies.Документ Реалізація і впровадження технологічного блоку методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020) Жамардій, Валерій Олександрович; Zhamardiy, V. O.Зміст статті полягає у реалізації та впровадженні технологічного блоку методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів. Досліджено, що формування технологічного блоку методичної системи передбачає діагностику стану здоров’я студентів, фізичного розвитку та фізичної підготовленості до фізичних навантажень під час занять фітнес-технологіями. Визначено, що формування технологічного блоку методичної системи певною мірою залежить від рівня рухової активності студентів. З’ясовано, що при формуванні технологічного блоку методичної системи самостійні заняття мають важливе місце у системі фізичного вдосконалення студентів. Це можуть бути комплекси фізичних вправ вдома, на свіжому повітрі, під час відпочинку, ранкова гігієнічна гімнастика, оздоровча ходьба і біг, лижні прогулянки, катання на ковзанах та велосипеді, заняття на тренажерах, спортивні ігри за місцем проживання, туристичні походи й екскурсії, мандри в гори, інші міста та країни тощо. Упровадження методичної системи у технологічному блоці передбачає також активізацію естетичного виховання до формування постави, статури, краси свого фізичного вигляду завдяки заняттям фітнес-технологіями.Документ Технологія формування цільового блоку методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів(Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020) Жамардій, Валерій Олександрович; Zhamardiy, V. O.; Жамардий, Валерий АлександровичЗміст статті полягає в обґрунтуванні та структуруванні технології цільового блоку методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів. Реалізація цільового блоку має починатися з постановки чіткої мети, розуміння студентом шляхів і засобів її досягнення. Досліджено, що фізкультурно-оздоровча активність значної частини студентів є низькою.З’ясовано, що пріоритетними засобами фізичної культури та спорту, якими бажають займатися студенти, є заняття загальною фізичною підготовкою на тренажерах, фітнес-технологіями, східними єдиноборствами, шейпінгом (ритмічною гімнастикою), катанням на лижах, оздоровчим плаванням та іншими видами рухової активності. Визначено, що процес формування і виховання особистості студента засобами фітнес-технологій поєднує стійкі об’єктивні та суб’єктивні особистісні та соціальні якості, що виникають і розвиваються під час фізкультурно-оздоровчої діяльності, а також під впливом соціального оточення. В цільовому блоці методичноїсистеми необхідно формувати та розвивати потреби, інтереси, уподобання, мотиви особистої поведінки, знання, культурні цінності, переконання тощо.