Перегляд за Автор "Zinchenko, Natalia"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ A retrospection of french philosophy at the turn of the 20th – 21st centuries(Донбаський державний педагогічний університет, 2022) Zinchenko, Natalia; Siniavskiy, Alexey; Зінченко, Наталія Олександрівна; Синявський, ОлексійThe article provides a historical and philosophical analysis of French philosophy at the turn of the century, and identifies the main vectors and problematic issues of French thinkers of the late 20th – early 21st centuries. French philosophy has long attracted researchers with its originality and spontaneity, because starting with the apotheosis of reason in the creative legacy of R. Descartes, passing through the path of materialism, paying tribute to social problems, it was French philosophy that gleamed with new postmodern colors in the past century. The problems of French philosophy were, to varying degrees, at the center of attention of Ukrainian and foreign researchers (P. Haydenko, G. Zaichenko, A. Zotov, A. Yermolenko, M. Yosypenko, V. Kuznetsov, S. Kutsepal, V. Lektorskyi, M. Mamardashvili, N. Motroshilova, O. Sobol, E. Solovyov, S. Povtareva, V. Pronyakin, O. Khoma, R. Sloterdijk, E. Trelch, Y. Habermas, U. Eco, M. Heidegger, and others). The aim of the article is to conduct a historical and philosophical analysis of French philosophy of the late 20th and early 21st centuries, to identify the main directions and problems that were the focus of attention of French thinkers.Документ Coping with war stress in Ukrainian students(Springer, 2024-04-28) Kundii, Zhanna; Skrypnikov, Andrii; Isakov, Rustam; Kutsenko, Natalia; Zinchenko, Natalia; Vasylyeva, Ganna; Кундій, Жанна Петрівна; Скрипніков, Андрій Миколайович; Ісаков, Рустам Ісроїлович; Куценко, Наталія Петрівна; Зінченко, Наталія Олександрівна; Васильєва, Ганна ЮріївнаWar is one of the most severe stress factors that can lead to anxiety-depressive disorders, cognitive, behavioral, and emotional dysfunctions. 106 students of the I-III courses of the Poltava State Medical University participated in the study of the personal students` characteristics of overcoming military stress in the conditions of a full-scale war in Ukraine. Based on the research results a low level of stress resistance was found in 36.7±0.3% of students, and a marginal level – in 47.2±0.3%. Students with a low stress resistance level demonstrated a high degree of stress load against the background of the predominance of the formation of maladaptive strategies of coping behavior, therefore they belong to the risk group of the development of psychosomatic disorders and adaptation disorders, they need psychological support in order to optimize the psychological resources of the individual to successfully cope with the state of stress, minimizing its negative impact, forming sustainable methods of protective behavior and coping, which in turn will be a guarantee of preserving the health of future employees of the health care system. The ability to effectively cope with stressful situations, using resources of stress resistance, will help students not only to be socially-adapted individuals who make responsible decisions in professional activities and effectively interact with people, but also to maintain health by giving up destructive ways of coping with stress.Документ Академічна мобільність учасників освітнього процесу у підвищенні конкурентоспроможності майбутніх лікарів: філософський дискурс(Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського, 2025-01) Зінченко, Наталія Олександрівна; Перун, Світлана Василівна; Zinchenko, Natalia; Pеrun, SvitlanaДана праця демонструє не лише ретроспективний аналіз ідей мобільності, а й трансформацію поняття. Глобалізаційні проблеми ставлять нові вимоги та виклики закладам вищої освіти не лише в Україна, а й за її межами. Об’єднавши зусилля освітня спільнота, наукова здатні подолати найскладніші проблеми людства. Суперечливе ХХ сторіччя у спадок ХХІ сторіччю передало проблеми, які потребують негайного вирішення. Одна з проблем – це здоров’я, як запорука стабільного та ефективного розвитку будь-якої країни. Тому постає питання підготовки висококваліфікованих лікарів та розвиток медичної галузі, як науки. Вирішенню даної проблеми сприяє академічна мобільність, це унікальна можливість не лише переймати досвіт, а перш за все комунікація ідеями, досвідом, перспективами і т. д. Трансформаційні процеси ХХ століття сприяли переходу поняття мобільності з класично-соціальної проблематики у філософську. Модифікаційні процеси даної категорії розглядалися у працях видатних філософів Г. Дельоз, Гваттарі Н. і звичайно видатного соціолога Джона Уррі. Роль освіти і знання набувають пріоритетності, головна мета полягає в активізації євроінтеграції, такі процеси породжують проблеми транскордонні та транснаціональні. Завдяки академічній мобільності формується єдиний світовий освітній простір. Європейська освіта зазнала кардинальних змін не лише на освітній карті, а й в практичному значені. Місцеве реформування не є ефективним ,а навпаки гальмує розвиток країни та не уможливлює її людей бути конкурентоспроможними на глобальному ринку праці. Оскільки саме академічна мобільність є закономірним процесом та продуктивною відповіддю на потреби глобалізаційного ринку праці. Професія лікаря заслуговує особливої уваги, оскільки здоров’я сьогодні є ключовим питанням світової спільноти. Саме тому у Полтавському державному медичному університеті (ПДМУ) активно працюють програми академічної мобільності, примножується кількість міжнародних партнерів та має членство у міжнародних медичних організаціях. Слід відзначити, що продуктивно працює освітню програма Еразмус Мундус, яка була створена за ініціативи Європейського Союзу. ; This study presents a retrospective analysis of the evolving concept of mobility, highlighting its transformation in the context of globalization. The challenges posed by globalization require higher education institutions, both in Ukraine and abroad, to adapt and respond. By collaborating, the global educational and scientific community can address some of the most pressing issues facing humanity. The complex legacy of the 20th century has left the 21st century with challenges that demand urgent solutions, particularly in the area of health – an essential pillar for the stable and effective development of any nation. Consequently, the training of highly qualified medical professionals and the advancement of medical science become critical concerns. Academic mobility plays a crucial role in addressing this issue, offering a unique opportunity not only to acquire knowledge but also to exchange ideas, experiences, and perspectives. The transformative processes of the 20th century led to a shift in the concept of mobility, from a focus on social issues to a more philosophical approach. This transformation is explored in the works of influential thinkers such as Gilles Deleuze, Félix Guattari, and the prominent sociologist John Urry. The growing importance of education and knowledge underscores the need to strengthen European integration, generating cross-border and transnational challenges. Academic mobility contributes to the creation of a unified global educational space. European education has undergone profound changes, not only in terms of its place on the educational map but also in practical terms. Local reforms have proven ineffective, hindering national development and reducing global competitiveness. Academic mobility, however, is a natural and productive response to the demands of the global labor market. The medical profession warrants particular attention, as health remains a key concern for the global community. At Poltava State Medical University (PSMU), academic mobility programs are thriving, with an expanding network of international partners and membership in global medical organizations. The Erasmus Mundus program, initiated by the European Union, has proven particularly successful in fostering international cooperation and educational advancement.Документ Проблема застосування ігрових технологій навчання під час вивчення суспільствознавчих дисциплін у закладах вищої освіти(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Зінченко, Наталія Олександрівна; Штепа, Олексій; Коваленко, Світлана; Zinchenko, Natalia; Shtepa, Oleksii; Kovalenko, SvitlanaВ статті здійснено всебічний аналіз проблеми особливостей застосування ігрових технологій навчання в ході вивчення суспільствознавчих дисциплін у закладах вищої освіти; виокремлено основні перешкоди у впровадженні технологій ігрового навчання; окреслено основні шляхи вдосконалення ігрового навчання в закладах вищої освіти. Поняття «ігрові педагогічні технології» включає в себе широку номенклатуру методів і прийомів організації педагогічного процесу у формі тих чи інших педагогічних ігор. На відміну від ігор як таких, педагогічна гра наділена суттєвою ознакою, яка різнить її від інших, тобто чітко окресленою метою навчання і очікуваним педагогічним результатом, які можуть бути зумовлені та виявлені в явному вигляді та характеризуються навчально-пізнавальною спрямованістю. В основі гри лежить імітація трудової діяльності. Крім того, гра в початковій ланці виступає інструментом пізнання навколишнього світу і себе в ньому, усвідомлення здобувачами освіти мети власної діяльності, опредмечування абстрактних понять, еволюції творчої уяви та здібностей, встановлених людяних взаємин. Одним з найбільш розповсюдженим видом дидактичної гри є ділова гра, що являє собою групову вправу з формування послідовності рішень у штучно сформованих умовах, що імітують реальні виробничі обставини. Змістом ділової гри є відтворення предметного і соціального змісту професійної діяльності, формування мережі відносин, характерних для даного виду праці. Проведення ділової гри має на меті розгортання особливої, ігрової діяльності учасників на імітаційній моделі, що моделює умови і динаміку виробництва. Ділова гра дозволяє задати у навчанні предметний і соціальний контексти майбутньої професійної діяльності і тим самим змоделювати більш адекватні у порівнянні з традиційним навчанням умови формування особистості фахівця.