Перегляд за Автор "Zinchenko, Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Reformist ideas of french philosophy: late twentieth to early twenty-first century(SWorld, 2024) Zinchenko, Nataliia; Shtepa, Oleksii; Зінченко, Наталія Олександрівна; Штепа, ОлексійThis paper analyzes the main reformist ideas of French thinkers of the postmodern era and their influence on the world's philosophical paradigm, as well as compares the philosophical principles of modernism and postmodernism. The author emphasizes that philosophy has emerged in a new image, its purpose and tasks have acquired a deeper meaning in the information society. The study presents the theoretical foundations of the inception and rethinking of the rhizomatic concept of the world and demonstrates the irreversible connection between modernism and postmodernism. The concept of “postmodernity” excites and attracts researchers in various fields of science. According to Scott Lesh: “everyone has something to say about postmodernity. Everyone has an opinion on this issue and everyone has already become an expert in this field. And even if the very question of “postmodernism” is completely settled, its questions and problems will remain in the center of attention for some time to come” (S. Lesh, Sociology of Postmodernity)Документ Гуманітарна складова якості медичної освіти з використанням інноваційних педагогічних технологій(Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2023-06) Зінченко, Наталія Олександрівна; Харченко, Тетяна Олексіївна; Хрептак, Наталія; Kharchenko, Tetiana; Khreptak, Nataliia; Zinchenko, NataliiaУ статті розглядаються безпрецедентні проблеми сьогодення, які мотивують суспільство до запровадження та ефективного використання інноваційних технологій. Суспільство споживання створює різноманітні локаційні області з використанням нанотехнологій і медична освіта не залишається осторонь. Ефективний функціональний потенціал освітніх інституцій та їх модернізовані форми, сприяють активізації в складних сучасних умовах. Реалії сьогодення вимагають комплексного вирішення проблем. Інформаційне суспільство, яке змінило постіндустріальне, насичене інформаційними та комунікаційними технологіями, сприяє і вимагає модернізації педагогічних технологій. Епідемії, війни та інші глобалізаційні проблеми детермінують суттєві зміни в організації суспільства. Осторонь не залишився і інститут освіти. Зокрема саме гуманітарні дисципліни сприяють формуванню емпіричних конотативів. Як зазначає, В. Загвязинський, нове у педагогіці – це не лише ідеї, підходи, методи, технології, які у таких поєднаннях ще не висувались або ще не використовувались, а й той комплекс елементів чи окремі елементи педагогічного процесу, які несуть у собі прогресивне начало, що дає змогу в ході зміни умов і ситуацій ефективно розв’язувати завдання виховання та освіти. Евристичний потенціал та можливості інформаційного суспільства першочергово переваги надають технологіям, знанням та комунікативним здібностям, медична освіта реагує на суспільні маркери першочергово. Завдяки перерахованим чинникам забезпечується продуктивність і конкурентоздатність індивіда в медичній галузі. В умовах інформаційного суспільства лікар сприймається як когнітивний, творчий і вільний суб’єкт, який самостійно визначає свій життєвий шлях. Саме такі потреби вимагають від майбутнього лікаря і суспільства вцілому нових параметрів мислення «критичного, креативного, яке активізує здібності, талант та професійні вміння, а також активності суб’єкта у ситуації вирішення екзистенціальних та соціальних проблем» (Зінченко Н. О., 2017: с. 20).Документ Комунікативно-компетентнісний потенціал гуманітарних дисциплін як умова професійності фармацевтичних працівників(Імідж сучасного педагога. 2022., 2022) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Дубініна, Віра Олександрівна; Зінченко, Наталія Олександрівна; Prokopenko, Viktoriіa; Dubinina, Vira; Zinchenko, NataliiaПрослідковано вплив гуманітрних дисциплін на формування у здобувачів фармацевтичної освіти навичок комунікації, професійного спілкування та фармацевтичної опіки у взаємодії із відвідувачами аптечного закладу. Проаналізовно значення, яке відіграє спілкування у професійній діяльності фармацевтичних фахівців, вплив процесу "активного слухання" та емпатії на їхню взаємодію з клієнтами та колегами, а також сформульовано поняття комунікативної компетентності, як основного засобу міжособистісної взаємодії у фармацевтичній галузі. Доведено необхідність гуманітарізації професійної підготовки майбутніх фармацевтичних працівників. Визначені основні причини виникнення конфліктних ситуацій в аптеці та шляхи їхнього вирішення через призму комунікативно-компетентного підходу у професійній діяльності фармацевта