Перегляд за Автор "Znamenska, I."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ A linguistic analysis of zero derivation in krok 1 medical exam tests(Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Znamenska, I.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Slipchenko, L.; Honcharova, Ye.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Гончарова, Олена ОлегівнаUkraine designed to assess fundamental medical knowledge in English. The investigation of instances of nominalization, verbalization, adjective-to-noun zero derivation, and prepositional phrase substitution reveals how zero derivation enhances the conciseness, clarity, and scientific precision of medical test questions. У цьому дослідженні аналізується роль конверсії в тестах стандартизованого іспиту КРОК 1 англійською в Україні. Дослідження випадків номіналізації, вербалізації, нульової деривації прикметників та іменників, а також прийменникової заміни словосполучень показує, як конверсія сприяє стислості, ясності та науковій точності фахових тестових запитань.Документ How can we encourage adult learners to keep going and boost their confidence while studying english?(Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Slipchenko, L.; Bieliaieva, O.; Lysanets, Yu.; Kostenko, V.; Znamenska, I.; Goncharova, Ye.; Vardanian, A.; Rozhenko, I.; Сліпченко, Лариса Борисівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Варданян, Анаіт Оганесівна; Роженко, Інеса ВіталіївнаIn Ukraine, there is a significant increase in demand for improving English language skills as a means of interaction, exchange of experience, and learning. This applies not only to academics but also to society as a whole. PSMU plays an important role in developing and supporting initiatives and programs aimed not only at improving the current Eng lish language skills of teachers and students, but also at having a long-term, positive and sustainable impact on the teaching of English in the education system. This article explores the peculiarities of the teaching/learning process and provides practical advice on adult learning. В Україні спостерігається значне зростання попиту на вдосконалення навичок володіння англійською мовою як засобу взаємодії, обміну досвідом та навчання. Це стосується не тільки науковців, а також суспільства в цілому. ПДМУ відіграє важливу роль у розробці та підтримці ініціатив і програм, спрямованих не лише на покращення поточних навичок володіння англійською мовою викладачами та здобувачами вищої освіти, але й на довготривалий, позитивний та сталий вплив на викладання англійської мови в системі освіти. В даній статті було досліджено особливості процесу викладання/навчання та надання практичних порад щодо навчання дорослих.Документ Independent study strategies for mastering a foreign language for professional purposes(Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Solohor, I.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Znamenska, I.; Slipchenko, L.; Rozhenko, I.; Taran, Z.; Сологор, Ірина Миколаївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Роженко, Інеса Віталіївна; Таран, Зінаїда МихайлівнаУ статті розглядаються ключові аспекти планування, організації, мотивації та оцінювання самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. Висвітлюється роль самостійної роботи у розвитку креативного мислення, дослідницьких навичок і професійних компетентно стей, наголошуючи на необхідності ефективного керівництва, мотивації та оцінювання з боку викладачів. The article examines key aspects of planning, organising, motivating, and evaluating students' independent work in learning foreign languages for professional purposes. It highlights the role of independent work in developing creative thinking, research skills, and professional competences, emphasising the need for effective guidance, motivation, and assessment by instructors.Документ Integration of digital learning platforms and tools for teaching medical and dental English online("Dimitrie Cantemir" Christian University (Bucharest, Romania), 2020) Lysanets, Yu.; Bieliaieva, O.; Morokhovets, H.; Znamenska, I.; Efendiieva, S.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Мороховець, Галина Юріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Ефендієва, Світлана МиколаївнаThe article examines the benefits of using the online resources at a medical University in the process of teaching English for Professional Purposes to undergraduates and English for Academic Purposes to PhD students. This paper aims to analyze the effectiveness of integrating different e-platforms in the context of teaching medical and dental English online. The authors demonstrate their experience in applying Kahoot! and combining it with other digital learning platforms (e.g., massive open online courses at FutureLearn, Coursera, etc.) and communication tools (such as Remind, Google Classroom, Google Meet, Skype, Microsoft Teams, Zoom, and Cisco Webex). This integration provides a feasible ground for delivering lectures and practical sessions during the COVID-19 lockdown. The proposed array of e-platforms and tools is capable of enhancing the terminological competence of specialists in the field of medicine and health care, as well as the communication skills necessary for successful international communication and cooperation.Документ Reading skills in the course of preparing medical students to the English language proficiency test: KROK 1. Medicine(Полтавський державний медичний університет, 2024) Znamenska, I.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Efendiieva, S.; Rozhenko, I.; Slipchenko, L.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Роженко, Інеса Віталіївна; Сліпченко, Лариса БорисівнаСтаття присвячена удосконаленню навичок читання під час підготовки до єдиного державного іспиту «Крок 1. Медицина» англійською мовою. У роботі представлені різні типи практичних завдань і тренувальних вправ, які сприяють ефективному засвоєнню медичної термінології та полегшують розуміння необхідного лексичного матеріалу. This paper is devoted to the improvement of reading skills in preparation for the English Language Proficiency Test: Krok 1. Medicine. The work presents a variety of practical tasks and training exercises that facilitate the effective learning of medical terminology and the understanding of the necessary lexical material.Документ Syntax patterns of headlines in printed commercial advertisements promoting dental products to dental professionals(Полтавський державний медичний університет, 2024) Kostenko, V.; Znamenska, I.; Solohor, I.; Trusova, L.; Honcharova, Ye.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Трусова, Людмила Василівна; Гончарова, Євгенія ЄвгенівнаThis article provides the analysis of syntactic patterns in headlines of printed commercial advertisements in the dentistry targeted to dental professionals. These headlines, typically short, concise, and imperative sentences, often begin with action verbs that urge immediate action. Strategically positioned at the top of the advertisement for maximum impact, they highlight product benefits and user outcomes, and often enhanced by complementary images for visual appeal. У запропонованій статті проаналізовані синтаксичні моделі заголовків друкованої комерційної реклами у сфері стоматології, орієнтованої на фахівців у зазначеній галузі. Досліджені заголовки, зазвичай короткі, лаконічні та наказові речення, часто починаються з дієслів, що спонукають до негайної дії. Стратегічно розміщені на початку рекламного повідомлення для максимального впливу, вони підкреслюють переваги продукту та результати його використання для користувача. Заголовки часто супроводжуються додатковими зображеннями для візуальної привабливості.Документ The analysis of word-building structure and semantics of derived Medical Terms of Germanic origin in the English language proficiency test (KROK 1. Medicine)(Полтавський державний медичний університет, 2024) Znamenska, I.; Buzhyn, L.; Morozov, D.; Знаменська, Іванна ВладиславівнаРобота присвячена структурному та семантичному аналізу дієслів германського походження та їхніх похідних, які використовуються у “The English Language Proficiency Test: Krok 1. Medicine”. У дослідженні розглядаються процеси словотворення медичних термінів в напрямку від кореневих дієслів германського походження. Аналізуючи структурні трансформації та дериваційні процеси цих дієслівних форм, дослідження має на меті покращити розуміння етимології та лінгвістичної адаптованості віддієслівних похідних в медичній термінології. The English Language Proficiency Test: Krok 1. Medicine contains a wide range of medical terminology, including words derived from Germanic verb stems. This article explores the intricate word-forming processes ofthese verb stems, focusing on their structural transformations and semantic implications in the context of medical vocabulary. By analyzing the structural transformations and derivational processes of these verb stems, this research aims to improve the understanding of etymology and linguistic adaptability of verb derivatives within medical terminology.Документ The significance of technical visual presentation for learning english medical terminology(Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка, 2024) Знаменська, Іванна Владиславівна; Znamenska, I.The article deals with the effectiveness of technical visual presentations as a means of teaching English for specific purposes to medical students. The use of visual materials, interactive exercises, and contextual teaching methods in technical presentations contributes to the development of medical terminology proficiency and professional skills among students. У статті досліджено ефективність технічних візуальних презентацій як засобу навчання студентів-медиків англійської мови за фаховим спрямуванням. Використання наочних матеріалів, інтерактивних вправ та контекстуальних методів навчання у технічних презентаціях сприяє розвитку навичок оволодіння медичною термінологією та професійних навичок студентів.Документ Using of methodic approaches for mastering of compound medical terms(Полтавський державний медичний університет, 2023-05) Znamenska, I.; Знаменська, Іванна ВладиславівнаУ статті представлено методичний алгоритм оволодіння складними медичними термінами здобувачами вищої освіти. За результатами дослідження розроблено комплекс навчальних вправ, спрямованих на вдосконалення навичок розуміння та використання медичної термінологічної лексики, а саме: пошук основи та компонентів слів, заповнені речення, кросворди, скремблування слів, рольові ігри та картки. Використовуючи ці методи, студенти-медики можуть краще опанувати медичними термінами у сфері професійного спілкування.Документ Оvercoming language anxiety in english learning among higher education students(Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Rozhenko, I.; Bieliaieva, O.; Kostenko, V.; Solohor, I.; Znamenska, I.; Slipchenko, L.; Vardanian, A.; Роженко, Інеса Віталіївна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Варданян, Анаіт ОганесівнаLanguage anxiety significantly impacts the ability of university students to learn English effectively. The paper ex plores the causes, manifestations and consequences of language anxiety, as well as strategies to mitigate it in higher educational establishments. By analyzing theoretical frameworks and empirical studies, the paper provides actionable recommendations for educators, institutions and students to create a supportive learning environment that fos ters confidence and proficiency. Мовна тривога значно впливає на здатність студентів університетів ефективно вивчати англійську мову. У статті розглядаються причини, прояви та наслідки мовної тривоги, а також стратегії з її подолання у контексті вищої освіти. Аналіз теоретичних концепцій та емпіричних досліджень дозволяє окреслити практичні рекомендації для викладаДокумент Семантичний аналіз лексики в навчанні англійської мови(Полтавський державний медичний університет, 2025-02) Таран, Зінаїда Михайлівна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Kostenko, V.; Taran, Z.; Bieliaieva, O.; Znamenska, I.; Solohor, I.; Honcharova, Ye.У статті розглядається важливість семантичного аналізу слів у навчанні англійської мови. Така робота допомагає здобувачам освіти не лише запам’ятовувати слова, але й розуміти варіативність їхніх значень та правильно використовувати їх у контексті. Це сприяє розвитку аналітичного мислення, культурної свідомості й спонукає до фективного спілкування. The article examines the importance of semantic analysis of words in teaching English. Such work helps students not only memorize words but also understand the variability of their meanings and correctly use them in context. This contributes to the development of analytical thinking, cultural awareness, and encourages effective communication.