Перегляд за Автор "Znamenska, I. V."
Зараз показуємо 1 - 20 з 48
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Academic Mobility as a Primary Target for Higher Medical Education of Ukraine(2015) Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Пісоцька, Олена Олександрівна; Романко, Ірина Григорівна; Беляева, Елена Николаевна; Лисанец, Юлия Валериевна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Песоцкая, Елена Александровна; Романко, Ирина Григорьевна; Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Y. V.; Znamenska, I. V.; Pisotska, O. O.; Romanko, I. H.The introduction of ECTS ensures the comparability in the standards and quality of higher education qualifications, and thus offers the opportunities for mobility programs. Academic mobility promotes the intensified exchange of ideas among students and academic staff; it expands possibilities for collaboration and global dissemination of knowledge. Academic mobility actually introduces new objectives, activities and actors engaged in internationalization. All these processes are crucial for the global aim of “forging international connections” between academic communities. Thus, in full concordance with the Law of Ukraine “On Higher Education”, academic mobility is indispensible for evolving higher medical education: it is aimed to enrich the national domain of medical science, as well as to enhance the universal expertise in theoretical and clinical medicine.Документ Cognitive – onomasiological peculiarities of English medical term formation(Полтавський державний медичний університет, 2022-11-25) Znamenska, I. V.; Знаменська, Іванна ВладиславівнаУ статті представлено когнітивно-ономасіологічну модель породження номінативної одиниці термінологічного характеру у сучасній англійській мові. Було обгрунтовано механізми та основні етапи утворення медичного терміну. За результатами дослідження, можно дойти до висновок, що медичний термін має інтеграційний характер і складається з таких етапів: мотиваційного, значеннятвірного та вербального.Документ Competency-Based Medical Education: Implementation and Development at Undergraduate Level(2016) Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Пісоцька, Олена Олександрівна; Романко, Ірина Григорівна; Беляева, Елена Николаевна; Лисанец, Юлия Валериевна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Песоцкая, Елена Александровна; Романко, Ирина Григорьевна; Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Y. V.; Znamenska, I. V.; Pisotska, O. O.; Romanko, I. H.Сompetency-based medical education is one of the primary targets for undergraduate programs in higher medical education of Ukraine. The comprehension of CBME, its benefits and challenges for Ukraine, as well as the optimal ways of its implementation are of particular importance. It is necessary to bear in mind that CBME programs in many ways differ from the traditional ones and therefore require careful restructuring of curricula, rearrangement of instructional methods and assessment techniques. Hence, it is essential to analyze and synthesize the key elements of CBME framework in different countries, with subsequent adoption and adjustment of the most relevant features in the higher medical education of Ukraine.Документ Developing Professional Communication Skills In Medical English For Academic Purposes(2019) Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Yu. V.; Znamenska, I. V.; Slipchenko, L. B.; Rozhenko, I. V.; Беляева, Елена Николаевна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Слипченко, Лариса Борисовна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Роженко, Инесса Виталиевна; Роженко, Інеса ВіталіївнаУ статті представлено досвід упровадження комплексного підходу у процесі викладання курсу фахової англійської мови для науково-педагогічних працівників та здобувачів ступеня доктора філософії у медичних вишах. Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018), який укладено з урахуванням сучасних тенденцій інтернаціоналізації вищої школи, що передбачає підготовку фахівців, які працюватимуть в англомовному просторі сучасної науки і освіти. Розроблено цикл навчальних вправ, спрямований на вдосконалення навичок професійної комунікації у процесі викладання фахової англійської мови у медичних вишах. Обґрунтовано методичний алгоритм для пропонованого циклу завдань: закріплення граматичного матеріалу, контроль засвоєння лексики, створення дидактичних умов для корекції і пропедевтики мовних помилок.Документ Enhancing independent study skills in Ukrainian medical university students(Полтавський державний медичний університет, 2024) Znamenska, I. V.; Solohor, I. M.; Kostenko, V. G.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Костенко, Вікторія ГеннадіївнаУ статті визначено сутність поняття "пізнавальна самостійність"; представлено форми і методи активізації пізнавальної самостійності, розкрито її роль у організації самостійної роботи студентів.Документ Enhancing oral proficiency in the course of English for special purposes (Dentistry)(Полтавський державний медичний університет, 2024) Kostenko, V. H.; Znamenska, I. V.; Solohor, I. M.; Trusova, L. V.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина Миколаївна; Трусова, Людмила ВасилівнаEffective communication is indispensable in the field of dentistry, not only within the academic realm but also in the international relationships between dental professionals and their patients. Academic communication hones skills required for research sharing, overseas internships, exchange programs, and international conferences. Patient-dentist communication, a critical aspect in clinical practice, encompasses both verbal and non-verbal techniques. This article examines current approaches and nuances in developing speaking skills among dental students. Teaching monologic and dialogic speaking in English necessitates adherence to principles of accessibility, systematicity, and interdisciplinary connections. Various methods, such as role-playing, brainstorming, and situational modelling, are employed, fostering practical experiences and active engagement. Instructors play a pivotal role, emphasizing ethical communication and providing guidance. The balance between fluency and accuracy is critical. Teaching dental terminology simplifies technical vocabulary for patient understanding, trust-building, and effective healthcare interactions. Thus, developing speaking skills equips dental students for professional interactions, research sharing, and collaboration in a diverse healthcare landscape.Документ Foreign Language Proficiency Test: «Krok 1. Medicine»(AUS Medicine Publishing, 2020) Bieliaieva, O. M.; Hordiienko, O. V.; Lysanets, Yu. V.; Znamenska, I. V.; Slipchenko, L. B.; Havrylieva, K. H.; Sherstiuk, N. O.; Nerush, A. V.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Гордієнко, О. В.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сліпченко, Лариса Борисівна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Шерстюк, Наталія Олександрівна; Неруш, А. В.Посібник містить матеріали для аудиторної та позааудиторної підготовки до складання іспиту з англійської мови професійного спрямування, що є складовою першого етапу ЄДКІ для здобувачів вищої освіти в галузі знань 22 "Охорона здоров’я": граматичний довідник, в якому систематизовано поширені в буклетах бази «Крок 1. Медицина» синтаксичні конструкції; тренувальні й контрольні лексико-граматичні вправи, призначені для вдосконалення відповідних навичок на мовному матеріалі, наявному у буклетах «Крок 1»; тестові завдання; відповіді до вправ; ключі до тестів; короткий англо-український словник; 6 додатків. Для здобувачів вищої медичної освіти на другому (магістерському) рівні й викладачів ЗВО, які здійснюють підготовку фахівців за спеціальностями 222 «Медицина» і 228 «Педіатрія».Документ Grammar aspect in foreign professional reading(Полтавський державний медичний університет, 2024) Solohor, I. M.; Kostenko, V. G.; Znamenska, I. V.; Сологор, Ірина Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна ВладиславівнаСтаттю присвячено граматичному аспекту у питанні підвищення ефективності професійно-спрямованого читання іноземною мовою.Документ Grammar elements of narrative discourse in dentistry case reports(Полтавський державний медичний університет, 2024) Kostenko, V. H.; Solohor, I. M.; Znamenska, I. V.; Honcharova, Ye. Ye.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина Миколаївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Гончарова, Євгенія ЄвгенівнаNarrative elements play an important role in professional discourse, yet the narrative strategies within dentistry case reports have received limited attention. This study analyses the narrative grammar markers in 40 clinical case reports from prominent dentistry journals to shed light on their pragmatic functions. Dentistry case reports employ verbs and verbal forms over noun phrases, facilitating a dynamic and engaging narrative style. The prevalent use of the past tense creates a chronological account of patient history and treatment progression, enhancing readability. Active voice, occasionally with first-person plural subjects, infuses a personal dimension into the narrative, further engaging readers. Additionally, the inclusion of direct and reported speech from patients bolsters credibility and evidentiality. Understanding these narrative grammar markers enriches the discourse of dental professionals, making their case reports more accessible and persuasive. This study unravels the distinctive narrative style of dentistry case reports, contributing to the efficacy of knowledge dissemination within the dental community.Документ If-clauses as hedging means in informed consent templates for dental procedures(ISMA University of Applied Sciences, 2024) Kostenko, V. H.; Znamenska, I. V.; Solohor, I. M.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Сологор, Ірина МиколаївнаДокумент Lexical and semantic groups of verbs of Germanic origin used in the field of reconstructive surgery(Полтавський державний медичний університет, 2024) Znamenska, I. V.; Kotelnikova, O.; Petrashevska, Ya.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Петрашевська, Ярослава ВікторівнаРобота присвячена аналізу дієслів германського походження та їхніх похідних в англійських медичних текстах. У дослідженні розглядаються лінгвістичні аспекти медичних термінів у галузі реконструктивної хірургії.Документ Mastering the skills of professional correspondence in medical English for academic purposes(Ужгородський національний університет, 2019) Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.; Роженко, Інеса Віталіївна; Роженко, Инесса Виталиевна; Rozhenko, I. V.; Ніколаєва, Наталія Миколаївна; Николаева, Наталья Николаевна; Nikolaieva, N. M.The present article examines the mechanisms for improving the skills of professional correspondence while teaching the course in professional English for PhD students and academic staff at higher medical educational institutions. The authors developed their own concept of presenting the training material. The proposed approach has been tested in the development of the textbook “Medical English for Academic Purposes” (2018), which was written in the context of current trends in internationalised higher education, involving the training of specialists who will work in the modern English language educational and scientific environment. Each unit presents grammar and uses exercises and illustrative material to consolidate and activate the professional oral and written use of vocabulary and specialised terminology. The exercises approximate to tasks used in Cambridge English and IELTS International examinations (Writing and Speaking Modules). Extracts from original professional literature demonstrate the use of medical terminology. Theoretical aspects are introduced within the most common syntactic constructions in modern spoken and written scientific discourse. The authors suggested a classification of modern professional correspondence, the most common phrases, used for writing letters and e-mails, as well as a cycle of training tasks, aimed at revising the grammar material, control of the level of mastering the lexis, creating didactic conditions for developing business correspondence skills, writing case histories, discharge summaries and other genres of English medical discourse, as well as preparing for international ESOL exams. The research will be useful for translation studies, teaching English as a second language, and developing multilingual competence of future doctors; У статті досліджено механізми поліпшення навичок ділового листування у процесі викладання курсу фахової англійської мови для науково-педагогічних працівників та здобувачів ступеня доктора філософії. Розроблено цикл навчальних вправ, спрямований на вдосконалення навичок професійної комунікації у процесі викладання фахової англійської мови у медичних вишах. Представлено класифікацію сучасної ділової кореспонденції, найуживаніші фрази-кліше для написання листів та електронних повідомлень, закріплення граматичного матеріалу, контролю засвоєння лексики, створення дидактичних умов для формування навичок ділового листування, написання історії хвороби, виписного епікризу та інших жанрів англомовного медичного дискурсу, а також підготовку до міжнародних іспитів Cambridge English та IELTS. Пропонований підхід спрямований на розвиток комунікативних навичок, необхідних для успішного міжнародного спілкування і співпраці, та апробований під час розробки підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018), який укладено з урахуванням сучасних тенденцій інтернаціоналізації вищої школи, що передбачає підготовку фахівців, які працюватимуть в англомовному просторі сучасної науки й освіти. Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу. У підручнику запропоновано фрагменти текстів з оригінальних джерел сучасної англомовної фахової літератури за тематичним принципом, що полегшує опрацювання галузевої термінології. Тексти супроводжуються розлогою мережею завдань, які закріплюють розмаїтий матеріал: граматику, загальновживану та загальнонаукову лексику, вузькофахові термінології. Представлено досвід упровадження комплексного підходу у процесі викладання курсу фахової англійської мови для науково-педагогічних працівників та здобувачів ступеня доктора філософії у медичних вишах.Документ Mastering the Writing Skills in Medical English for Academic Purposes(2019) Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.; Сліпченко, Лариса Борисівна; Слипченко, Лариса Борисовна; Slipchenko, L. B.; Ніколаєва, Наталія Миколаївна; Николаева, Наталья Николаевна; Nikolaieva, N. M.У статті досліджено механізми поліпшення навичок письма під час вивчення англійської мови за професійним спрямуванням. Представлено цикл навчальних вправ, що має на меті вдосконалення навичок академічного письма у процесі викладання курсу фахової англійської мови для науково-педагогічних працівників та здобувачів ступеня доктора філософії у медичних вишах. Обґрунтовано методичний алгоритм для пропонованого циклу завдань: закріплення граматичного матеріалу, контроль засвоєння лексики, створення дидактичних умов для формування навичок ділової кореспонденції, написання історії хвороби, виписного епікризу та інших жанрів англомовного медичного дискурсу, а також підготовка до міжнародних іспитів Cambridge English та IELTS. Пропонований підхід спрямований на розвиток комунікативних навичок, необхідних для успішного міжнародного спілкування і співпраці, та апробований при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018).Документ Methodological strategies for mastering medical terminology in ESP setting(Полтавський державний медичний університет, 2021-11-25) Znamenska, I. V.; Знаменская, Иванна Владиславовна; Знаменська, Іванна ВладиславівнаУ статті представлено методичний алгоритм оволодіння фаховою термінолексикою студентами ЗВМО. За результатами дослідження розроблено комплекс навчальних вправ, спрямованих на вдосконалення навичок використання термінологічної лексики при вивченні англійської мови для специфічних цілей у медичному університеті.Документ Paronymy in the Sublanguage of Medicine (Linguistic and Linguo-Didactic Aspects)(2017) Bieliaieva, O. M.; Lysanets, Yu. V.; Havrylieva, K. H.; Znamenska, I. V.; Rozhenko, I. V.; Nikolaieva, N. M.; Беляева, Елена Николаевна; Лисанец, Юлия Валериевна; Гаврильева, Ксения Григорьевна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Роженко, Инесса Виталиевна; Николаева, Наталья Николаевна; Бєляєва, Олена Миколаївна; Лисанець, Юлія Валеріївна; Гаврильєва, Ксеня Григорівна; Знаменська, Іванна Владиславівна; Ніколаєва, Наталія Миколаївна; Роженко, Інеса ВіталіївнаThe present paper examines the phenomenon of paronymy in the sublanguage of medicine. The study of paronyms plays an important role in the development of terminological competence of future specialists in the field of medicine and healthcare. The authors emphasize the need to pay due attention to terminological paronyms when compiling teaching manuals and developing didactic materials in Latin for students of medical universities. The urgency of organizing the work with these lexical units is determined, on the one hand, by the propaedeutic objective − minimization of difficulties that students may encounter in dealing with special terminology in the process of educational and professional communication; on the other hand, the study of paronyms is aimed at expanding the active and passive vocabulary of medical students. The objective of the research is to systematize paronyms in the international medical terminology, to develop the cycle of training assignments and methodological recommendations for organizing the work with this group of lexical units, and minimizing errors in oral and written speech of medical students. The authors have justified the methodological algorithm for the proposed cycle of tasks: presentation of the basic paronymic pairs, learning the vocabulary, control of mastering the material, creation of didactic conditions for correction and propaedeutics of speech errors; revision of the material. The proposed cycle of educational tasks is aimed at improving the lexical, grammatical, word-building, spelling knowledge, skills and abilities, as well as expanding and enriching the vocabulary of future medical professionals. The study may be of interest to specialists in the field of translation and terminology studies, professional linguo-didactics. The prospects for study consist in further in-depth research of the phenomenon of paronymy in the sublanguage of medicine and comprehensive analysis of other lexico-semantic relationships, the practical result of which will be the compilation of Latin medical dictionary of synonyms, homonyms and paronyms; В статье исследуется явление паронимии в подъязыке медицины. Изучение паронимов играет важную роль в развитии терминологической компетентности будущих специалистов в области медицины и здравоохранения. Подчеркивается необходимость уделять внимание терминам-паронимам при составлении средств обучения и разработке дидактических материалов по латинскому языку для студентов медицинских университетов. Актуальность организации работы с этими лексическими единицами обуславливается, с одной стороны, пропедевтической целью ‒ минимизацией затруднений, которые могут возникнуть у студентов в оперировании специальной терминологией в процессе учебно-профессиональной коммуникации, с другой, стороны, работа с паронимами направлена на расширение активного и пассивного словарных запасов студентов-медиков. Цель исследования − систематизировать паронимы в международной медицинской терминологии, разработать цикл учебных заданий и методические рекомендации для организации работы с этой группой лексических единиц, а также минимизации ошибок в устной и письменной речи студентов-медиков. Авторами обоснован методический алгоритм для предлагаемого цикла заданий: презентация основных паронимических пар, закрепление лексики, контроль усвоения материала, создание дидактических условий для коррекции и пропедевтики языковых и речевых ошибок; повторение материала. Предлагаемый цикл учебных заданий направлен на совершенствование лексических, грамматических, словообразовательных и орфографических знаний, умений и навыков, а также расширение и обогащение словарного запаса студентов-медиков. Исследование может представлять интерес для специалистов в области переводоведения, терминоведения, профессиональной лингводидактики. Перспективы исследования заключаются в дальнейшем углубленном изучении как феномена паронимии в подъязыке медицины, так и комплексном изучении других лексико-семантических отношений, практическим результатом которого будет составление латинского медицинского словаря синонимов, омонимов, паронимов.Документ Problem-Oriented Medical Record as a Challenge for Narratological Analysis(2018) Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Знаменская, Иванна Владиславовна; Znamenska, I. V.; Ніколаєва, Наталія Миколаївна; Николаева, Наталья Николаевна; Nikolaieva, N. M.; Ефендієва, Світлана Миколаївна; Эфендиева, Светлана Николаевна; Efendiieva, S. M.; Гуцол, Марія Иванівна; Гуцол, Мария Ивановна; Hutsol, M. I.The paper examines the narrative arrangement of the problem-oriented medical record (POMR) as an effective method of registering and assessing clinical data. The aim of the research is to examine the types of narrators and focalization, as well as the hierarchy and interaction of narrative levels in the analyzed discourse. The research has demonstrated the presence of several types of narrators within the analyzed discourse: (1) the omniscient hetero-extradiegetic narrator with transient internal focalization (the third-person narration, represented by the physician) and (2) homo-intradiegetic narration (patient’s first-person narration) in the “Subjective Observation” section; (3) the “estranged” heterodiegetic narrator with external focalization (the “Objective Observation” part); (4) the “uncertain” type of narrator (the “Assessment” part); (5) and the imperative mode of narration (the “Plan” section). Each section of POMR is characterized by a specific type of narration, and each of them aims to “intertwine” the events, scattered in time and space, into one coherent narrative to ensure the effective communication between physicians and successful treatment of patients. It is highly important for future physicians to develop narrative competence and master the basic mechanisms of producing an effective POMR, in order to be able to accurately document the encounters with patients, elicit the relevant details from case histories, and select the appropriate strategy of treatment. Therefore, in the process of training future doctors, the analysis of the basic mechanisms of writing POMRs should be an integral part of the curricula in English for Specific Purposes at universities; В статье исследуются повествовательные механизмы современного метода регистрации и оценки клинических данных − проблемно-ориентированной медицинской документации (ПОМД). Целью работы является изучение основных типов рассказчиков, особенностей фокализации, взаимодействия повествовательных уровней в анализируемом дискурсе. Исследование основывается на методологическом инструментарии, разработанном современным французским нарратологом Жераром Женеттом. Анализ ПОМД показал наличие нескольких типов рассказчиков в анализируемом дискурсе: (1) рассказчик от третьего лица (гетеродиегетическое повествование врача с переменной внутренней фокализацией); (2) рассказчик от первого лица (гомодиегетическое повествование пациента) в разделе “Субъективное наблюдение”; (3) “отстранённый” гетеродиегетический рассказчик с внешней фокализацией (раздел “Объективное наблюдение”); (4) “колеблющийся” тип рассказчика (раздел “Оценка данных”), (5) а также повелительный стиль изложения (раздел “План”). Каждая секция ПОМД характеризуется определенным типом повествовательной стратегии, и каждая из них направлена на “сплетение” событий, рассеянных во времени и пространстве, в последовательную историю. Развитие так называемой “повествовательной компетентности” крайне важно для будущих врачей, и поэтому изучение повествовательных механизмов ПОМД должно быть неотъемлемым элементом подготовки будущих медицинских работников, поскольку этот метод обработки информации эффективно структурирует клинические данные, обеспечивает оперативную коммуникацию между врачами, и, таким образом, способствует успешному лечению пациентов.Документ Rational appeal techniques in dentistry commercial advertisement (dentists as consumers)(Polonia University in Czestochowa, 2022) Kostenko, V. H.; Znamenska, I. V.; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна ВладиславівнаGiven the fact that professional communication is becoming more critical in social interaction worldwide than ever before, professional discourse has been recently put in the focus of global interdisciplinary research generating considerable interest in applied linguistics, discourse studies, sociology, psychology, marketing and information systems. Medical and healthcare discourse encompasses a ramified system of genres for a wide variety of purposes within the areas of intra-professional, inter-professional, and doctor-lay person communication; and each genre reflects discourse community standards and conventions in a particular socio-cultural context.Документ Role of technical presentations in facilitating the acquisition of medical terminology and development of professional medical skills for medical students learning English as a foreign language(Полтавський державний медичний університет, 2024) Znamenska, I. V.; Kostenko, V. G.; Solohor, I. M.; Знаменська, Іванна Владиславівна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Сологор, Ірина МиколаївнаУ статті досліджується ефективність технічних презентацій як навчального інструменту для покращення навчального процесу студентів-медиків, які вивчають англійську мову як іноземну. Завдяки використанню наочних посібників, інтерактивних вправ та контекстно-орієнтованих методів навчання технічні презентації слугують платформою для студентів, що дозволяє їм працювати з медичною термінологією та розвивати важливі професійні навички. Крім того, у статті підкреслюються переваги симуляції сценаріїв пацієнтів, інтеграції технологій та крос-культурної компетентності для покращення навчального процесу.Документ Role-plays in facilitating ESP learning(Полтавський державний медичний університет, 2024) Solohor, I. M.; Kostenko, V. G.; Znamenska, I. V.; Сологор, Ірина Миколаївна; Костенко, Вікторія Геннадіївна; Знаменська, Іванна ВладиславівнаУ роботі висвітлюються аспекти використання ігрового навчального моделювання при навчанні іноземної мови здобувачів освіти медичного ЗВО, який поєднує властивості й можливості різних форм і методів інтерактивного навчання, та передбачає імітаційну модель професійної і суспільної поведінки майбутнього фахівця.Документ Structural, Semantic, and Cognitive Features of Medical Terminological Language Based on Root Verb Stems(Czech Republic, 2021-12-27) Znamenska, I. V.; Знаменська, Іванна ВладиславівнаThe article presents the complex analysis of semantic, cognitive, and structural peculiarities of modern English medical terms studied in the direction from derived root verb stems of the Germanic origin towards the derivative stems of terms correlated with them.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »