Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини за Ключові слова "378.147:61"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дистанційна форма навчання у вищій медичній освіті. Сучасний стан: переваги та недоліки(Івано-Франківський національний медичний університет, 2021-09-24) Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Кузьменко, Наталія Валентинівна; Петров, Євген ЄвгеновичПандемія Covid-19 змусила освітян всього світу перейти на он-лайн режим викладання протягом дуже короткого проміжку часу. Неготовність до такого переходу пояснюється не лише цифровою грамотністю (майже 38% українців у віці від 18 до 70 років мають низькі навички роботи з комп›ютером, а 15,1% громадян не володіють комп›ютером взагалі [1]) та елементарним доступом до якісного інтернету, а ще і особливостями викладання окремих дисциплін, наприклад в медичній освіті.Документ Компетентності з медіаграмотності здобувачів магістерського рівня вищої медичної освіти(Івано-Франківський національний медичний університет, 2023-09-22) Іваницька, Тетяна Анатоліївна; Петров, Євген Євгенович; Казаков, Юрій Михайлович; Бурмак, Юрій Григорович; Кузьменко, Наталія ВалентинівнаАктуальність. В останнє десятиліття спостерігається небачене донині зростання доступу до споживання та виробництва інформації. Це призвело до безпрецедентної зміни її впливу на людину в залежності від того, як інформація створюється, споживається, розповсюджується, викликає довіру та цінується. Тому набуває надзвичайної актуальності питання медіаграмотності як у суспільстві в цілому, так і у медичній сфері, зокрема. Медіаграмотність — це набір компетентностей, необхідних для активної й усвідомленої професійної діяльності. Мета дослідження: встановити рівень оволодіння навичками медіаграмотності серед здобувачів вищої медичної освіти магістерського рівня за спеціальністями «222 Медицина» та «228 Педіатрія» (3-6 курсів).