2019
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2019 за Ключові слова "378.147.091.31-059.1:[378.015.3:005.32]-057.87"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтерактивні методи навчання як основа мотивації студентів в умовах сучасного педагогічного процесу(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Шеховцева, Т. Г.; Долінна, М. О.; Шеховцева, Т. Г.; Долинная, М. А.; Shekhovtseva, T. G.; Dolinna, M. О.Сучасні тенденції розвитку системи освіти України передбачають перегляд організації навчального процесу: від трансляції студентам готових знань до створення умов для діалогу і активної взаємодії. Одним із напрямків розвитку педагогічного процесу є інтерактивне навчання. Натепер невирішеною проблемою залишається зниження мотивації студентів. Тому актуальним питанням залишається удосконалення методів навчання, що є завданням професорсько-викладацького колективу. Мета: оцінка застосування інтерактивного навчання як методу мотивації студентів до навчання. Матеріал та методи дослідження. Об’єктом дослідження були студенти Запорізького державного медичного університету. Основні методи: теоретичний аналіз науково-методичної літератури та власний досвід застосування інтерактивного навчання. Результати та їх обговорення. Створення та впровадження в освітній процес інтерактивного навчання з різних дисциплін використовується в Запорізькому державному медичному університеті. Це дає можливість педагогічного впливу, який спонукає учнів до розумової активності, до прояву творчого, дослідницького підходу і пошуку нових ідей для вирішення різних завдань навчальної та науково-дослідницької діяльності. Основною метою проведення інтерактивної лекції та практичного заняття є не тільки донесення інформації, а і активне її засвоєння студентами. На нашу думку, введення ряду інтерактивних прийомів при проведенні практичного заняття активізує індивідуальну і/або групову роботи студентів. Таким чином, впровадження інтерактивних лекцій і практичних занять є перспективним напрямком навчання, їх використання підвищує якість освіти за рахунок таких переваг як ефективність, гнучкість, модульність, що відповідає вимогам сучасної концепції вищої освіти. Висновок: впровадження інтерактивних методів навчання у освітній процес дає можливість урізноманітнити заняття з різних дисципліни, створити комфортні умови для навчання, що є основою формування мотивації до активізації педагогічного процесу та робить цю модель зажаданою як для студентів так і для викладачів.