2019
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2019 за Ключові слова "378.147:369.068"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Симуляція у медичній освіті: історія розвитку(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Дельва, Ірина Іванівна; Литвиненко, Наталія Володимирівна; Дельва, Михайло Юрійович; Пінчук, Вікторія Анатоліївна; Кривчун, Анжеліна Михайлівна; Дельва, Ирина Ивановна; Литвиненко, Наталья Владимировна; Дельва, Михаил Юрьевич; Пинчук, Виктория Анатольевна; Кривчун, Анжелина Михайловна; Delva, I. I.; Lytvynenko, N. V.; Delva, M. Yu.; Pinchuk, V. A.; Krivchun, A. M.Вступ. Цінним інструментом вдосконалення клінічної практики в медичній освіті може бути симуляція — імітація певної реальної речі, ситуації чи процесу з метою навчання або тренування фахівців, демонстрації можливих ефектів певних маніпуляцій, здійснення експериментів, які неможливі в реальності. Вона дозволяє проводити навчальний процес в контрольованому, безпечному середовищі, без ризику для пацієнта, з необмеженою кількістю повторів для відпрацювання навичок, зниженим стресом під час перших самостійних маніпуляцій, незалежно від розкладу роботи клініки, з об’єктивною оцінкою досягнутого рівня майстерності. Мета - огляд історії та методології використання симуляційної техніки в медичній освіті. Основна частина. Використання симуляції в медицині відоме ще з античності. Витоки медичної симуляції в наш час походять від інших наук, зокрема авіації. 1960-ті роки – створена симуляція серцево-легеневої реанімації. У 1968 році - симулятор кардіологічного пацієнта. У 1964 році вперше використані актори для зображення пацієнтів.1980-1990-ті роки – розроблені програмне забезпечення та комп'ютеризовані системи, які могли імітувати фізіологічні реакції. 2000-ні роки - моделювання віртуальної реальності. 2014 рік – перший на території України Навчально-інноваційний центр практичної підготовки лікаря на базі Одеського національного медичного університету. Висновки. Ефективність симуляційного навчання підтверджена широким використанням в усьому світі протягом багатьох років. Поряд з традиційними методами, симуляція є потужним освітнім інструментом навчання як імітація реальної професійної діяльності.