Кафедра внутрішньої медицини № 1
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра внутрішньої медицини № 1 за Ключові слова "378.147:616-051"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Медична освіта в умовах війни: досвід Полтавського державного медичного університету(Тернопільський національний медичний університет, 2022) Скрипник, Ігор Миколайович; Приходько, Наталія Петрівна; Шапошник, Ольга Анатоліївна; Skrypnyk, I. M.; Prykhodko, N. P.; Shaposhnyk, O. A.З метою аналізу особливостей навчання в умовах війни проведено анкетування 142 студентів 4–6 курсів, які проходили навчання у Полтавському державному медичному університеті у період із березня по травень 2022 р. Було встановлено, що більшість студентів усвідомлює необхідність продовжувати освітній процес у таких складних умовах, хоча 57,7 % зазначали, що їм складно зосередитися на навчанні. Третина опитаних розцінює навчання як спосіб відволіктися від військових подій, а 42,3 % (60 опитуваних) вважають важливими оцінки, які отримують під час навчання. Такі дані дозволили викладачам гнучкіше працювати зі студентами, вибирати ресурси та механізми навчання, які б дозволили підлаштовуватися під різні умови студента, у тому числі їх безпеку та доступність до комунікації. Враховуючи те, що 42,3 % опитуваних вважають дистанційне навчання під час війни ідентичним навчанню під час пандемії COVID-19, можна зробити висновки, що студенти адаптувалися до змінених умов отримання знань. Вектор викладача за таких умов змістився на наставництво, а заняття перестає бути лише майданчиком для здобуття знань, а й місцем пошуку однодумців та відповідей на свої внутрішні питання. Крім того, студенти більш відповідально стали ставитися до самоосвіти, так, 53,5 % з опитуваних додатково проходили тренінги з дій медиків в умовах війни. Отже, навчання в умовах як пандемії, так і у воєнний час вимагає продовження. Так формується майбутнє по- коління як професіоналів, а й особистостей, загартованих складними умовами.