Наукові праці. Кафедра дитячої хірургічної стоматології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра дитячої хірургічної стоматології за Ключові слова "616.314-089-053.2:378"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Важливість міждисциплінарного підходу при вивченні дитячої хірургічної стоматології(Харківська медична академія післядипломної освіти, 2021) Попело, Юлія Вікторівна; Попело, Юлия ВикторовнаВисвітлено важливість міждисциплінарного підходу під час вивчення дитячої хірургічної стоматології. Уведення Стандарту вищої освіти за спеціальністю 221 «Стоматологія», галузь знань 22 «Охорона здоров’я» для другого (магістерського) рівня вищої освіти дало нам згоду переглянути й удосконалити низку положень стосовно вивчення дитячої хірургічної стоматології. Насамперед оновлена освітньо-професійна програма 221 «Стоматологія» окреслює перелік компетентностей і результатів навчання з дисципліни «Дитяча хірургічна стоматологія» та чітко визначає пререквізити, на яких базується вивчення дитячої хірургічної стоматології. Вивчаючи дитячу хірургічну стоматологію, а саме питання, пов’язані з запальними процесами щелепно-лицевої ділянки, слід акцентувати увагу на етіології і патоґенезі цієї патології безпосередньо у віковому аспекті. Водночас важливо наголошувати на необхідності профілактичних стоматологічних заходів, вчасного терапевтичного втручання, особливо в період прорізування постійних зубів і невідкладного радикального лікування для запобігання ускладненням. Окрім того, важливою складовою для цієї тематики є питання, пов’язані з віковими особливостями формування органів і систем дитини, схильності до гіперергічних реакцій та генералізації запального процесу, фактором мінімального протизапального потенціалу, що в поєднанні зумовлюють швидке поширення інфекції в щелепно-лицевій ділянці. Поданий методологічний підхід в аспекті практичного застосування міждисциплінарних зв’язків під час вивчення дитячої хірургічної стоматології за результатами наших спостережень створив можливість підвищити рівень знань у межах професійної компетентності студентів з оцінкою 5 балів із 20 % на IV курсі до 68 % на V курсі. Проаналізований у цій роботі перелік складових освітнього процесу створює перспективний напрям стосовно подальшого вдосконалення методів навчання на кафедрі дитячої хірургічної стоматології.