Вісник проблем біології і медицини. 2021
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Вісник проблем біології і медицини. 2021 за Ключові слова "378.14:61"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості вступу та підготовки магістрів за спеціальністю «Медицина» на основі диплома молодшого спеціаліста(Полтавський державний медичний університет, 2021) Єрошенко, Галина Анатоліївна; Лисаченко, Ольга Дмитрівна; Білаш, Валентина Павлівна; Кінаш, Оксана В'ячеславівна; Шевченко, Костянтин Васильович; Солод, Анатолій Вікторович; Yeroshenko, G. A.; Lysachenko, O. D.; Bilash, V. P.; Kinash, O. V.; Shevchenko, K. V.; Solod, A. V.Для вступу на спеціальність «Медицина» абітурієнтам з дипломом молодшого спеціаліста необхідно успішно скласти ЗНО (мінімум на 100 балів) з певних предметів та фаховий іспит, який містить завдання з анатомії, патологічної анатомії, гістології та мікробіології (не менш ніж на 25 балів з кожного предмету). Позитивним є те, що здобувачі освіти, які мають диплом молодшого спеціаліста, на рік менше за інших навчаються в медичних університетах. Частина предметів, вивчених в медичних коледжах перезараховується, що сприяє зменшенню терміну навчання та частково знижує навантаження під час проведення освітнього процесу. Відношення до навчального процесу здобувачів вищої медичної освіти, які приходять на навчання в медичні університети після закінчення медичних коледжів від здобувачів, які закінчили заклади середньої освіти – суттєво відрізняється. Здобувачі з нормативним терміном навчання мають певний запас систематизованих знань, умінь і практичних навичок, отриманих під час навчання в медичних коледжах, що значно полегшує процес здобуття ними вищої освіти та вирізняє їх схильністю до адаптації в нових умовах життєдіяльності і навчання. Частина дисциплін, що вивчаються студентами на перших курсах навчання в медичних університетах (анатомія людини, медична біологія, патоморфологія, патоанатомія, медична хімія, мікробіологія та інші) знайомі здобувачам з нормативним терміном навчання з часів навчання в медичних коледжах, що значно полегшує вивчення даних предметів. Процес адаптації до нових умов навчання у здобувачів з нормативним терміном навчання проходить більш спокійно і впевнено, ніж у першокурсників, що вступають у вузи на базі середньої освіти. Таким чином, правильна організація, якість та ефективність навчального процесу у здобувачів перших курсів навчання вищої медичної школи є важливим чинником швидкої адаптації до нових умов життя, підвищення ефективної професійної підготовки майбутнього медика, дає змогу розширити їх знання, уміння та навички, сприяє формуванню активності, розвиває творче мислення та ініціативність студентів. Навчальнопедагогічним працівникам вишів, а особливо кураторам груп, слід звертати увагу не лише на відношення здобувачів до освітнього процесу (хоча це має велике значення), а й на важливий період в житті першокурсника – його адаптацію до навчання.