Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології за Ключові слова "378.147"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю(Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2019) Ніколішина, Елла Вячеславівна; Литовченко, Ірина Юріївна; Іленко, Наталія Миколаївна; Николишина, Элла Вячеславовна; Литовченко, Ирина Юрьевна; Иленко, Наталия Николаевна; Nikolishyna, E. V.; Lytovchenko, I. Yu.; Ilenko, N. M.У статті представлений досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА щодо оцінювання якості підготовки студентів стоматологів-старшокурсників засобами тестового контролю рівня знань. Найбільш ефективним інструментом оцінювання якості результатів навчального процесу є індивідуальний підхід до перевірки знань майбутніх лікарів. У сучасних технологіях навчання, коли етап контролю теоретичних знань має стійку тенденцію до скорочення, одночасне проведення групового тестування на підготовчому та заключному етапах заняття дозволяє максимально охопити навчальний матеріал і одразу ж встановити зворотний зв’язок із студентами для визначення результатів засвоєння. Доведена необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлена характеристика оцінки цього виду викладацької діяльності студентами-випускниками. Аналіз результатів анонімного анкетування 88 студентів-стоматологів старших курсів свідчить про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря.Документ Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів(Харківська медична академія післядипломної освіти, 2020) Литовченко, Ірина Юріївна; Ніколішина, Елла Вячеславівна; Іленко, Наталія Миколаївна; Сідаш, Юлія ВолодимирівнаНині сучасним є стандартизований метод оцінки якості освіти й діагностики мінімального рівня професійної компетентності фахівця-медика на кожному освітньо-кваліфікаційному рівні «КРОК 1, 2». На кафедрі терапевтичної стоматології УМСА проводиться планомірна постійна підготовча робота щодо адаптації студентів до інтегрованого іспиту «КРОК 2». Ліцензійний іспит «КРОК2» проводиться наприкінці десятого семестру (в травні). А в грудні, наприкінці дев'ятого семестру, проводиться пробне тестування — комплексний тестовий іспит. Після проведення пробного тестування та його аналізу складається перелік заходів із підготовки студентів до успішного складання інтегрованого іспиту «КРОК2. Стоматологія». Запроваджуються різноманітні види контролю рівня знань. Застосовується педагогічний досвід використання інтелектуальних, організаційно-мотиваційних методів навчання, які мають на меті активізувати бажання студентів до навчання. Отримані результати анонімного анкетування старшокурсників свідчать про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря. У сучасних умовах значних інформаційних перевантажень особливо важливо враховувати психологічні особливості юнацтва, умови ефективності психічних процесів у пізнавальній діяльності. Проведені психолого-педагогічні дослідження свідчать, що такі негативні чинники, як монотонність, одноманітність, незмінність форм і методів у навчальному процесі неодмінно призводять до зниження психофізіологічної активності студентської молоді.