Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології за Ключові слова "378.147:61:004"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток цифрової компетентості викладачів в медичному університеті(Полтавський державний медичний університет, 2022) Бублій, Тетяна Дмитрівна; Костиренко, Олексій Петрович; Ганчо, Ольга Валеріївна; Чумак, Юлія Вікторівна; Bublij, T. D.; Kostyrenko, O. P.; Hancho, O. V.; Chumak, Yu. V.В умовах війни педагогічні працівники мають бути готовими, спроможними повноцінно надавати освітні, інформаційні, консультаційні послуги, користуючись системою Internet. Саме тому питання формування цифрової компетенції посіло ключове місце. Мета статті – пошук інноваційних стратегій розвитку цифрової компетентності викладачів медичного університету. Для того, щоб науково-педагогічному працівнику пристосуватись до сучасного інформаційного суспільства, потрібно постійно змінюватись і заново вчитися. Формування нових організаційних цінностей і норм електронної освіти вимагають додаткових часових, фізичних, матеріальних ресурсів. В університеті вже 5 років функціонує навчально-методичний відділ забезпечення якості освіти Полтавського державного медичного університету, основним завданням якого є створення умов для підвищення фахового рівня педагогічних працівників, організація цифрового простору та перехід роботи на якісно новий рівень. На нашу думку, навчально-методичний відділ забезпечення якості освіти потребує удосконалення, зокрема в питанні цифрової компетентності, оновлення ідеології щодо організації та контролю роботи професорсько-викладацького колективу. Велику роль у створенні необхідних умов праці у сучасному освітньому середовищі грає бібліотека, яка намагається поєднувати традиційне обслуговування та сучасні інформаційні технології. Також дуже важливим є створення, адміністрування і модерація репозитарію Полтавського державного медичного університету. Веб-сайт університету організований таким чином, що дозволяє співробітникам та усім бажаючим легко та зручно ним користуватися. Таким чином, сьогодні важливо підготувати сучасних науковців, педагогів і керівників до роботи в нових умовах, використання широкого спектру можливостей інноваційних цифрових технологій та навчити їх передавати творче та критичне використання цих цифрових технологій.