Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології за Ключові слова "378.6:61.016:616.31-085.01"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація навчання в ПДМУ в умовах війни(м. Братислава, Словаччина, 2022) Бублій, Тетяна Дмитрівна; Петрушанко, Тетяна Олексіївна; Ганчо, Ольга Валеріївна; Костиренко, Олексій Петрович; Bublij, T. D.; Petrushanko, T. O.; Hancho, O. V.; Kostyrenko, O. P.З вторгненням рф на територію нашої держави, особливо гостро постало питання про зміну формату занять в нашому вузі. Максимально були задіяні технології дистанційної освіти. В статті розкриваються особливості організації навчального процесу в умовах військового часу. Підкреслюється роль цифрових технологій в навчанні студентів-медиків. Це сприяє розвитку нових освітніх стандартів, формуванню у студентів самодисципліни і самоконтролю. Необхідно відзначити, що сучасні студенти досить гарно орієнтуються в інтернет-просторі, мають високу мотивацію, що сприяє швидкій адаптації до нової форми навчання.Документ Традиції компетентнісного навчання на кафедрі терапевтичної стоматології ПДМУ(Полтавський державний медичний університет, 2022) Бублій, Тетяна Дмитрівна; Петрушанко, Тетяна Олексіївна; Костиренко, Олексій Петрович; Дубовая, Людмила Іванівна; Bublij, T. D.; Petrushanko, T. A.; Kostyrenko, O. P.; Dubovaia, L. I.Організації та реалізації навчального процесу для здобувачів вищої освіти, формування в них необхідних компетентностей передбачає застосування нового підходу до процесу проектування навчальних занять, обґрунтування та добір освітніх інструментів формування компетентностей та критеріїв їх оцінювання. Мета статті – обговорити значущість та співвідношення професійних знань, навичок та професійних компетенцій, що формуються в процесі навчання лікарів-стоматологів у вузі. На кафедрі терапевтичної стоматології є певний багаторічний досвід формування компетентності у студентів. Він дозволяє здійснювати освоєння чотирьох типів досвіду пізнавальної діяльності (отримання знань), здійснення відомих способів діяльності (умінь), творчої діяльності (уміння приймати ефективні рішення у проблемних ситуаціях), здійснення емоційноціннісних відносин суспільства. У студентів у процесі навчання та освоєння освітньої компоненти «Терапевтична стоматологія» формуються загальнокультурні, загальнопрофесійні та професійні компетенції. Проведений аналіз наявних методів послідовної реалізації компетентнісного підходу на кафедрі терапевтичної стоматології підкреслює накопичений цілісний багаторічний досвід щодо виконання, освоєння та вдосконалення професійних та соціальних функцій та компетенцій, вирішення професійних та життєвих проблем, розкриває необхідність та доцільність безперервного вдосконалення формування професійних та педагогічної професійної компетентності.Документ Формування спеціальних компетентностей на кафедрі терапевтичної стоматології ПДМУ: традиції та розвиток(Івано-Франківський національний медичний університет, 2023) Котелевська, Наталія Василівна; Костиренко, Олексій Петрович; Ніколішин, Анатолій Карлович; Бублій, Тетяна ДмитрівнаМетодична робота кафедри терапевтичної стоматології Полтавського державного медичного університету спрямована на формування компетентнісного підходу до навчального процесу. На кафедрі зберігаються багаторічні традиції формування спеціальних (фахових) компетентностей. До професійних компетентностей належать вміння проводити клінічне та додаткове лабораторне обстеження для встановлення остаточний діагнозу. Використання новітніх інтернет ресурсів, термінів та передових інформаційних технологій дає можливість формувати компетентності для розв’язування типових задач професійної діяльності.