Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії за Ключові слова "378.147:616.314"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання в навчальному процесі англомовних фахових інформаційних джерел як умова підвищення професійної компетентності майбутніх лікарів-стоматологів(Полтавський державний медичний університет, 2023) Іваницька, Олена Сергіївна; Гончаренко, Наталія Іванівна; Іваницький, Ігор Олексійович; Локес, Катерина Петрівна; Буханченко, Ольга Петрівна; Ivanytska, O. S.; Goncharenko, N. I.; Ivanytskyi, I. O.; Lokes, K. P.; Buhanchenko, O. P.Із кожним роком зростає потреба в тісному співробітництві між різними країнами, що зумовлює необхідність підготовки фахівців, які б вільно володіли і використовували в професійній діяльності мови міжнародного спілкування, передусім англійську. Нині складно уявити конкурентоспроможного медичного фахівця, який у своїй діяльності не використовує знання англійської мови для ефективного встановлення професійних контактів і отримання новітньої інформації. Мета статті – визначити можливості підвищення якості професійної підготовки майбутніх лікарівстоматологів завдяки вдосконаленню іншомовної комунікативної компетентності шляхом використання англомовних фахових інформаційних джерел у навчальному процесі на клінічних кафедрах.Документ Стимулювання пізнавального інтересу та мотивації до навчання як засіб підвищення якості підготовки майбутніх лікарів-стоматологів(Полтавський державний медичний університет, 2023-03-13) Яценко, Ігор Володленович; Іваницька, Олена Сергіївна; Локес, Катерина Петрівна; Гаврильєв, Віктор Миколайович; Yatsenko, I. V.; Ivanytska, O. S.; Lokes, K. P.; Havryliev, V. M.Одним із найбільш важливих факторів підвищення ефективності сучасного освітнього процесу є підтримка постійної зацікавленості студентів до здобуття нових знань та навичок. На думку авторів, з метою формування стійкого пізнавального інтересу до оволодіння майбутньою професією в процесі вивчення клінічних дисциплін з успіхом може бути використано знайомство здобувачів освіти з життєвим шляхом видатних вчених та талановитих лікарів минулого. Метою роботи є удосконалення методики викладання теми «Постійна (лікувальна) іммобілізація при пошкодженнях кісток лицевого черепа», що розглядається під час вивчення Модуля 4 «Травматологія щелепнолицевої ділянки». Матеріали та методи. Проведено пошук і вивчення публікацій із зазначеної проблематики у бібліотечних джерелах та пошукових системах. Результати дослідження. При вивченні теми «Постійна іммобілізація при пошкодженнях кісток лицевого черепа» в курсі хірургічної стоматології варто наголосити на тому, що до початку Першої світової війни (1914-1918 рр.) медики марно намагалися знайти оптимальне вирішення проблеми лікування переломів щелеп. Та розв’язання цього питання було здійснено одним із зубних лікарів Київського військового шпиталю Северином Тігерштедтом. Лікар запропонував при переломах нижньої щелепи застосовувати гнуті дротяні назубні шини. Його ідея виявилась простою у виконанні, але надзвичайно ефективною. Наразі вже більше ста років його революційний винахід з успіхом застосовується щелепнолицевими хірургами для ортопедичного лікування переломів нижньої щелепи. Таким чином, аналізуючи досвід проведення практичних занять з хірургічної стоматології у контексті ознайомлення здобувачів освіти із життям та науковими здобутками корифеїв щелепно-лицевої хірургії можна стверджувати, що подібний підхід дозволяє викликати зацікавленість студентів, підтримувати їх постійну увагу та сприяє вихованню гармонійної особистості майбутнього спеціаліста з широким світоглядом.