Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини за Ключові слова "378:13(045)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості багатоступеневої фахової підготовки вчителів фізичної культури(Видавничий дім «Гельветика», 2021) Школа, Олена; Жамардій, Валерій Олександрович; Гордієнко, Оксана; Zhamardiy, Valerii; Gordienko, Oksana; Shkola, OlenaПідготовка фахівців в Україні протягом тривалого часу була проведена системою «заклад загальної серед- ньої освіти – коледж – заклад вищої освіти». Перехід до ринкової економіки, зміна умов праці та виробництва вимагають реалізації нової системи освіти. Тому стаття присвячена фаховій підготовці вчителів фізичної куль- тури в умовах багатоступеневої освіти. Метою статті є визначення особливостей в організації навчання та якості фахової підготовки майбутніх учителів фізичної культури в системі багатоступеневої освіти. На основі науково-методологічного аналізу визначених проблем отримано висновки щодо сутності питан- ня про фахову підготовку майбутніх викладачів фізичної культури та розроблено інтегровану структурно- функціональну модель оптимізації цієї підготовки під час навчання у ЗВО. Оптимізація фахової підготовки – це навмисний вибір викладачами найкращого варіанту навчання, який забезпечує певний час, максимальний результат та відповідає потребам суспільства щодо підготовки фахівців. Створена модель навчання скла- дається з двох компонентів, які взаємопов’язані та доповнюють оптимізацію наукової організації педагогіч- ної роботи й освітнього процесу майбутніх викладачів фізичної культури. Критеріями оптимізації фахової підготовки майбутніх викладачів фізичної культури є: максимальна ефективність, дотримання гігієнічних стандартів витрат часу та максимальне дотримання результатів соціально пов’язаних цілей, установлених до закладів загальної середньої освіти. Таким чином, фахова підготовка майбутніх учителів фізичної культу- ри є складною, багатогранною системою, яка спрямована на здобуття та розвиток достатнього для про- дуктивної професійної діяльності рівня компетентності в процесі багатоступеневого навчання у закладах вищої освіти і практичній діяльності.