Вісник проблем біології і медицини, 2024, Випуск 2 (173), додаток
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник проблем біології і медицини, 2024, Випуск 2 (173), додаток за Ключові слова "cognitive activity"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасні технології підвищення пізнавальної активності студентів на кафедрі анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією(Полтавський державний медичний університет, 2024) Проніна, Олена Миколаївна; Білаш, Сергій Михайлович; Пирог-Заказникова, Ангеліна Валеріївна; Коптев, Михайло Миколайович; Мамай, Олександр Володимирович; Олійніченко, Ярина Олександрівна; Донченко, Світлана Владиславівна; Олексієнко, Владислав Віталійович; Кононов, Богдан СергійовичНагальною потребою сьогодення є щоденне покращення та забезпечення сталої високої якості вищої медичної освіти України з максимальним наближенням її до світових стандартів. Особливо компонентою формування сучасного здобувача медичного ЗВО, як майбутнього фахівця системи охорони здоровʼя є формування комплексних професійних навичок, клінічного мислення, навичок роботи в команді, вмінь самостійно знаходити та аналізувати лікувально-методичну інформацію та, врешті решт, стресостійкості. Осторонь цього процесу не повинні залишатися і кафедри, які забезпечують підготовку здобувачів освіти з дисципліни “клінічна анатомія та оперативна хірургія”, що забезпечує формування базисних практичних навичок не тільки в контексті підготовки майбутніх фахівців хірургічного профілю, а й засвоєння знань та вмінь надання невідкладної допомоги й першої медичної допомоги, які необхідні в нинішньому повоєнному часі. Для підвищення якості практичної підготовки студентів-медиків на кафедрі анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією Полтавського державного медичного університету широко використовуються проведення навчальних операцій на ізольованих органах тварин, робота в малих групах, навчально-методичні технології активних методів навчання, а також проводиться активний системний бенчмаркінг. The urgent need of the day is to improve and ensure the sustainable high quality of higher medical education in Ukraine as much as possible to bring it closer to international standards. A particularly important component of the formation of a modern medical student as a future healthcare professional is the development of comprehensive professional skills, clinical thinking, teamwork skills, the ability to independently find and analyze medical information, and, ultimately, stress resistance. The departments that provide training in the discipline of clinical anatomy and operative surgery should not be left out of this process, which ensures the formation of basic practical skills not only in the context of training future surgical specialists, but also the acquisition of knowledge and skills in emergency care and first aid, which are necessary in the current post-war period. To improve the quality of practical training of medical students at the Department of Anatomy with Clinical Anatomy and Operative Surgery of Poltava State Medical University, training operations on isolated animal organs, work in small groups, teaching and methodological technologies of active learning methods, as well as active systemic benchmarking are widely used.